Α΄ τάξη 20-21 - 26/3/21
Ευρετήριο Άρθρου
Σελίδα 8 από 10
Παρασκευή 26 Μαρτίου
Ελληνικά
Στο τετράδιο εργασιών γλώσσας στη σελίδα 10 παρατηρώ προσεκτικά τις εικόνες και κυκλώνω τα Οι οι.
Από κάτω στην άσκηση 1, ο βάτραχος έκλεισε τα μάτια του Μολύβιου. Διαβάζω μόνος μου τι ρωτάει ο Μολύβιος τον βάτραχο και συμπληρώνω την απάντηση του βάτραχου.
Απάντηση: Όχι, Είμαι ο βάτραχος.
Στην σελίδα 11, στην άσκηση 2, παρατηρώ την εικόνα. Τι να συζητούν άραγε ο κόκορας και το κουτάβι;
Για να μάθω κοιτάζω τις εικόνες και συμπληρώνω και μετά διαβάζω προσεκτικά!
Θυμάμαι ότι οι πολλοί αγαπούν το οι! πχ. Οι λαγοί.
Απάντηση:
Ποιοι τραγουδούν;
Οι πίθηκοι;
Οι λύκοι;
Οι λαγοί;
Οι ρινόκεροι;
Οι πελαργοί;
Οι ιπποπόταμοι;
Όχι. Τραγουδούν οι πράσινοι βάτραχοι.
Στην άσκηση 3 γράφω με όμορφα γράμματα την απάντηση του βάτραχου και μετά την γράφω στο τετράδιο Μαθαίνω να γράφω 3 φορές!
Απάντηση: Όχι. Τραγουδούν οι πράσινοι βάτραχοι.
Πολύ ωραία! Και τώρα παιχνίδι! Μπες στον ιστότοπο stintaxi.com και παίξε τα παιχνίδια με τους ήρωες της Ντίσνει. ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!
Προαιρετική εργασία:
Όταν τελειώσεις μπορείς να κάνεις το παρακάτω φυλλάδιο! ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!
Μαθηματικά
Στη σελίδα 38 του βιβλίου Μαθηματικών σου υπάρχουν 4 κάρτες με τους εξής αριθμούς: 2, 3, 4, 0.
Με τους αριθμούς αυτούς φτιάχνω όσους περισσότερους διψήφιους αριθμούς μπορώ και τους γράφω στο πλαίσιο από κάτω.
Απάντηση: 23, 32, 24, 42, 34, 43, 20, 30, 40.
Τώρα, προσπαθώ να τους βάλω στη σειρά, ξεκινώντας από τον μικρότερο!
Ποιος αριθμός είναι ο πιο μικρός;
Πολύ σωστά το 20 γιατί έχει τις λιγότερες μονάδες και δεκάδες!
Άρα, ο επόμενος είναι το 23 και μετά το 24 γιατί παραμένω στην ίδια δεκάδα και όσο προσθέτω μονάδες μεγαλώνει ο αριθμός!
Μετά όμως; Μετά ο αριθμός μεγαλώνει με την επόμενη δεκάδα, άρα ο επόμενος αριθμός είναι το 30 και μετά το 32 και μετά το 34!
Με την ίδια λογική προχωρώ και βρίσκω ότι ο επόμενος αριθμός είναι το 40, μετά το 42 και μετά το 43!
Απάντηση: 20, 23, 24, 30, 32, 34, 40, 42, 43.
Πώς ξέρεις ότι βρήκες όλους τους αριθμούς;
Απάντηση: Γιατί έκανα όλους τους συνδυασμούς με τις δεκάδες και τις μονάδες!
Στη σελίδα 39 στην άσκηση 1, θυμάμαι τους αριθμούς μέχρι το 100 και συμπληρώνω τους αριθμούς που λείπουν από το γαλλικό μέτρο!
Στη σελίδα 40 στην άσκηση 2α γράφω τον προηγούμενο αριθμό δίπλα από κάθε αριθμό, στην άσκηση 2β γράφω τον επόμενο αριθμό και στην άσκηση 2γ τον αριθμό μεταξύ! Αν χρειάζομαι βοήθεια κοιτάζω την αριθμογραμμή από πάνω.
Προαιρετική εργασία:
Στο τετράδιο μαθηματικών με τα τετραγωνάκια γράφω τους αριθμούς μέχρι το 100, 1-1 και κυκλώνω με κόκκινο όσους αριθμούς έχουν ως μονάδα το 5!