Γαλλικά 19-20
Ευρετήριο Άρθρου
BONJOUR !
Lundi, le 23 Mars 2020 (Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2020)
Πολυαγαπημένα μου παιδιά της πέμπτης και έκτης τάξης,
Εύχομαι να είστε καλά και να αξιοποιείτε με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο τις δύσκολες αυτές μέρες που πρέπει να μείνουμε στο σπίτι μας. Εγώ με τη σειρά μου θα προσπαθήσω να εμπλουτίσω με όμορφο αλλά και εκπαιδευτικό τρόπο το χρόνο σας. Έτσι θα κρατήσετε και επαφή με τα Γαλλικά και θα τα αγαπήσετε ακόμη περισσότερο!
Με αγάπη η δασκάλα σας,
Θέκλα Τούμπα
Σας αγαπώ!
♦ Για απορίες, ερωτήσεις και για ό,τι άλλο χρειαστείτε, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο email μου: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
BONJOUR !
Lundi, le 23 Mars 2020 (Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2020)
Vive la santé! (Ζήτω η υγεία!)
Για αρχή σας στέλνω μερικά βιντεάκια για να θυμηθείτε, αν ξεχάσατε, πώς λέμε τον καιρό και τα χρώματα: (Την Πέμπτη, 26/03/2020, πρόσθεσα ακόμη ένα βιντεάκι, το 2.)
Vidéo 1: Το πρώτο είναι ένα τραγούδι για τον καιρό, πώς ρωτούμε και πώς απαντούμε. Πατήστε εδώ.
Vidéo 2: Το δεύτερο είναι για τον καιρό και πάλι και περιλαμβάνει διάφορες φράσεις που λέμε για να περιγράψουμε τον καιρό. Πατήστε εδώ.
Vidéo 3: Το τρίτο είναι για να θυμηθείτε τα χρώματα που μάθαμε, αλλά περιλαμβάνει και μερικά που τα είπαμε αλλά δεν ήταν στο βιβλίο και είναι καλό να τα γνωρίζετε. Πατήστε εδώ.
Vidéo 4: Το τέταρτο είναι ένα τραγούδι για τα χρώματα. Θα σας δώσω κάποιες λέξεις άγνωστες: les yeux = τα μάτια Πατήστε εδώ.
arc-en-ciel = ουράνιο τόξο
en bois = από ξύλο
BONJOUR !
Lundi, le 30 Mars 2020 (Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020)
ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΩΖΟΥΜΕ ΖΩΕΣ !
Αυτή τη βδομάδα θα ασχοληθούμε και θα φρεσκάρουμε:
Α. Τους αριθμούς από το 1 μέχρι το 12.
Β. Τα ονόματα των φαγητών και φράσεις που χρησιμοποιούμε για να εκφράσουμε αν μας αρέσει ένα φαγητό ή όχι.
Γ. Τα ονόματα φρούτων. Τα περισσότερα τα έχουμε ήδη μάθει και άλλα τα ανέφερα όταν κάναμε για τα γλυκά. Γενικά είναι εύκολο να τα αναγνωρίσετε. (Έτσι, για να εμπλουτίσουμε και λίγο περισσότερο τις γαλλικές μας γνώσεις!!!)
Συγκεκριμένα θα πρέπει να ακολουθήσετε την πιο κάτω σειρά στο τι θα ακούσετε και στο τι θα παρακολουθήσετε πατώντας πάνω στο καθένα:
Audio 1. Indroduction (Ακουστικό με εισαγωγικά που σας λέω πριν αρχίσει το μάθημα.)
Audio 2. Les activités pour semaine 2 (Ακουστικό στο οποίο εξηγώ στα Γαλλικά τι θα κάνουμε αυτή τη βδομάδα - αυτά που σας περιέγραψα πιο πάνω.)
Audio 3. Les nombres 1 - 12 (Ακουστικό με τους αριθμούς από το 1 μέχρι το 12.)
Audio 4. La chanson des nombres (Ακουστικό με το τραγούδι των αριθμών - από το βιβλίο μας.)
Vidéo 1. La chanson des nombres (Βιντεάκι με το τραγούδι των αριθμών - από το βιβλίο μας.)
Vidéo 2. 1,2,3, Nous irons au bois (Βιντεάκι με το τραγούδι "1,2,3, Θα πάμε στο δάσος".)
Παρουσίαση La nourriture (Παρουσίαση στο Powerpoint: La nourriture - Πρέπει να κατεβάσετε την παρουσίαση, για να λειτουργεί σωστά.)
Vidéo 3. Apprendre les fruits en s'amusant (Βιντεάκι με τίτλο "Μαθαίνουμε τα φρούτα διασκεδαστικά" - Όταν ζητήσει στο βίντεο "Trouve …", σημαίνει "Βρες …".)
Vidéo 4. J'aime les fruits - alain le lait (Βιντεάκι με το τραγούδι "Μου αρέσουν τα φρούτα".)
BONJOUR !
Lundi, le 6 Avril 2020 (Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020)
Vive la vie !
(Ζήτω η ζωή!)
Αυτή τη βδομάδα θα ασχοληθούμε με και θα φρεσκάρουμε:
Α. Τις ημέρες τις βδομάδας.
Β. Το μενού μιας βδομάδας με φαγητά που θυμηθήκαμε την προηγούμενη βδομάδα και κάποια που ξαναείπαμε στην τάξη ή που είναι εύκολο να τα αναγνωρίσετε.
Συγκεκριμένα θα πρέπει να ακολουθήσετε την πιο κάτω σειρά στο τι θα ακούσετε και στο τι θα παρακολουθήσετε πατώντας πάνω στο καθένα:
Audio 1. Introduction (Ακουστικό με εισαγωγικά που σας λέω πριν αρχίσει το μάθημα.)
Audio 2. Les activités pour semaine 3 (Ακουστικό στο οποίο εξηγώ στα Γαλλικά τι θα κάνουμε αυτή τη βδομάδα - αυτά που σας περιέγραψα πιο πάνω.)
Audio 3. Les jours de la semaine (Ακουστικό με τις ημέρες της βδομάδας.)
Vidéo 1. La chanson des jours de la semaine (Βιντεάκι με το τραγούδι «Το τραγούδι των ημερών της βδομάδας». Όταν λέει στο τραγούδι Voici les sept jours de la semaine, σημαίνει Να/Εδώ είναι οι εφτά ημέρες της βδομάδας.)
Vidéo 2. La chanson de la cantine (Βιντεάκι με το τραγούδι «Το τραγούδι της καντίνας = σίτισης».)
Audio 4. La chanson de la cantine (Ακουστικό με το τραγούδι «Το τραγούδι της καντίνας = σίτισης».)
Παρουσίαση Le menu de la semaine (Παρουσίαση στο Powerpoint με τίτλο «Το μενού της βδομάδας», την οποία πρέπει να κατεβάσετε για να λειτουργεί σωστά. Περιλαμβάνει διάφορες ασκήσεις, που έχουν να κάνουν με το μενού μιας βδομάδας, το ορεκτικό, το κυρίως πιάτο και το επιδόρπιο.)
Vidéo 3. Le petit Nicolas - la cantine (Βιντεάκι με ένα επεισόδιο της σειράς «Ο μικρός Νικόλας» στα Γαλλικά. Προσπαθήστε να καταλάβετε τι έγινε. Απαντώντας στις πιο κάτω ερωτήσεις, θα σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα. 1) Γιατί ο μικρός Νικόλας δεν θέλει να τρώει στην καντίνα; 2) Τι άλλαξε μετά; 3) Τί έγινε στο τέλος; Επίσης, συμπληρώστε την πρόταση: Le petit Nicola aime __ _______ à la cantine. Στον μικρό Νικόλα αρέσει __ _______ - ποιο φαγητό δηλαδή - στην καντίνα.)
BONJOUR !
Lundi, le 13 Avril 2020 (Δευτέρα, 13 Απριλίου 2020)
Joyeuses Pâques !
Ζουαγέζ Πακ
(Καλό Πάσχα!)
Μπαίνουμε στην Αγία Εβδομάδα και το Πάσχα είναι πάρα πολύ κοντά. Έτσι, λοιπόν, για τις επόμενες δυο βδομάδες θα ασχοληθούμε με τη γιορτή του Πάσχα και πώς το γιορτάζουν οι Γάλλοι. Θα γνωρίσουμε και θα μάθουμε:
Α. Πασχαλινά έθιμα και φαγητά της Γαλλίας.
Β. Λέξεις που έχουν σχέση με το Πάσχα.
Γ. Παιδικά πασχαλινά τραγούδια.Συγκεκριμένα θα πρέπει να ακολουθήσετε την πιο κάτω σειρά στο τι θα ακούσετε και στο τι θα παρακολουθήσετε Πατήστε πάνω στους πιο κάτω συνδέσμους:
Audio 1. Introduction (Ακουστικό με εισαγωγικά που σας λέω πριν αρχίσει το μάθημα.)
Audio 2.a Les activités (Ακουστικό, στο οποίο εξηγώ στα Γαλλικά τι θα κάνουμε τις επόμενες δύο βδομάδες - αυτά που σας περιέγραψα πιο πάνω.)
Audio 2.b Les activités (Ακουστικό, στο οποίο εξηγώ στα Γαλλικά και μεταφράζω ταυτόχρονα στα Ελληνικά τι θα κάνουμε τις επόμενες δύο βδομάδες.)
Vidéο 1. Πάσχα στη Γαλλία (Το βιντεάκι αυτό μας κάνει μια περιδιάβαση στη Γαλλία και ταυτόχρονα μας περιγράφει διάφορα γαλλικά έθιμα του Πάσχα.)
Vidéo 2. Foufou - Special Pâques pour les enfants (Στο βιντεάκι αυτό παρουσιάζονται διάφορες γαλλικές λέξεις, που έχουν σχέση με το Πάσχα.)
https://tetradiogallikon.weebly.com/paques.html (Πατώντας πάνω στο σύνδεσμο αυτό θα οδηγηθείτε σε μια ιστοσελίδα, στην οποία μπορείτε να διαβάσετε στα ελληνικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα για τη γιορτή του Πάσχα στη Γαλλία, να κάνετε ένα κουίζ και διάφορα puzles.)
Παρουσίαση La fête de Pâques (Παρουσίαση στο Powerpoint με τίτλο «La fête de Pâques», την οποία πρέπει να κατεβάσετε για να λειτουργεί σωστά. Περιλαμβάνει την ενότητα του βιβλίου μας που έχει σχέση με το Πάσχα και κάποια άλλα στοιχεία και βιντεάκια που έχω προσθέσει.)
Vidéo 3. La chanson de Pâques - Comptines pour enfants (Βιντεάκι με ένα παιδικό τραγούδι για το Πάσχα με τίτλο «Το τραγούδι του Πάσχα».)
Vidéo 4. Mon petit lapin s'est sauvé dans le jardin (Βιντεάκι με το παιδικό τραγούδι «Το μικρό μου λαγουδάκι φυλάχτηκε/κρύφτηκε μέσα στον κήπο».)
Vidéo 5. Mon petit lapin - Cherchez moi coucou coucou (Βιντεάκι με το παιδικό τραγούδι «Το μικρό μου λαγουδάκι – Ψάξε με γεια γεια». Το ίδιο με το πιο πάνω αλλά με κάτι διαφορετικό και διαφορετικές εικόνες.)
BONJOUR !
Lundi, le 27 Avril 2020(Δευτέρα, 27 Απριλίου 2020)
Christ est ressuscité !
(Χριστός Ανέστη !)
Il est vraiment ressuscité
Αυτή τη βδομάδα θα ασχοληθούμε με:
Α. Τις φράσεις που χρησιμοποιούμε για να εκφράσουμε αν μας αρέσει ή όχι ένα φαγητό (j’aime = μου αρέσει/αγαπώ, j’adore = λατρεύω, je n’aime pas =δεν μου αρέσει, je déteste = μισώ).
Β. Τον ενικό και τον πληθυντικό του αόριστου άρθρου (un, une, des = ένας, μια, πολλοί/πολλές) και του οριστικού (le, la, l’, les = ο, η, οι).
Συγκεκριμένα θα πρέπει να ακολουθήσετε την πιο κάτω σειρά στο τι θα ακούσετε και στο τι θα παρακολουθήσετε, πατώντας πάνω στον κάθε σύνδεσμο.
Audio 1. Introduction (Ακουστικό με εισαγωγικά που σας λέω πριν αρχίσει το μάθημα.)
Audio 2. Les activités pour semaine 6 (Ακουστικό, στο οποίο εξηγώ στα Γαλλικά τι θα κάνουμε αυτή τη βδομάδα - αυτά που σας περιέγραψα πιο πάνω.)
Παρουσίαση J'aime, j’adore, je n’aime pas, je déteste (Παρουσίαση στο Powerpoint, την οποία πρέπει να κατεβάσετε για να λειτουργεί σωστά. Σε αυτή την παρουσίαση, υπάρχουν διάφορες ασκήσεις ευχάριστες, στις οποίες επιλέγετε τη σωστή απάντηση, για το πώς εκφράζουμε αν μας αρέσει ή όχι ένα φαγητό.)
Παρουσίαση Un, une, des, le, la, l’, les [Παρυσίαση στο Powerpoint. Αυτή η παρουσίαση περιλαμβάνει: Α. Πώς ξεχωρίζει ακουστικά το le (= ο) από το les (= οι), Β. Εξάσκηση στη χρήση των άρθρων le, la, l’, les (= ο, η, οι) και Γ. Τη χρήση του αόριστου άρθρου un, une, des (= ένας, μια, πολλοί/πολλές) και του οριστικού άρθρου le, la, l’, les (= ο, η, οι). Πρέπει να κατεβάσετε την παρουσίαση, για να λειτουργεί σωστά.]
Vidéo En voici, en voila, Alain Le Lait (Βιντεάκι με το τραγούδι «Να εδώ, να εκεί», που έχει σχέση με τα φαγητά.)
Σημείωση: Αγαπημένα μου παιδιά, προτού σας αφήσω θέλω να σας πω ακόμα κάποια πράγματα. Θέλω να σας παρακαλέσω να ασχοληθείτε με το μάθημα των Γαλλικών και με το υλικό που σας στέλνω. Περιλαμβάνει πολύ ευχάριστες δραστηριότητες!!!
Σας παρακαλώ, λοιπόν, δέστε από την αρχή όλο το υλικό όσοι δεν το κάνατε. Θέλω επίσης να μου στείλετε ένα μήνυμα όλοι στο email μου, για να μου πείτε αν σας αρέσουν οι δραστηριότητες, αν έχετε απορίες, αλλά και για να μάθω τα νέα σας, γιατί σας έχω πεθυμήσει πάρα πολύ!!!
Επικοινωνήστε μαζί μου στο email μου:
Prof.de.francais.et.de.musique@gmail.com
BONJOUR !
Lundi, le 04 Mai 2020 (Δευτέρα, 4 Μαΐου 2020)
Vive les fleurs !
Αυτή τη βδομάδα θα ασχοληθούμε με τα πιο κάτω:
Α. Θα συνεχίσουμε με περισσότερες δραστηριότητες για τον ενικό και τον πληθυντικό του αόριστου άρθρου (un, une, des = ένας, μία, πολλοί/πολλές) και του οριστικού άρθρου (le, la, l’, les), καθώς και με τις εκφράσεις που χρησιμοποιούμε για να πούμε αν μας αρέσει ένα φαγητό ή όχι (j’aime, j’adore, je n’aime pas, je déteste = αγαπώ/μου αρέσει, λατρεύω, δεν αγαπώ/δεν μου αρέσει, μισώ).
Β. Θα φρεσκάρουμε τις προσωπικές αντωνυμίες εγώ, εσύ και θα μάθουμε το αυτός, αυτή (je/j’, tu, il, elle = εγώ, εσύ, αυτός, αυτή).
Γ. Θα δούμε το ρήμα Aimer (= Μου αρέσει/Αγαπώ) στο πρώτο, δεύτερο και τρίτο πρόσωπο ενικού (j’aime, tu aimes, il aime, elle aime = εγώ αγαπώ/μου αρέσει, εσύ αγαπάς/σου αρέσει, αυτός αγαπά/του αρέσει, αυτή αγαπά/της αρέσει).
Συγκεκριμένα θα πρέπει να ακολουθήσετε την πιο κάτω σειρά στο τι θα ακούσετε και στο τι θα παρακολουθήσετε:
Audio 1. Introduction (Ακουστικό με εισαγωγικά που σας λέω πριν αρχίσει το μάθημα.)
Audio 2. Les activités pour semaine 7 (Ακουστικό στο οποίο εξηγώ στα Γαλλικά τι θα κάνουμε αυτή τη βδομάδα - αυτά που σας περιέγραψα πιο πάνω.)
Παρουσίαση Un, une, des, le, la, l’, les, J’aime, j’adore, je n’aime pas, je déteste continuation [Αυτή η παρουσίαση στο Powerpoint περιλαμβάνει επαναληπτικές δραστηριότητες για τη χρήση του αόριστου άρθρου un, une, des και του οριστικού άρθρου le, la, l’, les. Επίσης περιλαμβάνει επαναληπτικές δραστηριότητες για το πώς λέμε αν μας αρέσει ένα φαγητό ή όχι (j’aime, j’adore, je n’aime pas, je dédeste). Πρέπει να κατεβάσετε την παρουσίαση, για να λειτουργεί σωστά.]
Παρουσίαση Je, tu, il, elle, J’aime, tu aimes, il aime, elle aime [Σε αυτή την παρουσίαση στο Powerpoint υπάρχουν δραστηριότητες για τις προσωπικές αντωνυμίες je/J’, tu, il, elle, και για το ρήμα aimer (j’aime, tu aimes, il aime, elle aime). Πρέπει να κατεβάσετε την παρουσίαση, για να λειτουργεί σωστά.]
Vidéo 1. Chanson pour apprendre je, tu, il, elle (Βιντεάκι με το τραγούδι «Τραγούδι για να μάθω το εγώ, εσύ αυτός, αυτή». Περιλαμβάνει και τα υπόλοιπα πρόσωπα – εμείς, εσείς, αυτοί, αυτές – αλλά εσείς μη δώσετε σημασία σε αυτά.)
Vidéo 2. Chanson du verbe aimer (Βιντεάκι με το τραγούδι «Τραγούδι του ρήματος αγαπώ». Περιλαμβάνει το ρήμα σε όλα τα πρόσωπα, αλλά εσείς να δώσετε σημασία μόνο στα πρόσωπα που μάθαμε.)
Vidéo 3. Le voyage des aliments (Βιντεάκι «Το ταξίδι των φαγητών». Παρουσιάζει πώς το φαγητό ταξιδεύει για να φθάσει από την παραγωγή στην κατανάλωση, με ένα τραγούδι σχετικό να ακούγεται.)
♦Μην ξεχνάτε να επικοινωνείτε μαζί μου στο email μου:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
BONJOUR !
Statue “Mère et Enfant"
à Toulouse, France
Lundi, le 11 Mai 2020 (Δευτέρα, 11 Μαΐου 2020)
Bonne fête à toutes les mamans
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!
Αυτή τη βδομάδα θα ασχοληθούμε με αυτά που είδαμε και στο μάθημα:
Α. Τα μέλη της οικογένειας: ο πατέρας (ο μπαμπάς), η μητέρα (η μαμά), ο παππούς (ο παππούλης), η γιαγιά (η γιαγιάκα), ο αδερφός, η αδερφή, το μωρό, ο θείος, η θεία, ο ξάδερφος, η ξαδέρφη. Επίσης τα μέλη της οικογένειας με την κτητική αντωνυμία «μου», π.χ. mon père = ο πατέρας μου, ma mère = η μητέρα μου κλπ.
Β. Τα επίθετα: μεγάλος, μεγάλη, μικρός, μικρή.
Γ. Μερικά κατοικίδια ζωάκια: ο σκύλος, η γάτα, το χρυσόψαρο.
Συγκεκριμένα θα πρέπει να ακολουθήσετε την πιο κάτω σειρά στο τι θα ακούσετε και στο τι θα παρακολουθήσετε:
Audio 1. Introduction (Ακουστικό με εισαγωγικά που σας λέω πριν αρχίσει το μάθημα.)
Audio 2. Les activités pour semaine 8 (Ακουστικό στο οποίο εξηγώ στα Γαλλικά τι θα κάνουμε αυτή τη βδομάδα - αυτά που σας περιέγραψα πιο πάνω.)
Παρουσίαση La famille (Στην παρουσίαση αυτή παρουσιάζονται τα μέλη της οικογένειας με την κτητική αντωνυμία «μου», που είναι «mon» (προφέρεται μο) για τα αρσενικά ονόματα και ma για τα θηλυκά. Επίσης, περιλαμβάνονται τα επίθετα μεγάλος – μικρός και μεγάλη – μικρή, καθώς και τα ονόματα μερικών ζώων, όπως ο σκύλος, η γάτα και το χρυσόψαρο. Πρέπει να κατεβάσετε, να κάνετε λήψη της παρουσίασης, για να λειτουργεί σωστά.)
Vidéo 1. Bébé Requin Dou Dou - Baby Shark par Little Angel – Français (Βιντεάκι με το τραγούδι «Μωρό καρχαρίας», που αναφέρει τα πρόσωπα της καρχαρένιας οικογένειας.)
Vidéo 2. Ma famille (Vocabulaire de la famille) - alain le lait (Βιντεάκι με το τραγούδι «Η οικογένειά μου», το οποίο παρουσιάζει τα μέλη της οικογένειας.)
BONJOUR !
Lundi, le 18 Mai 2020 (Δευτέρα, 18 Μαΐου 2020)
Vive la joie !
(Ζήτω η χαρά!)
Αυτή τη βδομάδα θα ασχοληθούμε με:
Α. Μερικά κατοικίδια ζωάκια: ο σκύλος, η γάτα, το χρυσόψαρο, το καναρίνι, το χάμστερ, η χελώνα.
Β. Κάποια από τα μέλη της οικογένειας και πάλι: ο πατέρας (ο μπαμπάς), η μητέρα (η μαμά), ο παππούς (ο παππούλης), η γιαγιά (η γιαγιάκα), ο αδερφός, η αδερφή, το μωρό.
Γ. Τα επίθετα: μεγάλος, μεγάλη, μικρός, μικρή, αστείος, αστεία, αξιολάτρευτος, αξιολάτρευτη.
Συγκεκριμένα θα πρέπει να ακολουθήσετε την πιο κάτω σειρά στο τι θα ακούσετε και στο τι θα παρακολουθήσετε:
Audio 1. Introduction (Ακουστικό με εισαγωγικά που σας λέω πριν αρχίσει το μάθημα.)
Audio 2. Les activités pour semaine 9 (Ακουστικό στο οποίο εξηγώ στα Γαλλικά τι θα κάνουμε αυτή τη βδομάδα - αυτά που σας περιέγραψα πιο πάνω.)
Vidéo 1. La chanson des animaux-vidéo (Βιντεάκι με το τραγούδι από το βιβλίο μας «Το τραγούδι των ζώων».)
Vidéo 2. La chanson des animaux (Βιντεάκι με το τραγούδι από το βιβλίο μας, όπου φαίνονται μόνο οι στίχοι του τραγουδιού.)
Παρουσίαση Les animaux (H παρουσίαση στο Powerpoint περιλαμβάνει δραστηριότητες για τα ονόματα μερικών ζώων, όπως ο σκύλος, η γάτα, το χρυσόψαρο, το καναρίνι, το χάμστερ και η χελώνα. Πρέπει να κατεβάσετε την παρουσίαση, να κάνετε λήψη, για να λειτουργεί σωστά.)
Παρουσίαση La famille continuation (H παρουσίαση στο Powerpoint περιλαμβάνει μερικά από τα μέλη της οικογένειας. Επίσης, περιλαμβάνονται τα επίθετα μεγάλος -μεγάλη, μικρός – μικρή, αστείος – αστεία, αξιολάτρευτος – αξιολάτρευτη. Πρέπει να κατεβάσετε την παρουσίαση, να κάνετε λήψη, για να λειτουργεί σωστά.)
Vidéo 3. Mon imagier-jeu des animaux [Βιντεάκι όπου παρουσιάζονται τα ονόματα διάφορων κατοικίδιων ζώων, που τα έχουμε στο σπίτι (la maison = το σπίτι). Κάποια από αυτά δεν τα έχουμε κάνει, όπως: το πουλί, το κουνέλι, το γατάκι.]
Vidéo 4. Tu as un animal ? (Βιντεάκι με το τραγούδι «Έχεις ένα ζώο;». Εδώ θα δείτε και άλλα ζώα που δε μάθαμε. Είναι για όσα παιδιά θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα.)
[ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Β΄]
BONJOUR !
Lundi, le 25 Mai 2020 (Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020)
Vive l’école !
(Ζήτω το σχολείο!)
Αγαπημένα μου παιδιά της Ομάδας Β΄, για την εβδομάδα αυτή που θα είστε στο σπίτι και δεν θα έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε μάθημα, θα ήθελα, σας παρακαλώ, να δείτε τα πιο κάτω από το υλικό που υπάρχει στην ιστοσελίδα :
Από την Εβδομάδα 1 : Τα Vidéo 1, Vidéo 3, Vidéo 4.
Από την Εβδομάδα 2 : Τα Vidéo 1, Vidéo 2, την Παρουσίαση La nourriture, τα Vidéo 3, Vidéo 4.
Από την Εβδομάδα 3 : Το Audio 3, τα Vidéo 1, Vidéo 2, την Παρουσίαση Le menu de la semaine και το Vidéo 3.Le petit Nicolas - la cantine (Στο επεισόδιο αυτό του μικρού Νικόλα απαντήστε στις πιο κάτω ερωτήσεις, θα σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα. 1) Γιατί ο μικρός Νικόλας δεν θέλει να τρώει στην καντίνα; 2) Τι άλλαξε μετά; 3) Τί έγινε στο τέλος; Επίσης, συμπληρώστε την πρόταση: Le petit Nicola aime __ _______ à la cantine. Στον μικρό Νικόλα αρέσει __ _______ - ποιο φαγητό δηλαδή - στην καντίνα.).
Σημείωση : Να κάνετε λήψη των παρουσιάσεων (download), για να λειτουργούν σωστά.
[ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Α΄]
BONJOUR !
Lundi, le 01 Juin 2020 (Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020)
Vive l’école !
(Ζήτω το σχολείο!)
Αγαπημένα μου παιδιά της Ομάδας Α΄, για την εβδομάδα αυτή που θα είστε στο σπίτι και δεν θα έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε μάθημα, θα ήθελα, σας παρακαλώ, να δείτε τα πιο κάτω από το υλικό που υπάρχει στην ιστοσελίδα :
Από την Εβδομάδα 3 : Το Vidéo 3. Le petit Nicolas - la cantine (Στο επεισόδιο αυτό του μικρού Νικόλα απαντήστε στις πιο κάτω ερωτήσεις, θα σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα. 1) Γιατί ο μικρός Νικόλας δεν θέλει να τρώει στην καντίνα; 2) Τι άλλαξε μετά; 3) Τί έγινε στο τέλος; Επίσης, συμπληρώστε την πρόταση: Le petit Nicola aime __ _______ à la cantine. Στον μικρό Νικόλα αρέσει __ _______ - ποιο φαγητό δηλαδή - στην καντίνα.).
Από την Εβδομάδα 6 : Την Παρουσίαση Un, une, des, le, la, l', les και το Vidéo. (Αν έχετε χρόνο, να δείτε και την Παρουσίαση J’aime, j’adore, je n’aime pas, je déteste.)
Από την Εβδομάδα 7 : Την Παρουσίαση Je, tu, il, elle, J'aime, tu aime, il aime, elle aime. (Αν έχετε χρόνο, να δείτε και την Παρουσίαση Un, une, des, le, la, l', les; J'aime, j'adore, je n'aime pas, je déteste continuation.)
Από την Εβδομάδα 8 : Την Παρουσίαση La famille και το Vidéo 2.
Από την Εβδομάδα 9 : Την Παρουσίαση Les animaux και τα Vidéo 1, Vidéo 2, Vidéo 3, Vidéo 4 (είναι μικρά και ευχάριστα βιντεάκια).
Σημείωση : Να κάνετε λήψη των παρουσιάσεων (download), για να λειτουργούν σωστά.
[ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Α΄ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Β΄]
BONJOUR !
Semaine 08/06/2020 - 12/06/2020 (Εβδομάδα 08/06/2020 - 12/06/2020)
Vive l'été !
(Ζήτω το καλοκαίρι!)
Αγαπημένα μου παιδιά της Ομάδας Α΄και της Ομάδας Β΄,
Αυτή την εβδομάδα δεν θα δω κανένα από σας, γιατί για την ομάδα Α΄η Δευτέρα και η Πέμπτη που έχουμε το μάθημα των Γαλλικών είναι αργίες και για την ομάδα Β΄είναι η εβδομάδα που μένετε στο σπίτι.
Γι' αυτό θα ήθελα, σας παρακαλώ, και οι δύο ομάδες να δείτε τα πιο κάτω από το υλικό που υπάρχει στην ιστοσελίδα, έτσι ώστε όταν ξαναβρεθούμε να είστε έτοιμοι να συνεχίσουμε με καινούριο υλικό :
Από την Εβδομάδα 6η 27/04/2020 – 01/05/2020 : Tην Παρουσίαση J'aime, j'adore, je n'aime pas, je déteste και το Vidéo En voici, en voila, Alain Le Lait.
Από την Εβδομάδα 7η 04/05/2020 – 08/05/2020 : Tην Παρουσίαση Un, une, des, le, la, l’, les, J’aime, j’adore, je n’aime pas, je déteste continuation και τα Vidéo 1 και Vidéo 2. (Όσοι έχετε χρόνο να δείτε και το Vidéo 3.)
Από την Εβδομάδα 8η 11/05/2020 – 15/05/2020 : Tην Παρουσίαση La famille και το Vidéo.
Από την Εβδομάδα 9η 18/05/2020 – 22/05/2020 : Tην Παρουσίαση La famille continuation και την Παρουσίαση Les animaux. Επίσης να δείτε και τα Vidéo 1, Vidéo 2, Vidéo 3, Vidéo 4 (Είναι μικρά και ευχάριστα βιντεάκια.)
Σημείωση : Να κάνετε λήψη των παρουσιάσεων (download), για να λειτουργούν κανονικά.
[ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Α΄]
BONJOUR !
Lundi, le 15 Juin 2020 (Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2020)
Vive les vacances !
(Ζήτω οι διακοπές!)
Αυτή τη βδομάδα θα ασχοληθούμε με:
Α. Το ρήμα είμαι: εγώ είμαι, εσύ είσαι, αυτός είναι, αυτή είναι.
Β. Το ρήμα έχω: εγώ έχω, εσύ έχεις, αυτός έχει, αυτή έχει.
Γ. Τις κτητικές αντωνυμίες: μου, σου, του/της.
Συγκεκριμένα θα πρέπει να ακολουθήσετε την πιο κάτω σειρά στο τι θα παρακολουθήσετε:
Παρουσίαση Être Avoir [Αυτή η παρουσίαση στο Powerpoint περιλαμβάνει το ρήμα είμαι (être) και το ρήμα έχω (avoir) στα τέσσερα πρόσωπα του ενικού (εγώ, εσύ, αυτός, αυτή). Πρέπει να κατεβάσετε την παρουσίαση, να κάνετε λήψη, για να λειτουργεί σωστά.]
Παρουσίαση mon ma mes ton ta tes son sa ses (Η παρουσίαση αυτή στο Powerpoint περιλαμβάνει τις κτητικές αντωνυμίες μου, σου, του/της. Πρέπει να κατεβάσετε την παρουσίαση, να κάνετε λήψη, για να λειτουργεί σωστά.)
[ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Β΄]
BONJOUR !
Lundi, le 22 Juin 2020 (Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2020)
Vive les vacances !
(Ζήτω οι διακοπές!)
Αυτή τη βδομάδα θα ασχοληθούμε με:
Α. Το ρήμα είμαι: εγώ είμαι, εσύ είσαι, αυτός είναι, αυτή είναι.
Β. Το ρήμα έχω: εγώ έχω, εσύ έχεις, αυτός έχει, αυτή έχει.
Γ. Τις κτητικές αντωνυμίες: μου, σου, του/της.Συγκεκριμένα θα πρέπει να ακολουθήσετε την πιο κάτω σειρά στο τι θα παρακολουθήσετε:
Παρουσίαση Être Avoir [Αυτή η παρουσίαση στο Powerpoint περιλαμβάνει το ρήμα είμαι (être) και το ρήμα έχω (avoir) στα τέσσερα πρόσωπα του ενικού (εγώ, εσύ, αυτός, αυτή). Πρέπει να κατεβάσετε την παρουσίαση, να κάνετε λήψη, για να λειτουργεί σωστά.]
Παρουσίαση mon ma mes ton ta tes son sa ses (Η παρουσίαση αυτή στο Powerpoint περιλαμβάνει τις κτητικές αντωνυμίες μου, σου, του/της. Πρέπει να κατεβάσετε την παρουσίαση, να κάνετε λήψη, για να λειτουργεί σωστά.)