Στ΄τάξη 19-20

Ευρετήριο Άρθρου

                           
TN distance learning education clipart 2

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση 2020
                                

Αγαπημένα μας παιδιά,


Λόγω της έκτακτης κατάστασης που επικρατεί σε όλο τον κόσμο και του περιορισμού μας στο σπίτι, στην ιστοσελίδα μας θα βρείτε 
υλικό με το οποίο μπορείτε να περάσετε δημιουργικά την ώρα σας αλλά και να μάθετε.


Η δασκάλα σας






Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020
 
 



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Πατώντας στους πιο κάτω συνδέσμους θα οδηγηθείτε σε εφαρμογίδια μαθηματικών. Τα πρώτα δύο αν δεν λειτουργούν με το google chrome δοκιμάστε να τα ανοίξετε με το internet explorer στον υπολογιστή σας, όχι σε κινητό τηλέφωνο. Το τρίτο εφαρμογίδιο ανοίγει και στο κινητό σας. 

Εφαρμογίδιο 1: Το εφαρμογίδιο σας δίνει τη δυνατότητα να κατηγοριοποιήσετε τα σχήματα που παρουσιάζονται στην οθόνη σε πολύγωνα και μη πολύγωνα.

http://www.math-play.com/polygon-or-not/polygon-or-not.html
Εφαρμογίδιο 2: Το εφαρμογίδιο σας δίνει τη δυνατότητα διερεύνησης του αθροίσματος των γωνιών ενός πολυγώνου (τετράπλευρο, πεντάγωνο, εξάγωνο, επτάγωνο και οκτάγωνο). Μπορείτε να μετακινείτε τις κορυφές του πολυγώνου και να παρατηρείτε ότι το άθροισμα των γωνιών οποιουδήποτε τετράπλευρου, πενταγώνου, εξάγωνου κλπ. παραμένει το ίδιο, είτε το πολύγωνο είναι κανονικό είτε μη κανονικό.

http://illuminations.nctm.org/Activity.aspx?id=3546

Εφαρμογίδιο 3: Με τη δραστηριότητα αυτή πρέπει  να μαζέψεις με το διαστημόπλοιό σου τα σωστά πολλαπλάσια του αριθμού που σου ζητά κάθε φορά. Έχεις συγκεκριμένο χρόνο για να ολοκληρώσεις κάθε αγώνα. Πρέπει να αλλάζεις διάδρομο και να αναπηδάς για να αποφεύγεις τα λανθασμένα πολλαπλάσια και τα εμπόδια.


Υπενθυμίζουμε τα πολλαπλάσια ενός αριθμού:

π.χ. τα πολλαπλάσια του 3 είναι: 3, 6, 9, 12, 15, …

https://www.mathplayground.com/mach_10_multiples.html

ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Πατώντας στον πιο κάτω σύνδεσμο θα οδηγηθείτε στην ιστοσελίδα Ψηφιακή Τάξη.
Εκεί θα βρείτε υλικό για όλες τις ενότητες. Πατώντας στον τίτλο κάθε ενότητας θα
βρείτε τα κείμενα, δραστηριότητες, πληροφορίες και άλλο υλικό.

https://anoixtosxoleio.weebly.com/gammalambda974sigmasigmaalpha.html

ΙΣΤΟΡΙΑ

Ο πιο κάτω σύνδεσμος θα σας οδηγήσει σε βιντεομαθήματα για όλες τις ενότητες της ιστορίας.

https://anoixtosxoleio.weebly.com/betaiotanutauepsilonomicronmualphatheta942mualphataualpha-iotasigmatauomicronrho943alphasigmaf-sigmatau900-deltaetamuomicrontauiotakappaomicron973.html



Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

Αγαπητά μου παιδιά, καλημέρα και καλή βδομάδα!

Σήμερα το υλικό που θα σας βάλω θα είναι επετειακό και έχει σχέση με την Ελληνική Επανάσταση.

  • Πατώντας τον σύνδεσμο που ακολουθεί θα οδηγηθείτε στο youtube όπου θα παρακολουθήσετε ένα βίντεο με πληροφορίες για τους ήρωες/ηρωίδες της Ελληνικής Επανάστασης.

    Πάτησε εδώ για να δείτε το βίντεο.
  • Με τον επόμενο σύνδεσμο θα οδηγηθείτε στη σελίδα κλικ στη μάθηση όπου θα βρείτε 50 βιογραφίες των σημαντικότερων μορφών της Επανάστασης του 1821, Ελλήνων και Φιλελλήνων ξένων, των ιδρυτών της Φιλικής Εταιρείας και των μεγάλων Δασκάλων του Γένους.

     Πατήστε εδώ για να δείτε τις βιογραφίες.

Αφού δείτε το υλικό που έχω αναρτήσει, και κάνετε και τη δική σας έρευμα στο διαδίκτυο, στο βιβλίο της ιστορίας και σε άλλα βιβλία ή εγκυκλοπαίδειες που έχετε στο σπίτι θα κάνετε τα πιο κάτω:

1. Θα πάρετε ένα άδειο τετράδιο που έχετε στο σπίτι π.χ. το μπλε που σας έδωσα ή ένα άλλο και θα το ονομάσετε «Εξ αποστάσεως εκπαίδευση»

2. Σε μία καθαρή σελίδα θα γράψετε τον τίτλο: «Ο ήρωας ή η ηρωίδα της ελληνικής επανάστασης που θαυμάζω».

3. Μετά θα γράψετε υπότιτλο το όνομα του ήρωα ή της ηρωίδας που παρουσιάσετε.

4. Στη συνέχεια σε ένα κείμενο που δεν θα ξεπερνά τη μία σελίδα θα παρουσιάσετε τον ήρωα ή την ηρωίδα που επιλέξατε.

Η παρουσίασή σας πρέπει να περιλαμβάνει τρεις παραγράφους:

1η παράγραφος: ποιος είναι ο ήρωας ή ηρωίδα, από πού καταγόταν, πότε γεννήθηκε και πότε πέθανε.

2η παράγραφος: ποια ήταν η προσφορά του ήρωα ή της ηρωίδας στην ελληνική επανάσταση (δηλαδή με ποιο τρόπο βοήθησε την επανάσταση).

3η παράγραφος: γιατί τον/τη θαυμάζω.

5. Για την εργασία σας ισχύουν οι ίδιοι κανόνες που ίσχυαν και στην τάξη:

- Γράφουμε ωραία γράμματα

-Βάζουμε τόνους.

- Προσέχουμε την ορθογραφία.

6. Όταν τελειώσετε την εργασία σας, μπορείτε να ζωγραφίσετε κάποιον ήρωα/ηρωίδα της Ελληνικής Επανάστασης.

  • Ο πιο κάτω σύνδεσμος σας οδηγεί στην ιστοσελίδα ELNIPLEX όπου θα βρείτε φιγούρες (εικόνες) αγωνιστών του 1821 για ζωγράφισμα. Αν δεν έχετε εκτυπωτή για να τυπώσετε, μπορείτε απλά να αντιγράψετε την εικόνα και να τη χρωματίσετε.
Πατήστε εδώ για να δείτε τις φιγούρες.

Θα δείτε τρεις εκδοχές στις φιγούρες των ηρώων του 1821.

Μία με λιτό περίγραμμα για να συμπληρώσετε όπως θέλετε τη μορφή και τη φορεσιά του ήρωα.

Μία με πλήρη τα στοιχεία του προσώπου και της φορεσιάς του ήρωα για να ζωγραφιστεί.

Και μία τρίτη εκδοχή με ζωγραφισμένες  φιγούρες για να έχετε εικόνα ενός τελικού αποτελέσματος.

7. Όταν τελειώσετε τις εργασίες σας, τις βγάζετε φωτογραφία και μου τις στέλλουν οι γονείς σας στο viber ή άλλη εφαρμογή που χρησιμοποιούν (όσοι χρησιμοποιούν).

(έχουν το τηλέφωνό μου οι γονείς σας)

Καλές δουλειές και να προσέχετε!
Μείνετε περιορισμένοι στην ασφάλεια του σπιτιού σας μέχρι να περάσει το κακό.

Η δασκάλα σας


Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020

Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης συνέχεια…

Αγαπημένα μου παιδιά, εύχομαι η σημερινή μέρα να βρίσκει καλά κι εσάς και τις οικογένειές σας!

Κάνουμε και σήμερα την προσπάθεια να μη χάσουμε την επαφή με το σχολείο και τα μαθήματά μας. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να προσπαθείτε μόνοι σας από το σπίτι, όμως πρέπει όλοι να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να αξιοποιούμε ωφέλιμα τον χρόνο μας … και για να αφήνετε για λίγο τα αγαπημένα σας ηλεκτρονικά παιχνίδια να … ξεκουραστούν!!!

ΕΛΛΗΝΙΚΑ

1. Διαβάστε το κείμενο στη σελ. 14-15.

2. Αριθμήστε τις παραγράφους.

3. Κυκλώστε τον τίτλο και τη συγγραφέα. Στη συνέχεια γράψετέ τα σε μια καθαρή σελίδα στο τετράδιό σας.

4. Σημείωση 1: Στο κείμενο συναντήσατε τη λέξη τζούκμποξ. Το τζούκμποξ (jukebox) είναι συσκευή που λειτουργεί με κέρματα και μπορεί να παίζει μουσική.

Δέστε ένα διαδραστικό τζούκποξ και διαλέξετε τη μουσική που προτιμάτε πατώντας στον πιο κάτω σύνδεσμο από τη σελίδα Ψηφιακή τάξη.

http://users.sch.gr/sudiakos/Jukebox/story_html5.html

Σημείωση 2: Στο κείμενο συναντήσατε επίσης το υποβρύχιο βανίλιας που είναι ένα κουταλάκι γλυκό βανίλιας βυθισμένο σε ένα ποτήρι νερό. Στο πιο κάτω βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε πώς παρασκευάζετε το γλυκό βανίλιας και αν θέλετε να το φτιάξετε με τους γονείς σας τώρα που είστε στο σπίτι.

https://www.youtube.com/watch?v=lsH21RzwMwg

Σημείωση 3: Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για το κέμενο, τη συγγραφέα και πιθανόν άγνωστες λέξεις που έχετε πατώντας στον πιο κάτω σύνδεσμο. Θα σας οδηγήσει στην ιστοσελίδα daskalosa. eu και πρέπει να βρείτε "Τριαντα εννιά καφενεία και ένα κουρείο" για να διαβάσετε τις πληροφορίες.

Τριάντα εννιά καφενεία και ένα κουρείο

5. Ξεκλειδώστε το κείμενο όπως κάναμε στην τάξη, δηλαδή απαντήστε τις πιο κάτω ερωτήσεις στο τετράδιο :

Ποιος;

Πού;

Πότε;

Τι;

Γιατί;

5. Διαβάστε τις ερωτήσεις 1 α,β,γ,δ,ε σελ. 16 και υπογραμμίστε με διαφορετικό χρώμα τις απαντήσεις στο κείμενο. Στη συνέχεια, απαντήστε τις στο τετράδιο.

(Στείλτε μου τις απαντήσεις σας με φωτογραφία στο viber ή άλλη εφαρμογή που χρησιμοποιύν οι γονείς σας μέχρι την Κυριακή. Tη Δευτέρα θα σας δώσω τις απαντήσεις για να διορθώσετε, αν έχετε λάθη.)


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Με τη δραστηριότητα αυτή πρέπει να συνδιάζετε δύο ομώνυμα κλάσματα που το άθροισμά του να είναι 1 (δηλαδή αν τα προσθέσετε να κάνουν μια ακέραια μονάδα)

https://www.mathplayground.com/number_bonds_fractions.html


ΙΣΤΟΡΙΑ

Πατώντας στον πιο κάτω σύνδεσμο θα αξιολογήσεις τις γνώσεις σου για την Ελληνική Επανάσταση.

Παιχνίδια γνώσεων για την Ελληνική Επανάσταση



Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020


Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε καλά κι εσείς και οι οικογένειές σας!

Αυτή τη βδομάδα θα έχετε κάποια μικρή εργασία για την επέτειο της 1ης Απριλίου, έτσι ώστε να έχετε χρόνο να δείτε
και το υλικό που ανέβασαν και οι δάσκαλοι των άλλων μαθημάτων και να κάνετε και από εκεί κάποιες εργασίες (π.χ. Φυσικές Επιστήμες, Γαλλικά κ.ά.)

Την Τετάρτη, λοιπόν, είναι η επέτειος της 1η Απριλίου, ημέρας που άρχισε, το 1955, ο απελευθερωτικός αγώνας της Ε.Ο.ΚΑ.

  • Πατώντας τον σύνδεσμο που ακολουθεί θα διαβάσετε ένα χρονικό του αγώνα, δηλαδή τα βασικότερα γεγονότα σε τίτλους.


Το χρονικό του 55-59

  • Με τους επόμενους δύο συνδέσμους θα οδηγηθείτε στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος Απελευθερωτικού Αγώνα Ε.Ο.Κ.Α. 1955 – 1959 όπου θα βρείτε βιογραφίες αγωνιστών.


Στον πρώτο σύνδεσμο θα βρείτε τις βιογραφίες των αγωνιστών που απαγχονίστηκαν (δηλαδή τους κρέμασαν οι Άγγλοι).
Αφού οδηγηθείτε στη σελίδα πρέπει να πατήσετε πάνω στο όνομα του αγωνιστή για να διαβάσετε τη βιογραφία του. 


Βιογραφίες των αγωνιστών που απαγχονίστηκαν


Στον δεύτερο σύνδεσμο τις βιογραφίες των αγωνιστών που έγιναν ολοκαύτωμα (που κάηκαν ή ανατινάχθηκαν στον χώρο της θυσίας τους).
Αφού οδηγηθείτε στη σελίδα πρέπει να πατήσετε πάνω στο όνομα του αγωνιστή για να διαβάσετε τη βιογραφία του.


Βιογραφίες των αγωνιστών που έγιναν ολοκαύτωμα


Αφού δείτε το υλικό που έχω αναρτήσει, και κάνετε και τη δική σας έρευνα στο διαδίκτυο, σε βιβλία ή εγκυκλοπαίδειες που έχετε στο σπίτι,
θα ετοιμάσετε σε ένα δισέλιδο του τετραδίου σας ένα ιστόγραμμα αφιερωμένο σε ένα αγωνιστή της Ε.Ο.Κ.Α
(όπως έχουμε κάνει για τον Χατζηγιωργάκη Κορνέσιο στο τετράδιο της ιστορίας με συννεφάκια και βελάκια).

1. Στη μέση των δύο σελίδων θα γράψετε το όνομα του ήρωα που θα παρουσιάσετε και θα κολλήσετε ή θα ζωγραφίσετε μια εικόνα του.
(Αν είναι δύσκολο να βρείτε εικόνα, γράψετε μόνο το όνομα).

2. Στη συνέχεια θα διαβάσετε τη βιογραφία του και θα σημειώσετε τα πιο σημαντικά γεγονότα από τη ζωή του.

3. Θα φτιάξετε το ιστόγραμμα της ζωής του ήρωα καταγράφοντας σε συννεφάκια τα πιο σημαντικά και ενώνοντάς τα με βελάκια.

4. Μπορείτε να χρωματίσετε τα βελάκια και να ομορφύνετε με όποιο τρόπο νομίζετε την εργασία σας.

5. Όταν τελειώσετε την εργασία σας, τη βγάζετε φωτογραφία και μου τη στέλλουν οι γονείς σας στο viber ή άλλη εφαρμογή που χρησιμοποιούν.


ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Πιο κάτω είναι ενδεικτικές απαντήσεις στις εργασίες που σας έβαλα την περασμένη Πέμπτη για να βοηθηθούν όσα παιδιά δυσκολεύτηκαν.
Όσα παιδιά μου έστειλαν την εργασία τους δε χρειάζεται να κάνουν κάτι άλλο στα ελληνικά.

Απαντήσεις στις εργασίες των ελληνικών της Πέμπτης 26 Μαρτίου 2020:

Α. Ξεκλειδώνω το κείμενο:

Ποιος; Η συγγραφέας και η οικογένειά της.

Πού; Στον Μόλυβο

Πότε; Όταν ήταν μικρή

Τι; Θυμάται τα παιδικά της χρόνια στο χωριό και την αγάπη της για τα καφενεία.

Γιατί; Αγάπησε τα καφενεία γιατί ο παππού της την έπαιρνε μαζί του στα καφενεία του χωριού και της έδινε τα λουκούμια όταν κέρδιζε τους φίλους του στην πρέφα.

Β. Απαντήσεις στις ερωτήσεις της σελ. 16

1 α) Τα καφενεία βρίσκονται σε μια παραλιακή πόλη που λέγεται Μόλυβος.

β) Τα καφενεία εξωτερικά είχαν πόρτες και παράθυρα με θέα προς τη θάλασσα, πέτρινους τοίχους και κεραμίδια.

Στο εσωτερικό τους είχαν μαρμάρινα τραπέζια και πάνω τους ποτηράκια του ούζου, κανονάκια (ποτήρια) του κονιάκ, πιατέλες με μεζέδες και ψωμάκια αντίδωρα.
Άλλα καφενεία είχαν χρώμα και γεύση τριαντάφυλλου, άλλα πράσινης μέντας και άλλα ήταν κεχριμπαρένια και μοσχοβολούσαν μέλι και κερί. Όλα τα καφενεία μύριζαν καφέ, ούζο και γαρίδες με ντομάτα.

γ) Τις καθημερινές στα καφενεία συναντούσες άντρες να παίζουν χαρτιά, να ρίχνουν ζαριές (να παίζουν τάβλι) και να ακούνε μουσική από το τζούκμποξ.

Τις Κυριακές συναντούσες τις γυναίκες περιποιημένες, αρωματισμένες, με κόκκινα κραγιόν και άσπρα κολιέ, σε οικογενειακές εξόδους να τρώνε υποβρύχια βανίλιας.

δ) Το πρόσωπο που έκανε τη συγγραφέα να αγαπήσει τα καφενεία ήταν ο παππούς της. Τη σχέση της με τον παππού της τη χαρακτηρίζει πολύτιμη.

ε) Το κουρείο του πατέρα της ήταν στον Μόλυβο και εσωτερικά ήταν καθαρό, μυρωδάτο, αρχοντικό, με παλιά καρυδένια έπιπλα και μεγάλους καθρέφτες.


Σημείωση:


Σας ενημερώνουμε ότι στο ΡΙΚ 2 τα παιδιά μπορούν να παρακολουθούν στις 8:50 το πρωί και σε επανάληψη στις 3:00 το απόγευμα πρόγραμμα εκπαιδευτικής τηλεόρασης.

Επίσης, η εκπαιδευτική τηλεόραση επιστρέφει κάθε πρωί στις 10:00 από την ΕΡΤ 2, πρόγραμμα το οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε διαδικτυακά.


Καλή Συνέχεια και να πρόσεχετε! 
Μένουμε σπίτι!


 

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα και καλό μήνα! Εύχομαι να είστε καλά κι εσείς και οι οικογένειές σας!

Στις 2 Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου με σκοπό να τονώσει την αγάπη για το διάβασμα και να στρέψει την προσοχή στα παιδικά βιβλία.

Κάθε χρόνο ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της ΙΒΒΥ επιλέγει ένα θέμα και καλεί ένα γνωστό συγγραφέα να γράψει ένα μήνυμα για όλα τα παιδιά του κόσμου και ένα γνωστό εικονογράφο να φιλοτεχνήσει μια αφίσα. Για να δείτε τη φετινή αφίσα και το φετινό μήνυμα πατήστε εδώ

Μπορείς να ακούσεις την πολύ όμορφη ιστορία "Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία του κ. Μόρρις Λεσμόρ" από την εκπαιδευτικό Γεωργία Σολωμού πατώντας εδώ

Δημιουργική εργασία: Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο; Φτιάξε ένα κόμικ με τους ήρωες του αγαπημένου σου βιβλίου με τρεις ή περισσότερες σκηνές και στείλε μου τη φωτογραφία (μέχρι την Κυριακή).

π.χ. Χωρίστε ένα δισέλιδο σε 4 κομμάτια και ζωγραφίστε 4 σκηνές.
Αν το αγαπημένο σας βιβλίο είναι, ας πούμε, Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες, τότε μπορείτε
να ζωγραφήσετε κόμικ με τον Φιλέας Φογκ, τον Πασπαρτού και την Αούντα.


ΕΛΛΗΝΙΚΑ

1. Ξαναδιαβάστε τα επίθετα σε -ης, -ης, -η από τη σελ. 11 του βιβλίου του μαθητή και στη συνέχεια ελέγξετε αν τα ξέρετε καλά πατώντας στην άσκηση που ακολουθεί (από την σελίδα Ψηφιακή τάξη)

Επίθετα σε -ης, -ης, -η

2. Εξασκηθείτε στις καταλήξεις των ρημάτων σε -αι ή -ε με τις ασκήσεις που ακολουθούν:
(Να θυμάστε εμείς και εσείς  η κατάληξη είναι με -ε)

α) Συμπλήρωσε σωστά τις καταλήξεις των ρημάτων πατώντας τον σύνδεσμο που ακολουθεί (από daskalosa.eu).

Καταλήξεις ρημάτων     

β)Πάτησε τον σύνδεσμο που ακολουθεί και διόρθωσε τα ρήματα που έχουν λάθος στη κατάληξη (από daskalosa.eu). 

Διορθώστε τα ρήματα


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

1) Πατώντας στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα οδηγηθείς σε ένα αρχείο μαθηματικών.

Tο υλικό αυτό έχει αναπτυχθεί από την ομάδα μαθηματικών και αναφέρεται στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων. Η δομή του υλικού περιλαμβάνει (α) Θεωρία-Παραδείγματα, (β) Δραστηριότητες και (γ) Εφαρμογίδια για υπολογιστές και οθόνες αφής (tablets) και τα οποία μπορούν οι μαθητές/τριες να χρησιμοποιήσουν για εμπέδωση των νέων εννοιών.


 Πολλαπλασιασμός κλασμάτων



2) Να διαβάσετε το κεφάλαιο 1. ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΕΠΙ ΚΛΑΣΜΑ & ΚΛΑΣΜΑ ΕΠΙ ΑΚΕΡΑΙΟ (σελ.1)

5) Να παρακολουθήσετε το βίντεο που ακολουθεί και ανέβασε στο youtube ο εκπαιδευτικός κ. Μαριος Γεωργίου.

Βίντεο για τον πολλαπλασιασμό ακέραιου με κλάσμα  


6) Αν έχετε εκτυπωτή μπορείτε να τυπώσετε το αρχείο Πολλαπλασιασμός κλασμάτων και να κάνετε τις δραστηριότητες στις σελ. 2-4.


Αν δεν έχετε εκτυπωτή να αντιγράψετε στο τετράδιό σας τους πολλαπλασιασμούς της άσκησης 2 (σελ. 3) του πιο πάνω αρχείου και να τους λύσετε.

Επίσης, να λύσετε τα προβλήματα της σελ. 4 (δε χρειάζεται να τα αντιγράψετε τα προβλήματα, μόνο να τα λύσετε).

Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε (μέχρι την Κυριακή).

7) Να εξασκηθείτε με τα εφαρμογίδια που προτείνονται στις σελ. 5-6 και ο σύνδεσμός τους είναι πιο κάτω.

 https://www.splashlearn.com/multiplying-fractions-games

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Το πιο κάτω υλικό σας το στέλνει η κ. Μαρία για να εξασκηθείτε και στο μάθημα της γεωγραφίας:

Βόλτα στο ηλιακό μας σύστημα – Γνωρίζω τους πλανήτες παίζοντας!

http://users.sch.gr/pkotsis/4/st-taxi/Geo/games/walle%20%28CD%29/html5.html

ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΟΥΙΖ!!!

Κουίζ για το σχήμα και τις κινήσεις της Γης. Βελτίωσε τις γνώσεις σου απαντώντας σε 10 ερωτήσεις.

http://photodentro.edu.gr/photodentro/g-geo_quiz_v1.5_pidx0013834/quiz_html5.html

Κουίζ οι πόλοι, ο Ισημερινός, οι παράλληλοι κύκλοι
και οι μεσημβρινοί της Γης. Έλεγξε τις γνώσεις σου απαντώντας 15 ερωτήσεις.

https://www.stintaxi.com/uploads/1/3/1/0/13100858/paralliloi-mesimvrinoi.swf


Υπενθυμίζω, ακόμη, ότι πρέπει να βλέπετε κάθε φορά και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι
που σας κάνουν τα υπόλοιπα μαθήματα.
Καλή συνέχεια!

Η δασκάλα σας

Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε καλά κι εσείς και οι οικογένειές σας!

Το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα του εκπαιδευτικό υλικό για όλα τα μαθήματα το οποίο θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε όπου και όταν προσφέρεται.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Σήμερα θα συνεχίσετε να δουλεύετε με το υλικό πάνω στο οποίο δουλέψατε και την προηγούμενη φορά και φτάσατε μέχρι τη σελίδα 6.

Υπενθυμίζω ξανά ότι το υλικό των Μαθηματικών έχει αναπτυχθεί από την ομάδα μαθηματικών και αναφέρεται στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων. Η δομή του υλικού περιλαμβάνει (α) Θεωρία-Παραδείγματα, (β) Δραστηριότητες και (γ) Εφαρμογίδια για υπολογιστές και οθόνες αφής (tablets) και τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για εμπέδωση των νέων εννοιών.

Όσα παιδιά έχετε ήδη κατεβάσει το υλικό στον υπολογιστή σας δεν χρειάζεται να ξανακάνετε τη διαδικασία που ακολουθεί. Αν όχι, τότε:

1. Πατήστε στον σύνδεσμο που ακολουθεί και θα οδηγηθείτε σε ένα αρχείο μαθηματικών.


Πολλαπλασιαμός κλασμάτων

2. ΣΗΜΕΡΑ θα διαβάσετε το μάθημα 2. ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ ΕΠΙ ΚΛΑΣΜΑ (σελ. 7)

5. Να παρακολουθήσετε, επίσης, το βίντεο που ακολουθεί και ανέβασε στο youtube εκπαιδευτικός κ. Μάριος Γεωργίου.

Βίντεο για τον πολλαπλασιασμό κλάσματος με κλάσμα

6. Στη συνέχεια να κάνετε τις δραστηριότητες στις σελ. 8-9 του  αρχείου Πολλαπλασιασμός κλασμάτων.


Αν δεν έχετε εκτυπωτή να αντιγράψετε στο τετράδιό σας τις δραστηριότητες και να τις λύσετε.


Το πρόβλημα της σελ. 9 δε χρειάζεται να το αντιγράψετε, μόνο να το λύσετε.

Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Τετάρτη 8 Απριλίου 2020.

7) Να εξασκηθείτε με τα εφαρμογίδια που προτείνονται στις σελ. 10-11.

ΙΣΤΟΡΙΑ

1. Πατήστε στον σύνδεσμο που ακολουθεί και θα οδηγηθείτε στην παρουσίαση «Οι Κύπριοι στην Επανάσταση του 1821» 


Οι Κύπριοι στην Επανάσταση του 1821


2. Να μελετήσετε την παρουσίαση «Οι Κύπριοι στην Επανάσταση του 1821» από την αρχή μέχρι το τέλος (πατήστε την επιλογή slide show για προβολή της παρουσίασης).

Εργασίες:

1. Γράψετε τον τίτλο Οι Κύπριοι στην Επανάσταση του 1821 στο τετράδιο που χρησιμοποιείτε αυτές τις μέρες.

2. Διαβάστε προσεκτικά την επιστολή του Αλέξανδρου Υψηλάντη προς τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου Κυπριανό στη διαφάνεια 3 της παρουσίασης.

3. Γράψετε στο τετράδιό σας την ερώτηση:

Τι κρύβεται άραγε πίσω από τις λέξεις Σχολείο, ζωοτροφές, γενικός έφορος; Γιατί;


Σημείωση:
Προτού απαντήσετε θυμηθείτε ότι η Φιλική ήταν η μυστική οργάνωση που σχηματίστηκε για την προετοιμασία επανάστασης για την απελευθέρωση των Ελλήνων από την Οθωμανική Αυτοκρατορία. Ιδρύθηκε το 1814 στην Οδησσό, από τον Εμμανουήλ Ξάνθο, τον Νικόλαο Σκουφά και τον Αθανάσιο Τσακάλωφ.

Οι Φιλικοί αφού γίνονταν μέλη στην Εταιρεία έδιναν όρκο πίστης και επικοινωνούσαν με κώδικες, ψευδώνυμα και συνθηματικές λέξεις έτσι ώστε στην περίπτωση που οι επιστολές τους έπεφταν στα χέρια των Τούρκων να μην μπορούν να καταλάβουν τι έλεγαν.

Άρα και στην επιστολή του Υψηλάντη οι λέξεις σχολείο, ζωοτροφές και γενικός έφορος έχουν άλλη σημασία.

4. Διαβάστε ξανά τις διαφάνειες 6 έως 9 και αντιγράψτε στο τετράδιο σας την πιο κάτω άσκηση συμπληρώνοντας τα ονόματα που λείπουν:

Κύπριοι που πολέμησαν στο Μεσολόγγι:

α) __________________________________

β) __________________________________

Κύπριοι που ήταν μέλη της Φιλικής Εταιρείας:

α) ___________________________________

β) ___________________________________

γ) ___________________________________

5. Διαβάστε ξανά τη διαφάνεια 10 και αντιγράψτε στο τετράδιό σας την πιο κάτω ερώτηση και μετά απαντήστε την:

Πότε επισκέφθηκε ο Κωνσταντίνος Κανάρης την Κύπρο;

6. Να κάνετε την εργασία των διαφανειών 11-12.

Περιμένω να μου στείλετε φωτογραφίες των εργασιών σας μέχρι την Τετάρτη 8 Απριλίου 2020.


ΕΛΛΗΝΙΚΑ

1. Ανάγνωση το ποίημα Λιλιπούπολη σελ.41 .

   Να διαβάσετε όσες φορές χρειάζεται για να μάθετε να το διαβάζετε σωστά.

  Όταν είστε έτοιμοι διαβάστε το στους γονείς σας.

Στο ποίημα διαβάσατε για τον Σιδερομάσα. Ο Σιδερομάσας δεν είναι ένα συγκεκριμένο μηχάνημα. Αντιπροσωπεύει όλα τα μηχανήματα που υπάρχουν σε διάφορες βιομηχανίες. Όπως εκείνα τα μηχανήματα έτσι κι ο Σιδερομάσας λειτουργεί με κάποια καύσιμη ύλη όπως είναι το πετρέλαιο, η βενζίνη ή διάφορα είδη άνθρακα, όπως π.χ. κοκ. Τα προϊόντα που παράγονται είναι πολλά, π.χ.κονσέρβες, τσίχλες, νάιλον κλωστές, φουσκωτές βάρκες, λεκάνες κ.ά.  Με λίγα λόγια ο Σιδερομάσας παράγει ό,τι θέλουν οι καταναλωτές.

2. Ακούστε μελοποιημένο το ποίημα εδώ

3. Στο βίντεο που παρακολουθήσατε, τα παιδιά κάποιου άλλου σχολείου ζωγράφισαν τον Σιδερομάσα όπως οι ίδιοι τον φαντάζονται.
    Ζωγραφίστε κι εσείς τον Σιδερομάσα και στείλτε μου τη φωτογραφία της ζωγραφιάς σας μέχρι την Τετάρτη 8 Απριλίου 2020. 


ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Ο κ. Δημήτρης σας στέλνει το πιο κάτω υλικό που αφορά το Πάσχα. Πατώντας στον σύνδεσμο που ακολουθεί, ένα αρχείο θα κατεβεί στον υπολογιστή σας που περιέχει δύο αρχεία word. Ανοίξετε το αρχείο "Η Μεγάλη Εβδομάδα Διαδίκτυο" και κάνετε τις δραστηριότητες που προτείνονται.

Η Μεγάλη Εβδομάδα Διαδίκτυο

Επίσης, μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο για την Ανάσταση του Λαζάρου πατώντας εδώ

 

Υπενθυμίζω, ακόμη, ότι πρέπει να βλέπετε κάθε φορά και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι
που σας κάνουν τα υπόλοιπα μαθήματα (Φυσικές Επιστήμες, Γαλλικά κ.ά.)
Καλή συνέχεια, να προσέχετε!

Η δασκάλα σας

 

Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα!
Εύχομαι να είστε καλά κι εσείς και οι οικογένειές σας!


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Σήμερα θα συνεχίσετε να δουλεύετε με το υλικό πάνω στο οποίο δουλέψατε και τις προηγούμενες φορές και φτάσατε μέχρι τη σελίδα 11.

ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΙΝ ΛΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.

Υπενθυμίζω ξανά ότι το υλικό των Μαθηματικών έχει αναπτυχθεί από την ομάδα μαθηματικών και αναφέρεται στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων. Η δομή του υλικού περιλαμβάνει (α) Θεωρία-Παραδείγματα, (β) Δραστηριότητες και (γ) Εφαρμογίδια για υπολογιστές και οθόνες αφής (tablets) και τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για εμπέδωση των νέων εννοιών.

ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Όσα παιδιά έχετε ήδη κατεβάσει το υλικό στον υπολογιστή σας δεν χρειάζεται να ξανακάνετε τη διαδικασία που ακολουθεί. Αν όχι, τότε:

1. Πατήστε στον σύνδεσμο που ακολουθεί και θα οδηγηθείτε στο αρχείο μαθηματικών που δουλέψατε και τις προηγούμενες φορές.


Πολλαπλασιαμός κλασμάτων

2. ΣΗΜΕΡΑ θα διαβάσετε το μάθημα 3. ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΜΙΚΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ (σελ. 12)

3. Προτού λύσετε τις ασκήσεις να παρακολουθήσετε και τα τρία βίντεο που ακολουθούν και ανέβασε στο youtube ο εκπαιδευτικός κ. Μάριος Γεωργίου.


Βίντεο 1:  πολλαπλασιασμός ακέραιου με μικτό αριθμό.

Βίντεο 2: πολλαπλασιασμός μικτού αριθμού με κλάσμα.

Βίντεο 3: πολλαπλασιασμός μικτού αριθμού με μικτό αριθμό.

 

4. Στη συνέχεια να κάνετε τις δραστηριότητες στη σελ. 12 του πιο πάνω αρχείου.  Θυμηθείτε ότι για να κάνετε εκτίμηση του αποτελέσματος

πρέπει να στρογγυλέψετε τους αριθμούς στον πιο κοντινό ακέραιο αριθμό.


Αν δεν έχετε εκτυπωτή να αντιγράψετε στο τετράδιό σας τις δραστηριότητες και να τις λύσετε.


Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε (μέχρι την Παρασκευή 10 Απριλίου 2020).

5. Να εξασκηθείτε με το εφαρμογίδιο που προτείνεται στη σελ. 13.

ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Α. Φυλλάδια

1. Για να απαντήσετε στις ασκήσεις των φυλλαδίων πρέπει πρώτα να θυμηθείτε αυτά που θα βρείτε πατώντας εδώ


2. Τα φυλλάδια με τα οποία θα δουλέψετε βρίσκονται εδώ. Αν δεν έχετε εκτυπωτή, να σημειώνετε τις απαντήσεις σας στο τετράδιό σας με τον τρόπο που φαίνεται πιο κάτω:

ΚΕΙΜΕΝΟ: Ψάχνοντας για διαμέρισμα

1. (β)

2.(γ)

3 …

Περιμένω να μου στείλετε τις απαντήσεις σας όποτε είναι έτοιμες μέχρι τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2020.

Β. Κείμενο από το βιβλίο

1. Ανάγνωση το κείμενο «Το μηχάνημα» σελ. 54-55. Να διαβάσετε όσες φορές χρειάζεται για να μάθετε να το διαβάζετε σωστά. Όταν είστε έτοιμοι διαβάστε το στους γονείς σας.

2. Γράψετε τον τίτλο και τον συγγραφέα στο τετράδιό σας.

3. Ξεκλειδώστε το κείμενο, δηλαδή απαντήστε τις πιο κάτω ερωτήσεις στο τετράδιο :

Ποιος;

Πού;

Πότε;

Τι;

Γιατί;

4. Διαβάστε τις ερωτήσεις 1 α, β, γ και δ σελ. 56 και υπογραμμίστε με διαφορετικό χρώμα τις απαντήσεις στο κείμενο.

Στη συνέχεια, απαντήστε τις στο τετράδιο.

Περιμένω τις φωτογραφίες με τις απαντήσεις σας όποτε είναι έτοιμες μέχρι τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2020.



ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ


ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

  • Πατήστε εδώ και διαβάστε τις σελ 1-3.

  • Παρακολουθήστε ένα βίντεο για το πώς θέλουμε να μας βλέπουν οι άλλοι στο διαδίκτυο πατώντας εδώ

 

  • Να κάνετε τις ασκήσεις της δραστηριότητας 1α, β, γ και δ.

Αν δεν έχετε εκτυπωτή απαντήστε τις στο τετράδιό σας.

Περιμένω τις απαντήσεις σας όποτε είναι έτοιμες μέχρι τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2020.


Σχεδιασμός και Τεχνολογία

Παιδιά από τα προηγούμενα μαθήματα είχαμε μιλήσει για:

  • κατασκευαστικά συστήματα και δομές. Δομές δυο και τριών  διαστάσεων: Πιο κάτω στις παρουσιάσεις  μπορείτε να δείτε κάποια παραδείγματα δομών
archeia.moec.gov.cy/sd/497/gefyres_stin_kypro_k_ston_kosmo.pptx

archeia.moec.gov.cy/sd/497/katafygia_spitia.pptx

 archeia.moec.gov.cy/sd/497/paraxena_ktiria.pptx

κάνω copy paste σε άλλο παράθυρο


μπορείτε να παίξετε και το παιχνίδι : https://www.crazygames.com/game/bridge-builder

  • μηχανισμούς και τροχαλίες . για να θυμηθείτε μπορείτε να δείτε τις πιο κάτω παρουσιάσεις :
archeia.moec.gov.cy/sd/499/trochos_mia_spoudaia_anakalipsi.ppt


archeia.moec.gov.cy/sd/499/exelixi_avtokinitou.pptm

κάνω copy paste και τα ανοίγω σε άλλο παράθυρο

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Πατώντας εδώ μπορείτε να βρείτε πολύ υλικό και δραστηριότητες για το Πάσχα (πηγή prwtokoudouni)

Παρακολουθήστε μια παιδική ταινία για τη ζωή του Χριστού εδώ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Πατώντας εδώ και επιλέγοντας τη Στ΄ τάξη μπορείτε να δείτε όλα τα μαθήματα που παρουσιάστηκαν μέχρι τώρα,  καθώς επίσης και το πρόγραμμα των επόμενων ημερών.




Eλληνομάθεια

Για τα αλλόγλωσσα παιδιά ο κ. Νικόλας ετοίμασε τα πιο κάτω:

Αγαπημένα μου παιδιά πιο κάτω σας παραθέτω ορισμένους ιστότοπους με παιχνίδια για γρηγορότερη εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας. Υπάρχουν επίσης και κάποιες σελίδες με λεξικά που μπορουν να βοηθήσουν και τους γονείς σας στην εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας.

  • Akelius (Για αρχάρια παιδιά όλων των ηλικιών)Ηλεκτρονική Πλατφόρμα για διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας

https://languages.akelius.com/subjects/el/1980

  • Πρόγραμμα «Γεια χαρά» Διαδικτυακά παιχνίδια

https://www.geiaxara.eu/el/language-games

  • Το Βαλιτσάκι, με μεταφράσεις στα αραβικά.Το βιβλίο αυτό έχει μεταφράσεις στα αραβικά και μπορούν τα παιδιά να το βλέπουν με τους γονείς τους, αν διαβάζουν αραβικά.

http://www.pi.ac.cy/pi/files/epimorfosi/entaxi/2017Athina_ta_prwta_mou_ellinika_2.pdf

  • Βιβλίο λέξεις και εικόνες

http://www.keda.uoa.gr/epam/pdf/high/lexeis_eikones_lex.pdf

  • Φιλογλωσσία: ενότητες έτοιμες με βίντεο και ηχητικά αρχεία,δωρεάν

http://www.xanthi.ilsp.gr/filog/

  • Διαδικτυακό λογισμικό, δωρεάν. Περιέχει δραστηριότητες για την εξάσκηση στη δεξιότητα της κατανόησης προφορικού λόγου.

http://www.xanthi.ilsp.gr/akoustikh/default2.asp

Επιλέγουν «Είμαι δάσκαλος» και βάζουν κωδικούς Teacher1 και Teacher123

  • Σε αυτό το link έχει αρκετά παιχνίδια λεξιλογίου με μεταφράσεις σε πολλές γλώσσες:

http://www.mikrapaidia.gr/ccs9/




Υπενθυμίζω, ακόμη, ότι πρέπει να βλέπετε κάθε φορά και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι
που σας κάνουν τα υπόλοιπα μαθήματα.

Καλό Πάσχα και να προσέχετε!easter22

Η δασκάλα σας




 

Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα!
Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά σε εσάς και τις οικογένειές σας! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!
Σας πεθύμησα!

Δυστυχώς οι συνθήκες δεν επιτρέπουν να ανοίξουν τα σχολεία και γι’ αυτό συνεχίζουμε τα μαθήματά μας από μακριά. Θα ήθελα να σας πω κι από εδώ ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για τη δουλειά που κάνετε.
hand emoji clipart bravo 276885 4736334

Πάμε, λοιπόν, να συνεχίσουμε!



ΕΛΛΗΝΙΚΑ


Πατώντας εδώ θα συνδεθείτε με ένα αρχείο 8 σελίδων με γλωσσικές ασκήσεις πολλαπλής επιλογής. Κάποιες ασκήσεις επαναλαμβάνονται και δε χρειάζεται να τις ξαναλύσετε.

 

 Αν δεν έχετε εκτυπωτή, να σημειώνετε τις απαντήσεις σας στο τετράδιο.

π.χ. 1. (β)

2.(α) αλλά

     (β) ή

     (γ) …

Περιμένω τις απαντήσεις σας μέχρι την Τετάρτη 29 Απριλίου 2020.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Διαίρεση κλασμάτων.                   FractionsClipArt1

Το υλικό με το οποίο θα εργαστείτε έχει αναπτυχθεί από την ομάδα μαθηματικών του ΥΠΠΑΝ. Η δομή του υλικού περιλαμβάνει:
(α) Θεωρία-Παραδείγματα,
(β) Δραστηριότητες και
(γ) Εφαρμογίδια για υπολογιστές και οθόνες αφής (tablets) και τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για εμπέδωση των νέων εννοιών.

1. Για να βρείτε το υλικό πατήστε εδώ

 

2. ΣΗΜΕΡΑ θα διαβάσετε το μάθημα 1. ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΑΚΕΡΑΙΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΔΙΑ ΚΛΑΣΜΑ (σελ. 1)

3. Επίσης, προτού λύσετε τις ασκήσεις να παρακολουθήσετε και το βίντεο που ακολουθεί και ανέβασε στο youtube ο εκπαιδευτικός κ. Μάριος Γεωργίου.


Βίντεο για τη διαίρεση ακέραιου με κλάσμα

 

4. Στη συνέχεια να κάνετε τις δραστηριότητες στις σελ. 2-4 των φυλλαδίων.


Αν δεν έχετε εκτυπωτή να αντιγράψετε στο τετράδιό σας τις δραστηριότητες και να τις λύσετε.


Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Τετάρτη 29 Απριλίου 2020.

5. Να εξασκηθείτε με το εφαρμογίδιο που προτείνεται στη σελ. 4.

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Reduce reuse recycle clipart club
Διαβάστε τα κείμενα που θα βρείτε πατώντας εδώ και απαντήστε τις ερωτήσεις.

Να φωτογραφίσετε τις απαντήσεις σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Τετάρτη 29 Απριλίου 2020.



ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Παίξετε και εξασκηθείτε στον ορισμό των γεωγραφικών συντεταγμένων ενός τόπου στο χάρτη. (γεωγραφικό μήκος και γεωγραφικό πλάτος)

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/2925

Διαδραστικό παιχνίδι στο Ηλιακό μας Σύστημα

http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%95%CE%BE%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B7%CF%83%CE%B7%20-%20%CE%A4%CE%BF%20%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%20%CE%BC%CE%B1%CF%82%20%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1/story_html5.html

EIKONIKEΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ

Κάνετε εικονικές περιηγήσεις σε διάσημα μνημεία (Σινικό Τείχος, Κολοσσαίο, Ταζ Μαχάλ, Μάτσου Πίτσου, Άνγκορ Βατ, Στόουνχεντζ, Πυραμίδες Αιγύπτου, Άγαλμα της Ελευθερίας, Βατικανό, Σαγράδα Φαμίλια) πατώντας εδώ.

https://www.ethnos.gr/open-life/95145_menoymespiti-101-meri-sta-opoia-mporeite-na-taxidepsete-apo-ton-kanape-sas

Μαθαίνω τις χώρες παίζοντας!   https://online.seterra.com/el/vgp/3007

Μένουμε σπίτι, αλλά ταξιδεύουμε! https://childit.gr/μένουμε-σπίτι-και-επισκεπτόμαστε-μνη/

Βλέπω τα μέρη πανοραμικά!   http://www.fullscreen360.com/

Γνωρίστε τις 7 ηπείρους της Γης (πατήστε στο κάτω μέρος της μπάρας το εικονίδιο για υπότιτλους)          https://youtu.be/iPvd4UE2MbA?t=42

 

Υπενθυμίζω, ακόμη, ότι πρέπει να βλέπετε κάθε φορά και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι
που σας κάνουν τα υπόλοιπα μαθήματα, καθώς επίσης και τα παιχνίδια για μεγάλα παιδιά.
Καλή συνέχεια!

Η δασκάλα σας

 

Πέμπτη 30 Απριλίου 2020


Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!

Πρωτομαγιά αύριο και αν ήμασταν σχολείο θα ήταν αργία.

Κι επειδή για τα παιδιά τα καλύτερα πράγματα στο σχολείο είναι
τα διαλείμματα και οι αργίες …  θα κάνουμε αργία!!!
Λιγότερα μαθήματα, λοιπόν, για να απολαύσετε τη γιορτή των λουλουδιών!                            Στεφάνι πρωτομαγιάς

Για να μάθετε όμως για ποιο λόγο η αυριανή μέρα είναι αργία πατήστε στους συνδέσμους που ακολουθούν:

https://www.kinderella.gr/o-mais-echi-mistika-iliko-ke-kataskeves-gia-tin-protomagia/

https://www.limassolmunicipal.com.cy/el/Anthestiria

1. Αφού διαβάσετε τις πληροφορίες στις πιο πάνω ιστοσελίδες, να απαντήσετε στο τετράδιό σας τις ερωτήσεις που θα βρείτε εδώ

Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Κυριακή 3 Μαΐου 2020.

2. Στην πρώτη ιστοσελίδα υπάρχουν και πολλές ιδέες για πρωτομαγιάτικες κατασκευές. Αν έχετε χρόνο, φτιάξετε κάποια, φωτογραφίστε την και στείλτε μου τη φωτογραφία.


Καλή συνέχεια!

Η δασκάλα σας






Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!

Συνεχίζουμε και σήμερα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με το υλικό που ακολουθεί.


ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Περιγραφή χώρου

Σήμερα θα ασχοληθείτε με την παραγωγή γραπτού λόγου. Το θέμα είναι «Το σχολείο μου».

Το κείμενό σας θα έχει έκταση 1 – 1 ½ σελίδα και θα πρέπει να περιγράψετε το σχολείο σας σε τρεις παραγράφους με ωραία γράμματα, τόνους και πρέπει να προσέξετε την ορθογραφία.

Στην 1η παράγραφο θα αναφέρετε σε ποια περιοχή βρίσκεται το σχολείο, αν είναι παλιό ή καινούριο κτίριο και θα το περιγράψετε εξωτερικά.

Στη 2η παράγραφο θα αναφέρετε ποιους χώρους έχει και θα περιγράψετε κάποιους από αυτούς.

Στην 3η παράγραφο θα γράψετε με τι σας αρέσει να ασχολείστε στον χώρο του σχολείου και θα περιγράψετε τα συναισθήματά σας.

Θα το γράψετε στο τετράδιο που χρησιμοποιούμε αυτές τις μέρες.

Περιμένω το κείμενό σας μέχρι την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020. 


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Διαίρεση κλασμάτων. 

i284571214469192910. szw1280h1280

1. Συνεχίζουμε με το ίδιο υλικό που δουλέψατε και την προηγούμενη βδομάδα. Για να βρείτε το υλικό πατήστε εδώ.

2. ΣΗΜΕΡΑ θα διαβάσετε το μάθημα 2. ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΑΚΕΡΑΙΟ ΑΡΙΘΜΟ (σελ. 5). Για δική σας ευκολία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τον δεύτερο τρόπο, δηλαδή να αντιστρέφετε τον ακέραιο και να πολλαπλασιάζετε, όπως περιγράφεται και στο βίντεο πιο κάτω.

3. Πριν να λύσετε τις ασκήσεις να παρακολουθήσετε και το βίντεο που ακολουθεί και ανέβασε στο youtube ο εκπαιδευτικός κ. Μάριος Γεωργίου.

Βίντεο για τη διαίρεση κλάσματος με ακέραιο αριθμό

4. Στη συνέχεια να κάνετε τις δραστηριότητες στις σελ. 6-7 των φυλλαδίων.


Αν δεν έχετε εκτυπωτή να αντιγράψετε στο τετράδιό σας τις δραστηριότητες και να τις λύσετε.


Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020.

7) Να εξασκηθείτε με το εφαρμογίδιο που προτείνεται στη σελ. 7.

ΙΣΤΟΡΙΑ

1. Πατήστε εδώ και θα οδηγηθείτε στο αρχείο ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ

sfagh thw xioy.2e16d0ba.fill 565x380 c100


2. Είναι σημαντικό να κάνετε τις δραστηριότητες με τη σειρά που εμφανίζονται μέχρι τη σελίδα 9. Μην προχωρήσετε πιο κάτω και μετά να επιστρέψετε να κάνετε τις δραστηριότητες που προηγούνται. Το ίδιο φύλλο εργασίας πρέπει να το συμπληρώσετε δύο φορές: μία πριν να διαβάσετε τις πληροφορίες για τον πίνακα και μία μετά που θα διαβάσετε τις πληροφορίες.

 

Εάν δεν έχετε εκτυπωτή κάνετε τις δραστηριότητες στο τετράδιό σας.

Να φωτογραφίσετε τις απαντήσεις σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020.


Υπενθυμίζω, ακόμη, ότι πρέπει να βλέπετε κάθε φορά και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι
που σας κάνουν τα υπόλοιπα μαθήματα.
Καλή συνέχεια!

Η δασκάλα σας



Πέμπτη 7 Μαΐου 2020


Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα!
Συνεχίζουμε και σήμερα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με το υλικό που ακολουθεί.


ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Την Κυριακή που μας έρχεται είναι η γιορτή της μητέρας γι’ αυτό το κείμενο που θα διαβάσετε σήμερα είναι επίκαιρο και έχει τον τίτλο  «Ώρες με τη μητέρα μου», της Λίτσας Ψαραύτη.
Θα το βρείτε στη σελίδα 84 του βιβλίου των ελληνικών σας «Λέξεις …Φράσεις…Κείμενα».

GIORTHMHTERAS 600x381


ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:

  1. Ανάγνωση: Διαβάστε το κείμενο όσες φορές χρειάζεται μέχρι να μπορείτε να το διαβάζετε μεγαλόφωνα, χωρίς να κάνετε λάθη. Όταν τα καταφέρετε διαβάστε το στους γονείς σας.
  2. Βάλτε αριθμούς στις παραγράφους του κειμένου (μέσα στο βιβλίο).
  3. Γράψτε τον τίτλο του κειμένου και τη συγγραφέα στο τετράδιό σας και από κάτω απαντήστε τις ερωτήσεις 1 και 2 σελ. 85.
  4. Κάνετε την άσκηση 3 σελ.86 στο βιβλίο.
  5. Διαλέξετε τρεις λέξεις από το κείμενο και συμπληρώστε το φυλλάδιο που θα βρείτε πατώντας εδώ.
  6. Φτιάξετε μια κάρτα για να τη δώσετε στη μητέρα σας την Κυριακή που γιορτάζει. Μπορείτε να βρείτε ιδέες πατώντας εδώ

Περιμένω φωτογραφίες από τις δουλειές σας μέχρι την Κυριακή 10 Μαΐου 2020.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Διαίρεση κλασμάτων.            Διαίρεση κλασμάτων

1. Συνεχίζουμε και ολοκληρώνουμε σήμερα τη διαίρεση κλασμάτων στο ίδιο υλικό που δουλέψατε και την προηγούμενη βδομάδα. Για να βρείτε το υλικό πατήστε εδώ.

2. ΣΗΜΕΡΑ θα διαβάσετε το μάθημα 3. ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΚΛΑΣΜΑ (σελ. 8). Για δική σας ευκολία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τον δεύτερο τρόπο, δηλαδή να αντιστρέφετε το 2ο κλάσμα και πολλαπλασιάζετε. Τους μικτούς αριθμούς τους μετατρέπετε πρώτα σε καταχρηστικά κλάσματα.

3. Πριν να λύσετε τις ασκήσεις να παρακολουθήσετε και τα βίντεο που ακολουθούν και ανέβασε στο youtube ο εκπαιδευτικός κ. Μάριος Γεωργίου.

Βίντεο για τη διαίρεση κλάσματος με κλάσμα

Βίντεο για τη διαίρεση μικτού με κλάσμα

Βίντεο για τη διαίρεση μικτού με μικτό

4. Στη συνέχεια να κάνετε τις δραστηριότητες στις σελ. 9 των φυλλαδίων.


Αν δεν έχετε εκτυπωτή να αντιγράψετε στο τετράδιό σας τις δραστηριότητες και να τις λύσετε.


Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Κυριακή 10 Μαΐου 2020.

7) Να εξασκηθείτε με τα εφαρμογίδια που προτείνεται στη σελ. 10 -11.



ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ


Προσωπικά δεδομένα

  • Πατήστε εδώ και διαβάστε τις σελ 4-7 για τα προσωπικά δεδομένα (Είναι από το ίδιο υλικό που εργαστήκατε και την προηγούμενη φορά).

 

  • Παρακολουθήστε και το πιο κάτω βίντεο για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

https://www.youtube.com/watch?v=y41bXahQVLk

  • Να κάνετε τις ασκήσεις της δραστηριότητας 2 στη σελ. 4, δηλαδή πρώτα να καταγράψετε με ωραία γράμματα, σωστή ορθογραφία και τόνους τι είναι τα προσωπικά δεδομένα και μετά να φτιάξετε τη δική σας αφίσα.

Αν δεν έχετε εκτυπωτή απαντήστε στο τετράδιό σας.

Περιμένω τις απαντήσεις σας μέχρι την Κυριακή 10 Μαΐου 2020.

 

Υπενθυμίζω, ότι όπως κάθε φορά, πρέπει να βλέπετε και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι που σας κάνουν τα υπόλοιπα μαθήματα (Φυσικές Επιστήμες, Γαλλικά, κ.ά).
Καλή συνέχεια!

Η δασκάλα σας

 

Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!

Συνεχίζουμε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με το υλικό που ακολουθεί.



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Σήμερα θα επιστρέψουμε στο βιβλίο μας μετά από δύο μήνες. Θα έχετε για κάθε μέρα καινούριες σελίδες από το βιβλίο, γι΄ αυτό είναι σημαντικό να διαβάζετε με πρόγραμμα καθημερινά. Αν έχετε απορίες ή δυσκολίες, σημειώστε τις για να τις συζητήσουμε στο διαδικτυακό μας μάθημα.

                                       Αναλογία


Δευτέρα 11/5/20: Μαθημα 1

1. Να διαβάσετε τις νέες έννοιες σελ. 62 και τα παραδείγματα σελ.63-64.

2. Να κάνετε τις δραστηριότητες σελ. 65- 66.                                                                         

3. Προαιρετικά όσοι θέλετε μπορείτε να λύσετε και τη σελ.67 .

Τρίτη 12/5/20: Μαθημα 2

1. Να διαβάσετε τις νέες έννοιες σελ. 70 και τα παραδείγματα σελ.71.

2. Να κάνετε τις δραστηριότητες σελ. 72.

3. Προαιρετικά όσοι θέλετε μπορείτε να λύσετε και τη σελ.73 .

Τετάρτη 13/5/20: Μαθημα 3

1. Να διαβάσετε τις νέες έννοιες σελ. 75 και τα παραδείγματα σελ.76.

2. Να κάνετε τις δραστηριότητες σελ. 77 και 78 (την άσκηση 3).


Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Τετάρτη 13 Μαΐου 2020.



 ΕΛΛΗΝΙΚΑ

                      Γάτα   

                      Με λένε Σόνια

1. Ανάγνωση το κείμενο «Με λένε Σόνια», σελ.62-64 από το βιβλίο. Το διαβάζετε όσες φορές χρειάζεται για να το μάθετε καλά. Όταν είστε έτοιμοι το διαβάζετε στους γονείς σας.

2. Να κάνετε την εργασία 1 σελ. 64-65.

Περιμένω την εργασίας σας μέχρι την Τετάρτη 13 Μαΐου 2020.



ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Επανάληψη στην Αίγυπτο

Παρακολούθησε την παρουσίαση για να θυμηθείς σημαντικές πληροφορίες για τη χώρα αυτή:

https://www.slideshare.net/zizzelita/ss-72895469

https://www.slideshare.net/stelmanta/ss-43750366

Η Αίγυπτος σύμφωνα με τον ιστορικό Ηρόδοτο αποτελεί «δώρο του ποταμού Νείλου.» Πατήστε εδώ για να αντλήσετε πληροφορίες για το Νείλο.

 

Φτιάξτε στο τετράδιο ένα κρυπτόλεξο με 6 λέξεις που έχουν σχέση με τον ποταμό Νείλο. (παράδειγμα: δέλτα)

 

Ένα τεράστιο αναπτυξιακό έργο που έγινε στην Αίγυπτο είναι το φράγμα Ασουάν. Τι θυμάστε γι΄αυτό; Ακολουθήστε τους πιο κάτω συνδέσμους και θα σε βοηθήσουν να θυμηθείς.            

https://www.slideshare.net/hellaka/ss-21248745

https://www.slideshare.net/hellaka/ss-21248714

 

Η Αίγυπτος όπως είδαμε έχει ένα σπουδαίο αρχαίο πολιτισμό και πολλά αξιοθέατα!

Ακολουθήστε τον πιο κάτω σύνδεσμο και αφού αντλήσετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε, γράψτε στο τετράδιό σας 3 μέρη που θα θέλατε να επισκεφτείτε στην Αίγυπτο και για ποιους λόγους. (αιτιολογώ τις επιλογές μου)

https://travelsbytravelers.com/sto-rithmo-tou-nilou/

Να συμπληρώσετε την ακροστιχίδα της λέξης « ΑΙΓΥΠΤΟΣ» :

Α _ _ _ _ _                     Αναπτυξιακό έργο της Αιγύπτου ( φράγμα )

Ι _ _ _ _ _ _ _ _ _ _           Αρχαία γραφή Αιγυπτίων

Γ _ _ _ _ _                       Οι πιο διάσημες πυραμίδες του κόσμου ( γενική )

Υ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _      Ενέργεια που παράγεται στο φράγμα του Ασουάν

Π _ _ _ _                        Απαρχές του ποταμού

Τ _ _ _                           Από αυτή πηγάζει ο Νείλος (λίμνη της Αιθιοπίας)

Ο _ _ _ _                         Στις ………… του Νείλου φυτρώνει ο πάπυρος

Σ _ _ _ _                            Έτσι ονομάζεται η διώρυγα της Αιγύπτου

 

Καλή συνέχεια! 


Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!

Συνεχίζουμε και σήμερα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με το υλικό που ακολουθεί. Θα έχετε για κάθε μέρα καινούριες εργασίες από τα βιβλία σας, γι΄ αυτό είναι σημαντικό να διαβάζετε καθημερινά με πρόγραμμα. Αν έχετε απορίες ή δυσκολίες, θα τις συζητήσουμε στο διαδικτυακό μας μάθημα.

ΕΛΛΗΝΙΚΑ


Πέμπτη 14/5/20

1. Ανάγνωση το κείμενο «Δρόμο παίρνω … δρόμο αφήνω», σελ.68-70 από το βιβλίο. Το διαβάζετε όσες φορές χρειάζεται για να το μάθετε καλά. Όταν είστε έτοιμοι το διαβάζετε στους γονείς σας.

2. Μαθαίνω περισσότερα για την ασφάλεια με ποδήλατο πατώντας εδώ


3. Ακούστε το τραγούδι Το ποδήλατο πατώντας εδώ                Ποδήλατο


Παρασκευή 15/5/20


Να απαντήσετε στο τετράδιό σας τις ερωτήσεις της Δραστηριότητας 1 σελ. 71.

Περιμένω τις απαντήσεις σας μέχρι την Κυριακή 17 Μαΐου 2020.

                                                                     

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

klasmata pososta dekasikoi


Πέμπτη 14/5/20

1. Να διαβάσετε τις νέες έννοιες σελ. 81 και τα παραδείγματα σελ.82.

2. Να κάνετε τις δραστηριότητες σελ. 83.

Παρασκευή 15/5/20:

1. Να κάνετε τη δραστηριότητα 3 σελ. 84 και τη δραστηριότητα 5 σελ. 79


Περιμένω τις δουλειές σας  μέχρι την Παρασκευή 15 Μαΐου 2020.



ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ



Πατώντας εδώ θα βρείτε το υλικό που σας στέλνει ο κ. Νικόλας για τον Σχεδιασμό Τεχνολογία για την περίοδο μέχρι τις 22 Μαΐου.

Υπενθυμίζω ότι πρέπει να βλέπετε και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι που σας κάνουν και τα υπόλοιπα μαθήματα.

Καλή συνέχεια!

Η δασκάλα σας



Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!

Συνεχίζουμε και σήμερα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με το υλικό που ακολουθεί. Θα έχετε για κάθε μέρα καινούριες εργασίες από τα βιβλία σας, γι΄ αυτό είναι σημαντικό να διαβάζετε καθημερινά με πρόγραμμα. Αν έχετε απορίες ή δυσκολίες, θα τις συζητήσουμε στο διαδικτυακό μας μάθημα.


ΕΛΛΗΝΙΚΑ


Σήμερα και τις επόμενες μέρες θα εργαστείτε στο Τετράδιο Εργασιών. 

 

Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

Απλές και επαυξημένες προτάσεις


Τ.Ε. σελ.56 και 57 (γ)


Προτού λύσετε τις ασκήσεις παρακολουθήστε και το πιο κάτω βίντεο:

Απλές και επαυξημένες προτάσεις


Εξασκηθείτε  πατώντας εδώ


Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Τ.Ε. σελ.59

Τετάρτη 19 Μαΐου 2020

Τ.Ε. σελ.61-63



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 prosthesi δεκαδικών αριθμών


Δευτέρα 18/5/20

1. Να διαβάσετε σελ. 85-86, 88 (μόνο την 1η στρατηγική) και τα παραδείγματα σελ.89.

2. Πριν λύσετε τις ασκήσεις παρακολουθήστε και το βίντεο που θα βρείτε πατώντας εδώ

2. Να κάνετε τη δραστηριότητα 1 σελ. 91 (από το α μέχρι το θ).

Τρίτη 19/5/20

1. Να κάνετε τη δραστηριότητα 1 σελ. 91 (από το ι μέχρι το ρ).

Τετάρτη 20/5/20

1. Να κάνετε τις δραστηριότητες σελ. 92.



ΙΣΤΟΡΙΑ


Αφού μελετήσετε το σχεδιάγραμμα που θα βρείτε εδώ να απαντήσετε στο τετράδιό σας την ερώτηση:

Από ποιους ιδρύθηκε η Φιλική Εταιρεία και ποιος ήταν ο σκοπός της;



Περιμένω τις δουλειές σας και μέχρι την Τετάρτη 20 Μαΐου 2020.



Καλή συνέχεια! Θα τα πούμε την Πέμπτη ή την Παρασκευή.

Η δασκάλα σας



 

Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, επιτέλους έφτασε η στιγμή που θα τα πούμε από κοντά!     Επιστροφή στο σχολείο

Η πρώτη ομάδα επιστρέφει αύριο στο σχολείο και η δεύτερη την Παρασκευή. Παρόλη τη χαρά που θα ξαναβρεθούμε, πρέπει όλοι να είμαστε πολύ προσεχτικοί και να ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες που θα μας δώσουν οι δάσκαλοί μας. Πιο κάτω θα βρείτε ένα σύντομο βίντεο και ένα παιδικό οδηγό με πληροφορίες και οδηγίες για τον κορωνoϊό και την επιστροφή μας στο σχολείο. (Και τα δύο αρχεία είναι αναρτημένα και στην ιστοσελίδα του ΥΠΠΑΝ).

Πατώντας εδώ θα παρακολουθήσετε το βίντεο Επιστρέφω στο σχολείο και μένω υγιής.

Πατώντας εδώ θα διαβάσετε ένα παιδικό οδηγό για τον κορωνοϊό.

Θα τα πούμε αύριο (με την πρώτη ομάδα) ή μεθαύριο (με τη δεύτερη ομάδα). 
Καλή συνέχεια!

Η δασκάλα σας


Δευτέρα 25 Μαΐου 2020


Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα!


Πατώντας εδώ θα βρείτε το υλικό με το οποίο θα εργαστείτε στα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ όσα παιδιά θα παραμείνετε στο σπίτι. 
Σας έδωσα τις οδηγίες γραπτώς την Παρασκευή και σας εξήγησα πώς θα εργαστείτε την κάθε μέρα.

Οδηγίες σας δόθηκαν και για τον τρόπο που θα εργαστείτε στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ.


Καλή δουλειά!

Η δασκάλα σας