Ε΄τάξη 19-20 - Εβδομάδα 23 - 27 Μαρτίου
Ευρετήριο Άρθρου
Εβδομάδα 23 – 27 Μαρτίου 2020
ΔΕΥΤΕΡΑ 23/3/20
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Το εφαρμογίδιο σας δίνει τη δυνατότητα για εξάσκηση σε προσθέσεις κλασμάτων όπου το άθροισμα είναι μικτός αριθμός. Πάτησε εδώ
-
Όταν πατήσετε στον σύνδεσμο θα κληθείτε να βρείτε το άθροισμα 2 κλασματικών αριθμών. Υπάρχουν προσθέσεις με άθροισμα μικρότερο ή μεγαλύτερο από τη μονάδα και περιπτώσεις πρόσθεσης ομώνυμων ή ετερώνυμων κλασμάτων. Σύνδεσμος
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Φιλαναγνωσία
Στην ιστοσελίδα του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου για παιδιά ηλικίας 3-13 ετών. Μπορείτε να διαβάσετε βιβλία online, να αναζητήσετε ένα βιβλίο, να ακούσετε ηθοποιούς
να σας διαβάζουν ιστορίες, να γνωρίσετε δημιουργούς, ακόμα και να λάβετε μέρος σε διαγωνισμούς.
http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria.asp
Στην πιο κάτω ιστοσελίδα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε παραμύθια μέσω live streaming καθημερινά στις 4 μ.μ.
Όσοι γονείς ενδιαφέρεστε μπορείτε να στείλετε μήνυμα μέσω messenger στο μουσείο παραμυθιού με το οποίο να δηλώνετε την ηλικία των παιδιών σας.
Υλικό και εργασίες για την επέτειο της 25η Μαρτίου πατήστε εδώ
Παιχνίδια με χρόνους ρημάτων: http://e-didaskalia.blogspot.com/2020/03/xronoi.html
http://e-didaskalia.blogspot.com/2020/03/xthes11.html
Παιχνίδια ορθογραφίας: http://e-didaskalia.blogspot.com/2020/03/isa-hsa.html
http://e-didaskalia.blogspot.com/2020/03/oikogeneia-lexewn.html
ΠΕΜΠΤΗ 26/3/20
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Μελετήστε τη σελίδα 55 του βιβλίου των μαθηματικών και θυμηθείτε την κατακόρυφη πρόσθεση και αφαίρεση δεκαδικών.
Στη συνέχεια λύστε τις ασκήσεις στις σελίδες 57 και 58.
Εξασκηθείτε περισσότερο στην πρόσθεση και αφαίρεση δεκαδικών αριθμών δουλεύοντας στα πιο κάτω εφαρμογίδια.
Πατήστε εδώ για να συμπληρώσετε μοτίβα δεκαδικών αριθμών, σπάζοντας τα κατάλληλα μπαλόνια.
Πατήστε εδώ για να παίξετε. Ο κάθε παίκτης προσπαθεί να επιλέξει δύο κόκαλα που έχουν άθροισμα τον αριθμό που εμφανίζεται στο κέντρο της οθόνης.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Παιδιά, αφού μπείτε στην ιστοσελίδα http://daskalosa.eu/glossa_e/e_glossa_kef.7.html
Κάνετε επανάληψη στα γραμματικά φαινόμενα της 7ης ενότητας (Υποκείμενο, Αντικείμενο, Κατηγορούμενο, Αμετάβατα-Μεταβατικά και Συνδετικά ρήματα).
Στη συνέχεια θα ήταν καλό να εξασκηθείτε στις πιο πάνω έννοιες λύνοντας κουίζ και φυλλάδια που προτείνονται.
Μετακινηθείτε στη σελίδα, βρέστε και διαβάστε την περιγραφή που δίνεται για το μουσικό όργανο «βιολί».
Έτσι θα αντλήσετε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την κατασκευή του, τον τρόπο λειτουργίας του, αλλά και την προέλευσή του.
Μάθετε να γράφετε σωστά την πρόταση: "Οι τέσσερις χορδές του βιολιού κατασκευάζονταν αρχικά από έντερο ζώων και αργότερα από χαλκό και από χάλυβα" (ορθογραφία)
Δημιουργήστε μια παράγραφο χρησιμοποιώντας τις λέξεις: όργανο, μουσική, κατασκευή, χορδές, ήχος, ξύλο, έγχορδο. Είναι αναγκαίο να γράψετε όμορφα γράμματα, να τονίσετε σωστά τις λέξεις και να μην ξεχάσετε τα σημεία στίξης. Προσπαθήστε να φτιάξετε σύνθετες προτάσεις και να τις συνδέσετε επιτυχημένα μεταξύ τους.
Κατασκευάστε με απλά υλικά αυτοσχέδια μουσικά όργανα (ακολουθήστε προτεινόμενες οδηγίες) και ανακαλύψτε τους ήχους μουσικών οργάνων μέσα από παιχνίδια.