Β΄τάξη 20-21

Ευρετήριο Άρθρου

Αγαπημένα μου παιδάκια σας χαιρετώ και σας εύχομαι Καλή Χρονιά.

Εδώ, στην ιστοσελίδα της τάξης μας, θα βρίσκετε υλικό για να περνάτε ευχάριστα και δημιουργικά όσο είμαστε αναγκασμένοι να μένουμε σπίτι λόγω του κορονοϊού.

                                                                                               Φιλάκια, η δασκάλα σας.

ikona1






             Πέμπτη   7-1-21


                Ελληνικά

Σελίδα με βιβλία τους μύθους του Αισώπου, τα οποία μπορείτε να διαβάσετε από τον υπολογιστή ή το τάμπλετ σας, για εξάσκηση στην ανάγνωση.
 https://www.paidika-paramythia.gr/fairy-tales-collection/mythoi-toy-aisopoy

             Μαθηματικά

Παιχνίδια με τους πίνακες του  πολλαπλασιασμού ( πίνακας του 2 ):
http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/propaideia-2/index.html

             
           
            Δευτέρα 11-1-21


      
  Αγαπημένα μου παιδάκια σας χαιρετώ και σας εύχομαι καλή εβδομάδα.

                               Ελληνικά

     Από το βιβλίο της Γλώσσας σελ.15, 16, 17 και 18.

 1. Διαβάζω πρώτα τις σελίδες 15 και 16.
     Απαντώ προφορικά τις ερωτήσεις της σελίδας 16 (στο γαλάζιο κουτάκι).

 2. Συνεχίζω με τις σελίδες 17 και 18.
    Μαθαίνω να διαβάζω πολύ καλή ανάγνωση το κείμενο ‟ Ιστορία για το τσίρκο ”.
    Απαντώ τις ερωτήσεις προφορικά.
    Μαθαίνω να γράφω σωστά ( ορθογραφία ) αυτό που λέει το κίτρινο κουτάκι κάτω από τις ερωτήσεις
    ( τις τρεις πρώτες προτάσεις του κειμένου).
    Για να βεβαιωθώ ότι έμαθα την ορθογραφία μου, μου την λέει η μανούλα μου και τη γράφω                                    σε ένα πρόχειρο τετράδιο χωρίς να τη βλέπω(όσες φορές χρειάζεται)
    μέχρι να μην κάνω κανένα λαθάκι.

  3. Στη σελίδα 18 απαντώ προφορικά τις ερωτήσεις αφού παρατηρήσω την αφίσα.
     Εννοείται ότι διαβάζω πάντοτε πολύ καλά και αυτά που μου λέει
     η Βάγια η κουκουβάγια στα συννεφάκια.

   Από το Τετράδιο Εργασιών τις σελίδες 59 και 60.

  Όλες οι γραπτές εργασίες ( εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια )
  θα γίνονται στο καινούργιο τετράδιο που έστειλα ( Μένω σπίτι και μαθαίνω).

                          Μαθηματικά

    1.  Από το βιβλίο των μαθηματικών 2o Μέρος ( επανάληψη) τις σελίδες 41, 42,43, 44 και 45.

   2.  Μαθαίνω να μετρώ 1-1 και 10-10 μέχρι το 100.
        Όταν  μάθω αυτά πολύ καλά, μετρώ  το ίδιο ανάποδα (πίσω - πίσω) από το 100 μέχρι το 0.
        Στη συνέχεια προσπαθώ να μετρήσω με τον ίδιο τρόπο 5-5. 
      
       Δεν ξεχνώ να κάνω καθημερινή επανάληψη στη πρόσθεση, αφαίρεση,
       πολλαπλασιασμό και διαίρεση μέχρι το 20.
             

        Καλή συνέχεια  σε όλους.



                    Πέμπτη 14-1-21   

             Ελληνικά

       Από το βιβλίο της Γλώσσας ( Δεύτερο Τεύχος ) σελ.19, 20 και 21.  

  • Διαβάζω πρώτα πολύ καλά τη σελίδα 19 και κάνω τις εργασίες της σελίδας αυτής .                                         Να θυμάμαι πάντα ότι η κίτρινη καρτέλα είναι η ορθογραφία μου.
  • Συνεχίζω με τη σελίδα 61 του Τετραδίου Εργασιών ( Πρώτο Τεύχος).
  • Μετά πηγαίνω στις σελίδες 20 και 21 του βιβλίου της Γλώσσας. Μαθαίνω να διαβάζω πολύ καλή ανάγνωση το κείμενο ‟ Η επανάσταση των παραμυθιών ”. Απαντώ τις ερωτήσεις γραπτώς στο τετράδιό μου ( Αφήνω 2 γραμμές από τα προηγούμενα, βάζω τίτλο, υπογραμμίζω τον τίτλο, αφήνω μία άδεια γραμμή και απαντώ τις ερωτήσεις μου αριθμίζοντάς τις 1,2,3,4). Γράφω πάντοτε με ξυσμένο μολύβι, ωραία γράμματα. Μετά την τελεία, το ερωτηματικό και το θαυμαστικό θυμάμαι ότι ξεκινώ με κεφαλαίο γράμμα.
  • Μαθαίνω να γράφω σωστά ( ορθογραφία ) αυτό που λέει το κίτρινο κουτάκι κάτω από τις ερωτήσεις ( την πρώτη πρόταση του κειμένου).Για να βεβαιωθώ ότι έμαθα την ορθογραφία μου, μου την λέει η μανούλα μου και τη γράφω σε ένα πρόχειρο τετράδιο χωρίς να τη βλέπω μέχρι να μην κάνω κανένα λαθάκι. (Αυτό ισχύει για όλες τις ορθογραφίες μου).
  • Συνεχίζω με τη σελίδα 21. ( Τις δικές μου μικρές αγγελίες τις γράφω στο τετράδιό μου. Τρεις αγγελίες είναι αρκετές να γράψω).                                                                                                                                                         
  • Τελειώνω με τα δύο φυλλάδια των Ελληνικών : ΠΡΟΣΟΧΗ! Τι λέει εκεί; ΤΑ ΑΡΘΡΑ

     Εννοείται ότι διαβάζω και ΜΑΘΑΙΝΩ πάντοτε πολύ καλά και αυτά που μου λέει η Βάγια η κουκουβάγια στα συννεφάκια.

    Όλες οι γραπτές εργασίες ( εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια ) θα       γίνονται στο καινούργιο τετράδιο που έστειλα ( Μένω σπίτι και μαθαίνω).

Μαθηματικά

Από το βιβλίο των μαθηματικών 2ο Μέρος τις σελίδες 46, 47 και 48.

Στόχος μου είναι να μάθω πρόσθεση και αφαίρεση με πολλαπλάσια του 10.

Επίσης τα δύο φυλλάδια που σας έστειλα με τίτλο: Φτάσαμε ως το 100.

    Θρησκευτικά

Από το βιβλίο των Θρησκευτικών σελ. 28 ,29,30 και 31.

Μαθαίνουμε να μοιραζόμαστε.  ( Ο Ιωσήφ μοιράζεται με τα αδέρφια του - Η χαρά του να μοιράζεσαι).

Αφού διαβάσω πολύ καλά τα κείμενα και τα κατανοήσω απαντώ τις ερωτήσεις στο βιβλίο.

  -  Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα                                                                 π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

  - Στην ιστοσελίδα  μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει :  Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά). Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και στα Ελληνικά παίζοντας.

       Να είστε όλοι καλά και να χαμογελάτε .


 


                     Δευτέρα 18-1-21    

          Ελληνικά

     Από το βιβλίο της Γλώσσας ( Δεύτερο Τεύχος ) σελ. 22 και 23.

  • Διαβάζω πολύ καλά το ποίημα της σελίδας 22 και το απαγγέλλω στην οικογένειά μου.
  • Να θυμάμαι πάντα ότι η κίτρινη καρτέλα είναι η ορθογραφία μου.
  • Κάνοντας την άσκηση 7 (σελ.22 ) μαθαίνω να κλίνω τα αρσενικά ουσιαστικά σε -ης.
  • Σύμφωνα με τις οδηγίες του βιβλίου μου (σελ.23) πηγαίνω στο Τετράδιο Εργασιών (Α΄ μέρος σελ. 62) και κάνω τις ασκήσεις 5, 6 και 7.
  • Συνεχίζω με το βιβλίο της Γλώσσας ( Δεύτερο Τεύχος ) σελ. 23 .
  • Τελειώνω με την άσκηση 8 στη σελίδα 63 του Τετραδίου Εργασιών Α΄ τεύχος για να μάθω και άλλες λέξεις με δύο όμοια σύμφωνα.
  • Μαθαίνω να γράφω σωστά ( ορθογραφία ) αυτό που λέει το κίτρινο κουτάκι.
  • Για να βεβαιωθώ ότι έμαθα την ορθογραφία μου, μου τη λέει η μανούλα μου και τη γράφω σε ένα πρόχειρο τετράδιο χωρίς να τη βλέπω μέχρι να μην κάνω κανένα λαθάκι. (Αυτό ισχύει για όλες τις ορθογραφίες μου).

     Εννοείται ότι διαβάζω και ΜΑΘΑΙΝΩ πάντοτε πολύ καλά αυτά που μου λέει η Βάγια η κουκουβάγια στα           συννεφάκια.

     Όλες οι γραπτές εργασίες ( εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια )                 θα γίνονται στο καινούργιο τετράδιο που έστειλα ( Μένω σπίτι και μαθαίνω).

  • Επίσης από τα φυλλάδια ελληνικών που σας έστειλα θα έχουμε εκείνο με τίτλο: ΠΡΟΣΟΧΗ! Τι λέει εκεί; Αρσενικά ουσιαστικά σε -ης ( 2 φυλλάδια μπροστά πίσω).

     ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).  

      Μαθηματικά

    Από το βιβλίο των μαθηματικών ( 2ο Μέρος ) τις σελίδες 49,50, 51, 52, 54, 53, 54 και 55..

    Στόχος μου είναι να μάθω να αναλύω και να συνθέτω διψήφιους αριθμούς.    

    Θρησκευτικά

    Από το βιβλίο των Θρησκευτικών τις σελίδες 34, 35, 36.

    ‟ Μια μεγάλη οικογένεια: η Εκκλησία ”  

    ( Εκκλησία: το σώμα του Χριστού  )                                                                                        

    Αφού διαβάσω πολύ καλά το κείμενο και το κατανοήσω κάνω τις εργασίες  στο βιβλίο.

Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα: Φυσικές Επιστήμες, Αγγλικά                

Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει : Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά).                     Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και                                   στα Ελληνικά παίζοντας.

                 Εύχομαι σε όλους καλή εβδομάδα.





              Πέμπτη 21-1-21    

                  Ελληνικά

  • Από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων ‟ Το δελφίνι” διαβάζω :

α) Το ποίημα της σελίδας 74 ‟ Ο χιονάνθρωπος ” και κάνω τις δραστηριότητες που ακολουθούν
( σελίδα 75 ) στο τετράδιό μου.

β) Το κείμενο της σελίδας 154 ‟ Ο Σαλίγκαρος βγαίνει αμαξάδα ” και κάνω επίσης τις δραστηριότητες που ακολουθούν στο τετράδιό μου.

    Όλες οι γραπτές εργασίες ( εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια ) θα γίνονται στο καινούργιο τετράδιο που έστειλα ( Μένω σπίτι και μαθαίνω).

  • Επίσης από τα φυλλάδια ελληνικών  που σας έστειλα εκείνο με τίτλο:                                                         ΠΡΟΣΟΧΗ! Τι λέει εκεί; ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ .

     ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).  

            Μαθηματικά

    Από το βιβλίο των μαθηματικών ( 2ο Μέρος ) τις σελίδες 56,57,58, και 59                                                              και από τις Δραστηριότητες Εμπλουτισμού ( στο ίδιο βιβλίο ) τις σελίδες 64,65,66,67,68,69.

      - Δεν ξεχνώ να κάνω πολύ συχνά επανάληψη στην πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση                   μέχρι το 20 και στην πρόσθεση με πολλαπλάσια του 10 μέχρι το 100.


         Θρησκευτικά

          Από το βιβλίο των Θρησκευτικών τις σελίδες 37, 38 και 39.

         ‟ Μια μεγάλη οικογένεια: η Εκκλησία ”   ( Το σπίτι του Θεού )                                                                                        

          Αφού διαβάσω πολύ καλά το κείμενο και το κατανοήσω, απαντώ τις ερωτήσεις στο βιβλίο μου.

    -  Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα                                                                      π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

    -  Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει :Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά).                       Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και                                   στα Ελληνικά παίζοντας.

         Εύχομαι να είστε όλοι καλά και χαρούμενοι.


                   Δευτέρα 25-1-21    

           Ελληνικά

         Από το βιβλίο της Γλώσσας ( Δεύτερο Τεύχος ) σελ. 47,48, 49 και 50.

  • Διαβάζω πολύ καλά το κείμενο της σελίδας 48 και απαντώ τις ερωτήσεις στο τετράδιό μου.
  • Να θυμάμαι πάντα ότι η κίτρινη καρτέλα είναι η ορθογραφία μου.
  • Αφού διαβάσω πολύ καλά τη σελίδα 49 πηγαίνω στο Τετράδιο Εργασιών β΄ τεύχος στις σελίδες 7 και 8 και κάνω τις ασκήσεις 1, 2 και 3.
  • Συνεχίζω με τη σελίδα 50 του βιβλίου της Γλώσσας ( Δεύτερο Τεύχος).                                                         Μελετώ πολύ καλά το κείμενο και κάνω τις εργασίες που ακολουθούν.
  • Τελειώνω με τη σελίδα 9 του Τετραδίου Εργασιών β ΄τεύχος και την άσκηση 5.
  • Μαθαίνω να γράφω σωστά ( ορθογραφία ) αυτό που λέει το κίτρινο κουτάκι. Για να βεβαιωθώ ότι έμαθα την ορθογραφία μου, μου τη λέει η μανούλα μου και τη γράφω σε ένα πρόχειρο τετράδιο χωρίς να τη βλέπω μέχρι να μην κάνω κανένα λαθάκι. (Αυτό ισχύει για όλες τις ορθογραφίες μου). 
  • Επίσης από τα φυλλάδια Ελληνικών  που σας έστειλα εκείνο με τίτλο: Τι βιβλίο είναι αυτό; Αρσενικά ουσιαστικά σε -ος.

     ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).  

    Διαβάζω και ΜΑΘΑΙΝΩ πάντοτε πολύ καλά αυτά που μου λέει η Βάγια η κουκουβάγια στα συννεφάκια.

   Όλες οι γραπτές εργασίες ( εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια ) θα              γίνονται στο καινούργιο τετράδιο που έστειλα ( Μένω σπίτι και μαθαίνω).

         Μαθηματικά

    Από το βιβλίο των μαθηματικών ( 2ο Μέρος ) τις σελίδες 60, 61,62 και 63.
    Από τις Δραστηριότητες Εμπλουτισμού (στο ίδιο βιβλίο) τις σελίδες 70,71 και 72.

  *Δεν ξεχνώ να κάνω πολύ συχνά επανάληψη στην πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση μέχρι           το 20 και στην πρόσθεση με πολλαπλάσια του 10 μέχρι το 100.

    Θρησκευτικά

     Από το βιβλίο των Θρησκευτικών τις σελίδες 87, 88 και 89.

      ‟ Οι Τρεις Ιεράρχες ”   ( Οι Άγιοι των Γραμμάτων )                                                                                        

     Αφού διαβάσω πολύ καλά το κείμενο και το κατανοήσω, απαντώ τις ερωτήσεις στο βιβλίο μου.

      * Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα 
       π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

     * Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει: Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά).                       Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και                                   στα Ελληνικά παίζοντας.

       Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να χαμογελάτε.







                   Πέμπτη 28-1-21    

                           Ελληνικά

            Από το βιβλίο της Γλώσσας ( Δεύτερο Τεύχος ) σελ. 52, 53, 54 και 55.

  • Διαβάζω πολύ καλά τα λόγια της Χαράς και της Βάγιας στη σελίδα 52 του Βιβλίου της Γλώσσας για να μπορέσω να κάνω την εργασία που ακολουθεί.
  • Μετά πηγαίνω στις σελίδες 53 και 54.
  • Να θυμάμαι πάντα ότι η κίτρινη καρτέλα είναι η ορθογραφία μου.
  • Συνεχίζω με τη σελίδα 11 του Τετραδίου Εργασιών( β΄ Τεύχος ) όπως λέει το βιβλίο μου και κάνω τις ασκήσεις 9 και 10.
  • Ακολούθως διαβάζω πολύ καλά το ποίημα στη σελίδα 55 του Βιβλίου της Γλώσσας και συμπληρώνω τον πίνακα με τις λέξεις που λείπουν.
  • Τελειώνω με τη σελίδα 11 και 12 του Τετραδίου Εργασιών ( β ΄τεύχος) και τις ασκήσεις 11 και 12. (Η άσκηση 12 θα γίνει στο τετράδιό μου).
  • Μαθαίνω να γράφω σωστά ( ορθογραφία ) αυτό που λέει το κίτρινο κουτάκι. Για να βεβαιωθώ ότι έμαθα την ορθογραφία μου, μου τη λέει η μανούλα μου και τη γράφω σε ένα πρόχειρο τετράδιο χωρίς να τη βλέπω μέχρι να μην κάνω κανένα λαθάκι. (Αυτό ισχύει για όλες τις ορθογραφίες μου).
  • Επίσης από τα φυλλάδια Ελληνικών που σας έστειλα εκείνο με τίτλο:Μες στο Μουσείο. Τα αόριστα άρθρα.

     ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).  

       Εννοείται ότι διαβάζω και ΜΑΘΑΙΝΩ πάντοτε πολύ καλά αυτά που μου λέει η Βάγια η κουκουβάγια στα            συννεφάκια.

  Όλες οι γραπτές εργασίες ( εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια ) θα            γίνονται στο καινούργιο τετράδιο που έστειλα ( Μένω σπίτι και μαθαίνω).

           Μαθηματικά

  Από το βιβλίο των μαθηματικών ( 2ο Μέρος ) τις σελίδες 74, 75,76,77,78,79 και 80.          

   Στόχος : Το μοτίβο πολλαπλασιασμού του 10 και ο πολλαπλασιασμός μονοψήφιου αριθμού με πολλαπλάσια        του 10.

      Επίσης από τα φυλλάδια Μαθηματικών που σας έστειλα εκείνο με τίτλο: Πολλαπλασιάζω και διαιρώ με το             0,1,2 και 10.

     ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).  

         ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ την επανάληψη μου στην πρόσθεση, αφαίρεση , πολλαπλασιασμό και διαίρεση.

              Θρησκευτικά

Από το βιβλίο των Θρησκευτικών τις σελίδες 90 και 91.

‟ Οι Τρεις Ιεράρχες ”   ( Η γιορτή των Γραμμάτων )                                                                                        

Αφού διαβάσω πολύ καλά το κείμενο και το κατανοήσω, απαντώ τις ερωτήσεις στο βιβλίο μου.

* Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

* Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει :Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά). Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και στα Ελληνικά παίζοντας.

Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να ανταμωθούμε σύντομα.




                     Δευτέρα 1-2-21    

                              Ελληνικά

         Από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων ‟ Το δελφίνι” διαβάζω :

α) Το κείμενο στη σελίδα 100 ‟ Η ευγνωμοσύνη του μικρού μυρμηγκιού ” και κάνω τις δραστηριότητες που ακολουθούν στο τετράδιό μου.

β) Το κείμενο στη σελίδα 107 και 108 ‟ Δώσε την αγάπη ” και κάνω επίσης

τις δραστηριότητες που ακολουθούν (σελίδα 108) στο τετράδιό μου.

Όλες οι γραπτές εργασίες ( εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια ) θα γίνονται στο καινούργιο τετράδιο που έστειλα ( Μένω σπίτι και μαθαίνω).

   *Επίσης από τα φυλλάδια των Ελληνικών που σας έστειλα εκείνο με τίτλο: Μες στο μουσείο! Θηλυκά ουσιαστικά σε -η .

     ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).

                            Μαθηματικά

Από το βιβλίο των μαθηματικών ( 2ο Μέρος ) τις σελίδες 81,82,83,84,85 και 86.          

Στόχος : Διαίρεση αριθμών που είναι πολλαπλάσια του 10.

Και από τις Δραστηριότητες Εμπλουτισμού (στο ίδιο βιβλίο) τις σελίδες 120,121,122 και 123 .

*Στη σελίδα 122 ( άσκηση 3) τα παιδιά θα πρέπει πρώτα να υπολογίσουν τη συνολική ποσότητα από κάθε είδος που θα χρειαστούν για την εκδρομή και στη συνέχεια να αποφασίσουν πόσες συσκευασίες από κάθε είδος θα πρέπει να αγοραστούν.  

  

Πατώντας σε αυτούς τους συνδέσμους μπορείτε παίζοντας να εξασκηθείτε στους πολλαπλασιασμούς.

     Παιχνίδια με τον πίνακα του 2:

     http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/propaideia-2/index.html  

    Παιχνίδια με τον πίνακα του 10:

    http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/propaideia-10/index.html

       ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ την επανάληψη μου στην πρόσθεση, αφαίρεση , πολλαπλασιασμό και διαίρεση.

                 Θρησκευτικά

  Από το βιβλίο των Θρησκευτικών τις σελίδες 40,41 και 42.

‟ Ο Θεός ως πατέρας ”   ( Ο Πατέρας όλου του κόσμου )                                                                                        

Αφού διαβάσω πολύ καλά το κείμενο και το κατανοήσω, απαντώ τις ερωτήσεις στο βιβλίο μου.

      

 * Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

* Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει: Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά). Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και στα Ελληνικά παίζοντας.

Εύχομαι σε όλους καλό μήνα και να είστε όλοι υγιείς.


            Πέμπτη 4-2-21    

                 Ελληνικά

  • Από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων ‟ Το δελφίνι ” διαβάζω :

α) Το κείμενο στη σελίδα 93 και 94 ‟ O σπουργίτης και το ουράνιο τόξο ” και κάνω τις δραστηριότητες που ακολουθούν ( σελίδα 95 ) στο τετράδιό μου.

Όλες οι γραπτές εργασίες ( εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια ) θα γίνονται στο καινούργιο τετράδιο που έστειλα ( Μένω σπίτι και μαθαίνω).

   *Επίσης από τα φυλλάδια των Ελληνικών που σας έστειλα εκείνο με τίτλο:
  Μες στο μουσείο! Επανάληψη .                                               

     ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).

               Μαθηματικά

Από το βιβλίο των μαθηματικών (2ο Μέρος) τις σελίδες 87,88,89,90,91,92 και 93.          

Στόχος : Άρτιοι και περιττοί αριθμοί..

Πατώντας σε αυτούς τους συνδέσμους μπορείτε παίζοντας να εξασκηθείτε στους πολλαπλασιασμούς.

Παιχνίδια με τον πίνακα του 2:

     http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/propaideia-2/index.html  

   Παιχνίδια με τον πίνακα του 10:

http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/propaideia-10/index.html

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ την επανάληψη μου στην πρόσθεση, αφαίρεση , πολλαπλασιασμό και διαίρεση.

                       Θρησκευτικά

Από το βιβλίο των Θρησκευτικών τις σελίδες 49,50,51 και 52.

‟ H Παναγία ως μητέρα ”( Η Παναγία κοντά στον Χριστό.- Η Παναγία κοντά μας. )                                                                                        

Αφού διαβάσω πολύ καλά το κείμενο και το κατανοήσω, απαντώ τις ερωτήσεις στο βιβλίο μου.

      

  *Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

  *Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει:Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά). Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και στα Ελληνικά παίζοντας.

           Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να χαίρεστε.



             Τετάρτη 17-3-21

                  Ελληνικά

Από το βιβλίο της Γλώσσας ( Δεύτερο Τεύχος ) σελ. 68. 

1. Διαβάζω πολλές φορές το κείμενο στη σελίδα 68 του Βιβλίου της Γλώσσας.
2. Απαντώ τις ερωτήσεις που ακολουθούν στο τετράδιό μου ( Μένω σπίτι και μαθαίνω ). Οι απαντήσεις μου είναι ολοκληρωμένες και με όμορφα γράμματα.
3. Να θυμάμαι πάντα ότι η κίτρινη καρτέλα είναι η ορθογραφία μου.
4. Μαθαίνω να γράφω σωστά ( ορθογραφία ) αυτό που λέει το κίτρινο κουτάκι. Για να βεβαιωθώ ότι έμαθα την ορθογραφία μου, μου τη λέει η μανούλα μου και τη γράφω σε ένα πρόχειρο τετράδιο χωρίς να τη βλέπω μέχρι να μην κάνω κανένα λαθάκι. (Αυτό ισχύει για όλες τις ορθογραφίες μου).

Όλες οι γραπτές εργασίες ( εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια ) θα γίνονται στο τετράδιο ( Μένω σπίτι και μαθαίνω).


                  Μαθηματικά

Από τα φυλλάδια Μαθηματικών που σας έστειλα εκείνο με τίτλο: Πρόσθεση και αφαίρεση ως το 100.
( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).


                 Θρησκευτικά


Από το βιβλίο των Θρησκευτικών ( Β΄Μέρος ) τη σελίδα 13.

‟ Η Χαρά και το ατύχημα της Ευαγγελίας”
Αφού διαβάσω πολύ καλά το κείμενο και το κατανοήσω, κάνω τις δύο εργασίες που ακολουθούν στο βιβλίο μου.


    1. Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

    2. Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει : Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά). Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και στα Ελληνικά παίζοντας.

    Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να μελετάτε τα μαθήματά σας .




Παρασκευή 19-3-21    

          Ελληνικά

Από το βιβλίο της Γλώσσας ( Δεύτερο Τεύχος ) σελ. 69.

  1. Μελετώ προσεκτικά τη σελίδα 69 του βιβλίου της Γλώσσας και κάνω τις ασκήσεις που ακολουθούν.
  2. Απαντώ τις ερωτήσεις στο τετράδιό μου αφού πρώτα διαβάσω προσεκτικά αυτά που γράφει απ’ έξω ο φάκελος.

(Πάντοτε οι απαντήσεις μου είναι ολοκληρωμένες και με όμορφα γράμματα.)

  1. Συνεχίζω με την ορθογραφία μου (αυτή που είναι στο κίτρινο κουτάκι).Δεν φτάνει μόνο να την αντιγράψω σωστά και με όμορφα γραμματάκια στο τετράδιό μου, αλλά να τη γράφω και σωστά όταν μου την λένε σε ένα άλλο τετράδιο χωρίς να τη βλέπω.

 

  1. Τελειώνω με την άσκηση 1 στη σελίδα 21 του Τετραδίου Εργασιών.

Προσοχή σε αυτή την άσκηση! Θα πρέπει να γράψεις στο γράμμα που θα στείλεις στο διαγωνισμό ζωγραφικής όλες τις πληροφορίες που σου λέει. Μετά θα πρέπει να συμπληρώσεις τη διεύθυνση στο φάκελο. Μην ξεχάσεις να γράψεις και στο σωστό σημείο τη διεύθυνση του αποστολέα.

Δεν χρειάζεται βέβαια να γίνομαι κουραστική και να επαναλαμβάνω συνέχεια ότι πρέπει να προσπαθώ να γράφω πάντοτε όμορφα γραμματάκια και να μην ξεχνώ τους τόνους.

Όλες οι γραπτές εργασίες (εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια) θα γίνονται στο τετράδιο (Μένω σπίτι και μαθαίνω).

           Μαθηματικά

Από τα φυλλάδια Μαθηματικών που σας έστειλα εκείνο με τίτλο: Χρωματίζω με βάση το άθροισμα .

     ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).

Δεν ξεχνώ να κάνω συχνά  επανάληψη στους πίνακες πολλαπλασιασμού.

    Θρησκευτικά

Από το βιβλίο των Θρησκευτικών ( Β΄ Μέρος ) τις σελίδες 14 και 15.

     Καρδιά που νοιάζεται για όλους

   ‟ Ο Άγιος Ιωάννης ο Ελεήμων ”                                                                                          

Αφού μελετήσω τις πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του Αγίου κάνω προσεκτικά τις δραστηριότητες που ακολουθούν στη σελίδα 15.

      

Ø Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

Ø Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει : Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά). Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και στα Ελληνικά παίζοντας.

Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να μελετάτε τα μαθήματά σας .        





                   Δευτέρα 22-3-21    

                Ελληνικά

   Από το βιβλίο της Γλώσσας ( Δεύτερο Τεύχος ) σελίδα 70 .

  1. Συμπληρώνω προσεκτικά την άσκηση 3 της σελίδας 70.
  2. Μετά μαθαίνω να γράφω σωστά ( δηλαδή ορθογραφία ) το ρήμα έχω.
  3. Αφού έμαθα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ να γράφω σωστά το ρήμα έχω πηγαίνω στο Τετράδιο Εργασιών στη σελίδα 22 και βοηθώ το Λουκά να κάνει την άσκηση 2.
  1. Τελειώνω με άλλη μια ορθογραφία.

      Μαθαίνω να γράφω σωστά την πρώτη πρόταση της άσκησης του Λουκά.

  1. Από τα φυλλάδια Ελληνικών που σας έστειλα εκείνο με τίτλο: Αλληλογραφώ: Το ρήμα «έχω».

             ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).

Όλες οι γραπτές εργασίες (εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια) θα γίνονται στο τετράδιο (Μένω σπίτι και μαθαίνω).

            Μαθηματικά

Από τα φυλλάδια Μαθηματικών που σας έστειλα εκείνο με τίτλο: Πρόσθεση και αφαίρεση ως το 100.

     ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).  

Κάνω και προφορική εξάσκηση στην πρόσθεση και αφαίρεση μέχρι το 100.

         Θρησκευτικά

Από το βιβλίο των Θρησκευτικών ( Β΄ Μέρος ) τις σελίδες 16 και 17.

     Δώσε αγάπη σε εκείνον που πονά.

Αφού μελετήσω προσεκτικά τη σελίδα 16 κάνω τις δραστηριότητες που ακολουθούν στη σελίδα 17.

      

* Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

* Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει : Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά). Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και στα Ελληνικά παίζοντας.

Εύχομαι να είστε όλοι καλά, υγιείς κι ευτυχισμένοι.

*Μην ξεχάσετε να κόψετε ένα ποδαράκι από την Κυρά- Σαρακοστή που φτιάξαμε.



                      Τετάρτη  24-3-21     

               
             Ελληνικά

Επειδή αύριο Πέμπτη 25 Μαρτίου είναι για μας μια μεγάλη διπλή γιορτή μπορείτε να δείτε μερικά videos για να μάθετε περισσότερα:

Το κρυφό σχολειό 
Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου

Εδώ θα βρείτε ένα κείμενο. Θα πρέπει να το διαβάσετε πολύ καλά ( εξάσκηση στη ανάγνωση ) και να κάνετε τις εργασίες  που ακολουθούν στο τετράδιό σας.
 
                                                                25η Μαρτίου 1821                                   


     Στις 25 Μαρτίου έχουμε διπλή γιορτή: γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την Ελληνική Επανάσταση.
     Πριν από πάρα πολλά χρόνια ο αρχάγγελος Γαβριήλ έφερε στην Παναγία μας την είδηση πως θα γεννήσει το γιο του Θεού, το Χριστό.
     Το 1821 πάλι, οι Έλληνες πήραν τα όπλα τους για να ελευθερωθούν από τους Τούρκους. Οι Έλληνες έμειναν 400 χρόνια σκλάβοι και υπόφεραν πολύ από τους Τούρκους. Οι Τούρκοι τους έβαζαν βαριούς φόρους, μάζευαν τα παλικάρια και τα έκαναν Γενίτσαρους (Τούρκους στρατιώτες), τους έκλειναν τα σχολεία. Τα ελληνόπουλα πήγαιναν κρυφά, τη νύχτα, στις εκκλησίες όπου μάθαιναν γράμματα (κρυφό σχολειό).
     Πολλοί Έλληνες, οι αρματολοί και οι κλέφτες, έβγαιναν στα βουνά, γυμνάζονταν και αγωνίζονταν εναντίον των Τούρκων.Μια μέρα, στις 25 Μαρτίου 1821, ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ύψωσε το λάβαρο στην εκκλησία της Αγίας Λαύρας και φώναξε: «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ».
     Πολλά παλικάρια βρήκαν ένδοξο θάνατο όπως ο Αθανάσιος Διάκος, ο Παπαφλέσσας. Άλλοι έγιναν ο τρόμος των Τούρκων όπως ο Κολοκοτρώνης, ο Ανδρούτσος, ο Καραϊσκάκης, ο Κανάρης, ο Μιαούλης. Μαζί τους αγωνίστηκαν και οι γυναίκες όπως η Μπουμπουλίνα, η Μαντώ, οι Σουλιώτισσες.
     Εμείς για να τους τιμήσουμε κάνουμε παρελάσεις, δοξολογίες, καταθέτουμε στεφάνια και στα σχολεία μας κάνουμε γιορτές.

Ε Ρ Γ Α Σ Ι Ε Σ

Α. Συμπληρώνω τις λέξεις που λείπουν.

        1. Στις 25 του Μάρτη έχουμε  _  _  _  _  _  γιορτή.

        2. Γιορτάζουμε τον  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  της Θεοτόκου και την

        _  _  _  _  _  _  _  _       _  _  _  _  _  _  _  _  _  _.

        3. Οι Έλληνες έμειναν  _  _  _  χρόνια σκλάβοι στους  _  _  _  _  _  _  _  _.

        4. Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός στην Αγία Λαύρα φώναξε:

        _  _  _  _  _  _  _  _  _   ή   _  _  _  _  _  _  _  .

 Β. Βάζω μπροστά από τις λέξεις το άρθρο που ταιριάζει.

        ........ Έλληνες                            ........ Ευαγγελισμό

        ........ σκλάβοι                             ........ Θεοτόκου

        ........ φόρους                              ........ παλικάρια

        ........ νύχτα                                ........ αρματολοί

        ........ λάβαρο                              ........ θάνατο

        ........ γυναίκες                            ........ Τούρκων

Γ. Απαντώ τις ερωτήσεις στο τετράδιό μου.

        1. Τι γιορτάζουμε στις 25 Μαρτίου;

        2. Τι είπε ο Αρχάγγελος Γαβριήλ στη Παναγία;

        3. Γιατί οι Έλληνες υπόφεραν από τους Τούρκους;

        4. Πού μάθαιναν γράμματα τα παιδιά;

        5. Τι φώναξε ο Παλαιών Πατρών Γερμανός στην Αγία Λαύρα;

        6. Γράφω μερικούς ήρωες του 1821.

                   
                     Μαθηματικά

 Από τα φυλλάδια Μαθηματικών που σας έστειλα εκείνο με τίτλο:   

              Eυκολάκια… για καλά παιδάκια!!!.

      ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber  για επιβεβαίωση).  

 Κάνω και προφορική  εξάσκηση στην πρόσθεση και αφαίρεση μέχρι το 100.

      

 * Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

 * Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει :  Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά). Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση  στα Μαθηματικά και στα Ελληνικά παίζοντας.

 Εύχομαι να είστε όλοι καλά, υγιείς κι ευτυχισμένοι.




           Παρασκευή 26-3-21

                                        Ελληνικά

Από το βιβλίο της Γλώσσας ( Δεύτερο Τεύχος ) σελίδα 70, 71 και 72 .

  1. Διαβάζω προσεκτικά την άσκηση 4 της σελίδας 70 και το γράμμα της Γαλήνης στη σελίδα 71.
  1. Συνεχίζω με την απάντηση του κυρίου Πέτρου στη Γαλήνη (άσκηση 5) .
  2. Απαντώ τις ερωτήσεις που ακολουθούν στο τετράδιό μου.( Δίνω ολοκληρωμένες απαντήσεις και γράφω όμορφα γράμματα)
  1. Μετά μαθαίνω ορθογραφία τη φράση με τα έντονα γράμματα από το ηλεκτρονικό μήνυμα του κυρίου Πέτρου. ( κίτρινο κουτάκι σελίδα 72) .
  1. Τελειώνω με το Τετράδιο Εργασιών στη σελίδα 23 την άσκηση 3. Βοηθώ τη Χαρά να ετοιμάσει το σύντομο μήνυμα που θα στείλει στη φώκια Μονάχους.

Όλες οι γραπτές εργασίες (εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια) θα γίνονται στο τετράδιο (Μένω σπίτι και μαθαίνω).

             Μαθηματικά

Από το βιβλίο των Μαθηματικών τις σελίδες 25, 26 και 27.

Στην εξερεύνηση της σελίδας 25 τα παιδιά θα πρέπει να προσπαθήσουν να βρουν τρόπους να υπολογίσουν τη διαφορά 35-24 = ;

π.χ. α) 35-24 = 11 διότι                          β)   35-24 = 11   διότι

             35-20 = 15   και             ή                35 – 4 = 31  και

              15-4 = 11                                          31- 20 =11

Στη πρώτη περίπτωση στο α) δηλαδή αφαιρέσαμε πρώτα τις δεκάδες (20) και μετά τις μονάδες (4).

Στη δεύτερη περίπτωση στο β) αφαιρέσαμε πρώτα τις μονάδες ( το 4 ) και μετά τις δεκάδες ( το 20 ).

Έχουμε ακόμη ένα τρόπο.   γ)   Την κάθετη αφαίρεση.      35

                                                                                                 24 -

                                                                                                 11

Εδώ αφαιρούμε τις μονάδες από τις μονάδες και τις δεκάδες από τις δεκάδες.

 Είναι πολύ σημαντικό τόσο στη κάθετη αφαίρεση όσο και στη κάθετη πρόσθεση να γράφουμε τις                   μονάδες ακριβώς κάτω από τις μονάδες και τις δεκάδες ακριβώς κάτω από τις δεκάδες .

 * Δεν ξεχνώ να κάνω και προφορική εξάσκηση στην πρόσθεση και αφαίρεση μέχρι το 100 αλλά και στους        πίνακες πολλαπλασιασμού που έχω μάθει μέχρι τώρα.

 - Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

-  Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει :Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά). Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και στα Ελληνικά παίζοντας.

         Εύχομαι να είστε όλοι καλά και χαρούμενοι .


           Δευτέρα 29-3-21

                                     Ελληνικά

Από το βιβλίο της Γλώσσας ( Δεύτερο Τεύχος ) σελίδα 72 .

  1. Διαβάζω προσεκτικά την άσκηση 6 της σελίδας 72 και απαντώ τις ερωτήσεις στο τετράδιό μου αφού διαβάσω ξανά την επιστολή που έστειλε η Γαλήνη στον κύριο Πέτρο στη σελίδα 71.
  1. Συνεχίζω με το Τετράδιο Εργασιών στη σελίδα 24 και κάνω την άσκηση 4 .

Όλες οι γραπτές εργασίες (εκτός από αυτές που θα γίνονται στο τετράδιο εργασιών και στα φυλλάδια) θα γίνονται στο τετράδιο (Μένω σπίτι και μαθαίνω).

                          Μαθηματικά

  1. Από το βιβλίο των Μαθηματικών τις σελίδες 28 και 29.

Στη διερεύνηση της σελίδας 28 περιμένουμε από τα παιδιά να αντιληφθούν ότι στο διάγραμμα προστίθεται και αφαιρείται ο ίδιος αριθμός (33 + 22 = 55 και 24 + 31 = 55), οπότε το αποτέλεσμα είναι ο αρχικός αριθμός.

  1. Από τα φυλλάδια Μαθηματικών που σας έστειλα εκείνο με τίτλο:  

                          Επανάληψη στις δεκάδες.

     ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber για επιβεβαίωση).  

Είναι πολύ σημαντικό τόσο στη κάθετη αφαίρεση όσο και στη κάθετη πρόσθεση να γράφουμε τις                   μονάδες  ακριβώς κάτω από τις μονάδες και τις δεκάδες ακριβώς κάτω από τις δεκάδες .

* Δεν ξεχνώ να κάνω και προφορική εξάσκηση στην πρόσθεση και αφαίρεση μέχρι το 100 αλλά και στους       πίνακες πολλαπλασιασμού που έχω μάθει μέχρι τώρα.

                         Θρησκευτικά

Από το βιβλίο των Θρησκευτικών ( Β΄ Μέρος ) τις σελίδες 18 και 19.

                       Καρδιά που εργάζεται για όλους .

                 ‟ Ο Απόστολος Παύλος, ο διδάσκαλος ”.                                                                                          

Αφού μελετήσω τις πληροφορίες του κειμένου της σελίδας 18 για τον Απόστολο Παύλο   κάνω προσεκτικά τις δραστηριότητες που ακολουθούν στις σελίδες 18 και 19.

- Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

- Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει : Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά).                       Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση στα Μαθηματικά και στα Ελληνικά           παίζοντας.

      Εύχομαι να είστε όλοι καλά, χαρούμενοι κι’ ευτυχισμένοι. 


Τετάρτη  31-3-21

                                                          Ελληνικά

 Επειδή αύριο  Πέμπτη 1η Απριλίου  είναι η εθνική μας γιορτή ( επέτειος της έναρξης του απελευθερωτικού αγώνα της Ε.Ο.Κ.Α.)  μπορείτε αφού πατήσετε πάνω σε αυτό το σύνδεσμο να δείτε ένα video για να μάθετε περισσότερα.

                       
1η Απριλίου 1955:  https://www.youtube.com/watch?v=Xrv_72yWgXU&feature=youtu.be


Πιο κάτω  θα βρείτε ένα κείμενο. Θα πρέπει αφού  το διαβάσετε πολύ καλά,  να κάνετε τις εργασίες στο τετράδιο που εργάζεστε. Αφήστε 2 γραμμές άδειες από την προηγούμενη σας  εργασία, βάλτε τίτλο, ημερομηνία και ξεκινάτε τις απαντήσεις σας με πολύ όμορφα γράμματα. Μην ξεχνάτε το κεφαλαίο γράμμα (όπου πρέπει) και τους τόνους.

 
                                     
                                                                 1η Απριλίου 1955

       
              Την πρώτη του Απρίλη του 1955 οι Έλληνες της Κύπρου πήραν τα όπλα εναντίον των Άγγλων για να ελευθερωθούν.
           Αρχηγοί τους ήταν ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος ο Γ΄ και ο Γεώργιος Γρίβας Διγενής.
           Τα παλικάρια της Ε.Ο.Κ.Α. πολέμησαν γενναία και ελευθέρωσαν την Κύπρο μας. Πολλά παλικάρια σκοτώθηκαν στις μάχες και άλλα τα κρέμασαν οι Άγγλοι.
           Μερικοί από τους ήρωες της Ε.Ο.Κ.Α. είναι ο Αυξεντίου, ο Λένας, ο Φώτης Πίττας, ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης και άλλοι.
           Τιμή και δόξα αξίζει στους ήρωές μας που πέθαναν για την ελευθερία μας. Υποσχόμαστε να μιμηθούμε  το παράδειγμά  τους.

                                                                Ε Ρ Γ Α Σ Ι Ε Σ

Α. Συμπληρώνω.

1. Αρχηγοί της Ε.Ο.Κ.Α. ήταν ο ....................................................................... και ο .........................

2. Μερικοί ήρωες της Ε.Ο.Κ.Α. είναι .............................................................

.......................................................................................................................................................................................


Β. Γράφω τις παρακάτω προτάσεις από τον ενικό στον πληθυντικό και αντίστροφα.

Η καμπάνα χτυπά.                            ................................................................

Το τρένο σφυρίζει.                           ................................................................

Ο φάρος άναψε.                                ................................................................

......................................................... Οι γιορτές τελείωσαν.

......................................................... Τα άλογα τρέχουν.

......................................................... Τα φύλλα κιτρίνισαν.

Η κούκλα μιλάει.                               ................................................................

Ο ψαράς γύρισε.                               ................................................................

Το παιχνίδι άρχισε.                          ................................................................

 

Γ. Απαντώ τις ερωτήσεις.

1. Πότε άρχισε ο αγώνας της Ε.Ο.Κ.Α.;

2. Εναντίον ποιων πολέμησαν τα παλικάρια της Ε.Ο.Κ.Α.;

3. Ποιοι ήταν οι αρχηγοί της Ε.Ο.Κ.Α.;

4. Τι έπαθαν πολλά παλικάρια;

5. Γράψε μερικούς ήρωες της Ε.Ο.Κ.Α.

                                 Μαθηματικά

 1)Από το βιβλίο των Μαθηματικών τις σελίδες 30 , 31 και 32.

 Στη διερεύνηση της σελίδας 30 περιμένουμε από τα παιδιά  να εκτιμήσουν το άθροισμα και τη διαφορά των αριθμών σε σχέση με την αξία θέσης ψηφίου για να είναι το αποτέλεσμα όσο το δυνατόν πιο κοντά στο 50. ( Για βοήθεια μπορούν να κόψουν  τις  4 κάρτες της σελίδας 103).
 
2) Από τα φυλλάδια Μαθηματικών που σας έστειλα εκείνο με τίτλο:

                                                   Μάθημα 55

      ( Θα σας στείλω και φωτογραφία στο Viber  για επιβεβαίωση).  

*Είναι πολύ σημαντικό τόσο στη κάθετη αφαίρεση όσο  και στη κάθετη πρόσθεση να γράφουμε τις μονάδες ακριβώς κάτω από τις μονάδες και τις δεκάδες  ακριβώς κάτω από τις δεκάδες .

* Δεν ξεχνώ να κάνω και προφορική  εξάσκηση στην πρόσθεση και αφαίρεση μέχρι το 100 αλλά και στους πίνακες πολλαπλασιασμού που έχω μάθει μέχρι τώρα.

* Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας θα βρείτε και τα άλλα σας μαθήματα π.χ. Φυσικές Επιστήμες , Αγγλικά.

 * Στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, κάτω από τα Γαλλικά λέει :  Μαθαίνω παίζοντας ( Μικρά παιδιά). Αν πατήσω πάνω θα βρω πολύ ωραία παιχνίδια για να κάνω εξάσκηση  στα Μαθηματικά και στα Ελληνικά παίζοντας.

 Εύχομαι να είστε όλοι χαρούμενοι που θα ανταμωθούμε σύντομα.