Δ΄τάξη 19-20

Ευρετήριο Άρθρου


Δευτέρα 25/05/20

Αγαπημένοι μου, σας χαιρετώ!
Για σήμερα θα κάνουμε λίγη εξάσκηση στα εφαρμογίδια που υπάρχουν στις σελίδες 11-13 των φωτοτυπιών, με σκοπό να μας βοηθήσουν να καταλάβουμε καλύτερα την σύγκριση κλασμάτων.
Παρακάτω θα βρείτε τους συνδέσμους για κάθε εφαρμογίδιο, όπως επίσης και τις σχετικές οδηγίες.

α) https://www.mathplayground.com/Scale_Fractions.html

• Να σύρεις κλάσματα σε κάθε πλευρά της ζυγαριάς, ώστε η ζυγαριά να ισορροπήσει.

β) https://pbskids.org/cyberchase/games/thirteen-wayslooking- half

• Να σκιάσεις τρίγωνα, ώστε να σκιαστεί το 1/2 ολόκληρου του τετραγώνου. Πρέπει να βρεις 13 διαφορετικούς τρόπους.

• Πατώντας “Test for ½”, μπορείς να ελέγξεις αν η απάντησή σου είναι ορθή.

γ) https://www.topmarks.co.uk/Flash.aspx?f=Fractionsv7

• Από την αρχική οθόνη, να επιλέξεις το εικονίδιο “Comparison to a half”.
• Να τοποθετήσεις τα κλάσματα σε κάθε στήλη ανάλογα με τον αν είναι «Μικρότερα από το μισό», «Ίσα με το μισό» και Μεγαλύτερα από το μισό».

δ) https://www.mathplayground.com/ASB_TugTeamFractions.html

• Να συγκρίνεις τα κλάσματα και να επιλέξεις το κατάλληλοσύμβολο >, < ή =.

ε) https://www.fuelthebrain.com/games/comparison-shootout/

• Από την αρχική οθόνη, να επιλέξεις το Επίπεδο 3 (Level 3).

• Να συγκρίνεις τα κλάσματα.
• Nα πατήσεις στο πράσινο βέλος και να το γυρίσεις προς το σύμβολο που πρέπει να τοποθετηθεί μεταξύ των κλασμάτων (>,< ή =).

Καλή εξάσκηση!