Στ΄τάξη 19-20 - Υλικό Απριλίου μέχρι το Πάσχα

Ευρετήριο Άρθρου

 

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα και καλό μήνα! Εύχομαι να είστε καλά κι εσείς και οι οικογένειές σας!

Στις 2 Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου με σκοπό να τονώσει την αγάπη για το διάβασμα και να στρέψει την προσοχή στα παιδικά βιβλία.

Κάθε χρόνο ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της ΙΒΒΥ επιλέγει ένα θέμα και καλεί ένα γνωστό συγγραφέα να γράψει ένα μήνυμα για όλα τα παιδιά του κόσμου και ένα γνωστό εικονογράφο να φιλοτεχνήσει μια αφίσα. Για να δείτε τη φετινή αφίσα και το φετινό μήνυμα πατήστε εδώ

Μπορείς να ακούσεις την πολύ όμορφη ιστορία "Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία του κ. Μόρρις Λεσμόρ" από την εκπαιδευτικό Γεωργία Σολωμού πατώντας εδώ

Δημιουργική εργασία: Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο; Φτιάξε ένα κόμικ με τους ήρωες του αγαπημένου σου βιβλίου με τρεις ή περισσότερες σκηνές και στείλε μου τη φωτογραφία (μέχρι την Κυριακή).

π.χ. Χωρίστε ένα δισέλιδο σε 4 κομμάτια και ζωγραφίστε 4 σκηνές.
Αν το αγαπημένο σας βιβλίο είναι, ας πούμε, Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες, τότε μπορείτε
να ζωγραφήσετε κόμικ με τον Φιλέας Φογκ, τον Πασπαρτού και την Αούντα.


ΕΛΛΗΝΙΚΑ

1. Ξαναδιαβάστε τα επίθετα σε -ης, -ης, -η από τη σελ. 11 του βιβλίου του μαθητή και στη συνέχεια ελέγξετε αν τα ξέρετε καλά πατώντας στην άσκηση που ακολουθεί (από την σελίδα Ψηφιακή τάξη)

Επίθετα σε -ης, -ης, -η

2. Εξασκηθείτε στις καταλήξεις των ρημάτων σε -αι ή -ε με τις ασκήσεις που ακολουθούν:
(Να θυμάστε εμείς και εσείς  η κατάληξη είναι με -ε)

α) Συμπλήρωσε σωστά τις καταλήξεις των ρημάτων πατώντας τον σύνδεσμο που ακολουθεί (από daskalosa.eu).

Καταλήξεις ρημάτων     

β)Πάτησε τον σύνδεσμο που ακολουθεί και διόρθωσε τα ρήματα που έχουν λάθος στη κατάληξη (από daskalosa.eu). 

Διορθώστε τα ρήματα


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

1) Πατώντας στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα οδηγηθείς σε ένα αρχείο μαθηματικών.

Tο υλικό αυτό έχει αναπτυχθεί από την ομάδα μαθηματικών και αναφέρεται στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων. Η δομή του υλικού περιλαμβάνει (α) Θεωρία-Παραδείγματα, (β) Δραστηριότητες και (γ) Εφαρμογίδια για υπολογιστές και οθόνες αφής (tablets) και τα οποία μπορούν οι μαθητές/τριες να χρησιμοποιήσουν για εμπέδωση των νέων εννοιών.


 Πολλαπλασιασμός κλασμάτων



2) Να διαβάσετε το κεφάλαιο 1. ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΕΠΙ ΚΛΑΣΜΑ & ΚΛΑΣΜΑ ΕΠΙ ΑΚΕΡΑΙΟ (σελ.1)

5) Να παρακολουθήσετε το βίντεο που ακολουθεί και ανέβασε στο youtube ο εκπαιδευτικός κ. Μαριος Γεωργίου.

Βίντεο για τον πολλαπλασιασμό ακέραιου με κλάσμα  


6) Αν έχετε εκτυπωτή μπορείτε να τυπώσετε το αρχείο Πολλαπλασιασμός κλασμάτων και να κάνετε τις δραστηριότητες στις σελ. 2-4.


Αν δεν έχετε εκτυπωτή να αντιγράψετε στο τετράδιό σας τους πολλαπλασιασμούς της άσκησης 2 (σελ. 3) του πιο πάνω αρχείου και να τους λύσετε.

Επίσης, να λύσετε τα προβλήματα της σελ. 4 (δε χρειάζεται να τα αντιγράψετε τα προβλήματα, μόνο να τα λύσετε).

Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε (μέχρι την Κυριακή).

7) Να εξασκηθείτε με τα εφαρμογίδια που προτείνονται στις σελ. 5-6 και ο σύνδεσμός τους είναι πιο κάτω.

 https://www.splashlearn.com/multiplying-fractions-games

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Το πιο κάτω υλικό σας το στέλνει η κ. Μαρία για να εξασκηθείτε και στο μάθημα της γεωγραφίας:

Βόλτα στο ηλιακό μας σύστημα – Γνωρίζω τους πλανήτες παίζοντας!

http://users.sch.gr/pkotsis/4/st-taxi/Geo/games/walle%20%28CD%29/html5.html

ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΟΥΙΖ!!!

Κουίζ για το σχήμα και τις κινήσεις της Γης. Βελτίωσε τις γνώσεις σου απαντώντας σε 10 ερωτήσεις.

http://photodentro.edu.gr/photodentro/g-geo_quiz_v1.5_pidx0013834/quiz_html5.html

Κουίζ οι πόλοι, ο Ισημερινός, οι παράλληλοι κύκλοι
και οι μεσημβρινοί της Γης. Έλεγξε τις γνώσεις σου απαντώντας 15 ερωτήσεις.

https://www.stintaxi.com/uploads/1/3/1/0/13100858/paralliloi-mesimvrinoi.swf


Υπενθυμίζω, ακόμη, ότι πρέπει να βλέπετε κάθε φορά και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι
που σας κάνουν τα υπόλοιπα μαθήματα.
Καλή συνέχεια!

Η δασκάλα σας

Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε καλά κι εσείς και οι οικογένειές σας!

Το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα του εκπαιδευτικό υλικό για όλα τα μαθήματα το οποίο θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε όπου και όταν προσφέρεται.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Σήμερα θα συνεχίσετε να δουλεύετε με το υλικό πάνω στο οποίο δουλέψατε και την προηγούμενη φορά και φτάσατε μέχρι τη σελίδα 6.

Υπενθυμίζω ξανά ότι το υλικό των Μαθηματικών έχει αναπτυχθεί από την ομάδα μαθηματικών και αναφέρεται στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων. Η δομή του υλικού περιλαμβάνει (α) Θεωρία-Παραδείγματα, (β) Δραστηριότητες και (γ) Εφαρμογίδια για υπολογιστές και οθόνες αφής (tablets) και τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για εμπέδωση των νέων εννοιών.

Όσα παιδιά έχετε ήδη κατεβάσει το υλικό στον υπολογιστή σας δεν χρειάζεται να ξανακάνετε τη διαδικασία που ακολουθεί. Αν όχι, τότε:

1. Πατήστε στον σύνδεσμο που ακολουθεί και θα οδηγηθείτε σε ένα αρχείο μαθηματικών.


Πολλαπλασιαμός κλασμάτων

2. ΣΗΜΕΡΑ θα διαβάσετε το μάθημα 2. ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ ΕΠΙ ΚΛΑΣΜΑ (σελ. 7)

5. Να παρακολουθήσετε, επίσης, το βίντεο που ακολουθεί και ανέβασε στο youtube εκπαιδευτικός κ. Μάριος Γεωργίου.

Βίντεο για τον πολλαπλασιασμό κλάσματος με κλάσμα

6. Στη συνέχεια να κάνετε τις δραστηριότητες στις σελ. 8-9 του  αρχείου Πολλαπλασιασμός κλασμάτων.


Αν δεν έχετε εκτυπωτή να αντιγράψετε στο τετράδιό σας τις δραστηριότητες και να τις λύσετε.


Το πρόβλημα της σελ. 9 δε χρειάζεται να το αντιγράψετε, μόνο να το λύσετε.

Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Τετάρτη 8 Απριλίου 2020.

7) Να εξασκηθείτε με τα εφαρμογίδια που προτείνονται στις σελ. 10-11.

ΙΣΤΟΡΙΑ

1. Πατήστε στον σύνδεσμο που ακολουθεί και θα οδηγηθείτε στην παρουσίαση «Οι Κύπριοι στην Επανάσταση του 1821» 


Οι Κύπριοι στην Επανάσταση του 1821


2. Να μελετήσετε την παρουσίαση «Οι Κύπριοι στην Επανάσταση του 1821» από την αρχή μέχρι το τέλος (πατήστε την επιλογή slide show για προβολή της παρουσίασης).

Εργασίες:

1. Γράψετε τον τίτλο Οι Κύπριοι στην Επανάσταση του 1821 στο τετράδιο που χρησιμοποιείτε αυτές τις μέρες.

2. Διαβάστε προσεκτικά την επιστολή του Αλέξανδρου Υψηλάντη προς τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου Κυπριανό στη διαφάνεια 3 της παρουσίασης.

3. Γράψετε στο τετράδιό σας την ερώτηση:

Τι κρύβεται άραγε πίσω από τις λέξεις Σχολείο, ζωοτροφές, γενικός έφορος; Γιατί;


Σημείωση:
Προτού απαντήσετε θυμηθείτε ότι η Φιλική ήταν η μυστική οργάνωση που σχηματίστηκε για την προετοιμασία επανάστασης για την απελευθέρωση των Ελλήνων από την Οθωμανική Αυτοκρατορία. Ιδρύθηκε το 1814 στην Οδησσό, από τον Εμμανουήλ Ξάνθο, τον Νικόλαο Σκουφά και τον Αθανάσιο Τσακάλωφ.

Οι Φιλικοί αφού γίνονταν μέλη στην Εταιρεία έδιναν όρκο πίστης και επικοινωνούσαν με κώδικες, ψευδώνυμα και συνθηματικές λέξεις έτσι ώστε στην περίπτωση που οι επιστολές τους έπεφταν στα χέρια των Τούρκων να μην μπορούν να καταλάβουν τι έλεγαν.

Άρα και στην επιστολή του Υψηλάντη οι λέξεις σχολείο, ζωοτροφές και γενικός έφορος έχουν άλλη σημασία.

4. Διαβάστε ξανά τις διαφάνειες 6 έως 9 και αντιγράψτε στο τετράδιο σας την πιο κάτω άσκηση συμπληρώνοντας τα ονόματα που λείπουν:

Κύπριοι που πολέμησαν στο Μεσολόγγι:

α) __________________________________

β) __________________________________

Κύπριοι που ήταν μέλη της Φιλικής Εταιρείας:

α) ___________________________________

β) ___________________________________

γ) ___________________________________

5. Διαβάστε ξανά τη διαφάνεια 10 και αντιγράψτε στο τετράδιό σας την πιο κάτω ερώτηση και μετά απαντήστε την:

Πότε επισκέφθηκε ο Κωνσταντίνος Κανάρης την Κύπρο;

6. Να κάνετε την εργασία των διαφανειών 11-12.

Περιμένω να μου στείλετε φωτογραφίες των εργασιών σας μέχρι την Τετάρτη 8 Απριλίου 2020.


ΕΛΛΗΝΙΚΑ

1. Ανάγνωση το ποίημα Λιλιπούπολη σελ.41 .

   Να διαβάσετε όσες φορές χρειάζεται για να μάθετε να το διαβάζετε σωστά.

  Όταν είστε έτοιμοι διαβάστε το στους γονείς σας.

Στο ποίημα διαβάσατε για τον Σιδερομάσα. Ο Σιδερομάσας δεν είναι ένα συγκεκριμένο μηχάνημα. Αντιπροσωπεύει όλα τα μηχανήματα που υπάρχουν σε διάφορες βιομηχανίες. Όπως εκείνα τα μηχανήματα έτσι κι ο Σιδερομάσας λειτουργεί με κάποια καύσιμη ύλη όπως είναι το πετρέλαιο, η βενζίνη ή διάφορα είδη άνθρακα, όπως π.χ. κοκ. Τα προϊόντα που παράγονται είναι πολλά, π.χ.κονσέρβες, τσίχλες, νάιλον κλωστές, φουσκωτές βάρκες, λεκάνες κ.ά.  Με λίγα λόγια ο Σιδερομάσας παράγει ό,τι θέλουν οι καταναλωτές.

2. Ακούστε μελοποιημένο το ποίημα εδώ

3. Στο βίντεο που παρακολουθήσατε, τα παιδιά κάποιου άλλου σχολείου ζωγράφισαν τον Σιδερομάσα όπως οι ίδιοι τον φαντάζονται.
    Ζωγραφίστε κι εσείς τον Σιδερομάσα και στείλτε μου τη φωτογραφία της ζωγραφιάς σας μέχρι την Τετάρτη 8 Απριλίου 2020. 


ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Ο κ. Δημήτρης σας στέλνει το πιο κάτω υλικό που αφορά το Πάσχα. Πατώντας στον σύνδεσμο που ακολουθεί, ένα αρχείο θα κατεβεί στον υπολογιστή σας που περιέχει δύο αρχεία word. Ανοίξετε το αρχείο "Η Μεγάλη Εβδομάδα Διαδίκτυο" και κάνετε τις δραστηριότητες που προτείνονται.

Η Μεγάλη Εβδομάδα Διαδίκτυο

Επίσης, μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο για την Ανάσταση του Λαζάρου πατώντας εδώ

 

Υπενθυμίζω, ακόμη, ότι πρέπει να βλέπετε κάθε φορά και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι
που σας κάνουν τα υπόλοιπα μαθήματα (Φυσικές Επιστήμες, Γαλλικά κ.ά.)
Καλή συνέχεια, να προσέχετε!

Η δασκάλα σας

 

Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα!
Εύχομαι να είστε καλά κι εσείς και οι οικογένειές σας!


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Σήμερα θα συνεχίσετε να δουλεύετε με το υλικό πάνω στο οποίο δουλέψατε και τις προηγούμενες φορές και φτάσατε μέχρι τη σελίδα 11.

ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΙΝ ΛΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.

Υπενθυμίζω ξανά ότι το υλικό των Μαθηματικών έχει αναπτυχθεί από την ομάδα μαθηματικών και αναφέρεται στον πολλαπλασιασμό κλασμάτων. Η δομή του υλικού περιλαμβάνει (α) Θεωρία-Παραδείγματα, (β) Δραστηριότητες και (γ) Εφαρμογίδια για υπολογιστές και οθόνες αφής (tablets) και τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για εμπέδωση των νέων εννοιών.

ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Όσα παιδιά έχετε ήδη κατεβάσει το υλικό στον υπολογιστή σας δεν χρειάζεται να ξανακάνετε τη διαδικασία που ακολουθεί. Αν όχι, τότε:

1. Πατήστε στον σύνδεσμο που ακολουθεί και θα οδηγηθείτε στο αρχείο μαθηματικών που δουλέψατε και τις προηγούμενες φορές.


Πολλαπλασιαμός κλασμάτων

2. ΣΗΜΕΡΑ θα διαβάσετε το μάθημα 3. ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΜΙΚΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ (σελ. 12)

3. Προτού λύσετε τις ασκήσεις να παρακολουθήσετε και τα τρία βίντεο που ακολουθούν και ανέβασε στο youtube ο εκπαιδευτικός κ. Μάριος Γεωργίου.


Βίντεο 1:  πολλαπλασιασμός ακέραιου με μικτό αριθμό.

Βίντεο 2: πολλαπλασιασμός μικτού αριθμού με κλάσμα.

Βίντεο 3: πολλαπλασιασμός μικτού αριθμού με μικτό αριθμό.

 

4. Στη συνέχεια να κάνετε τις δραστηριότητες στη σελ. 12 του πιο πάνω αρχείου.  Θυμηθείτε ότι για να κάνετε εκτίμηση του αποτελέσματος

πρέπει να στρογγυλέψετε τους αριθμούς στον πιο κοντινό ακέραιο αριθμό.


Αν δεν έχετε εκτυπωτή να αντιγράψετε στο τετράδιό σας τις δραστηριότητες και να τις λύσετε.


Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε (μέχρι την Παρασκευή 10 Απριλίου 2020).

5. Να εξασκηθείτε με το εφαρμογίδιο που προτείνεται στη σελ. 13.

ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Α. Φυλλάδια

1. Για να απαντήσετε στις ασκήσεις των φυλλαδίων πρέπει πρώτα να θυμηθείτε αυτά που θα βρείτε πατώντας εδώ


2. Τα φυλλάδια με τα οποία θα δουλέψετε βρίσκονται εδώ. Αν δεν έχετε εκτυπωτή, να σημειώνετε τις απαντήσεις σας στο τετράδιό σας με τον τρόπο που φαίνεται πιο κάτω:

ΚΕΙΜΕΝΟ: Ψάχνοντας για διαμέρισμα

1. (β)

2.(γ)

3 …

Περιμένω να μου στείλετε τις απαντήσεις σας όποτε είναι έτοιμες μέχρι τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2020.

Β. Κείμενο από το βιβλίο

1. Ανάγνωση το κείμενο «Το μηχάνημα» σελ. 54-55. Να διαβάσετε όσες φορές χρειάζεται για να μάθετε να το διαβάζετε σωστά. Όταν είστε έτοιμοι διαβάστε το στους γονείς σας.

2. Γράψετε τον τίτλο και τον συγγραφέα στο τετράδιό σας.

3. Ξεκλειδώστε το κείμενο, δηλαδή απαντήστε τις πιο κάτω ερωτήσεις στο τετράδιο :

Ποιος;

Πού;

Πότε;

Τι;

Γιατί;

4. Διαβάστε τις ερωτήσεις 1 α, β, γ και δ σελ. 56 και υπογραμμίστε με διαφορετικό χρώμα τις απαντήσεις στο κείμενο.

Στη συνέχεια, απαντήστε τις στο τετράδιο.

Περιμένω τις φωτογραφίες με τις απαντήσεις σας όποτε είναι έτοιμες μέχρι τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2020.



ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ


ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

  • Πατήστε εδώ και διαβάστε τις σελ 1-3.

  • Παρακολουθήστε ένα βίντεο για το πώς θέλουμε να μας βλέπουν οι άλλοι στο διαδίκτυο πατώντας εδώ

 

  • Να κάνετε τις ασκήσεις της δραστηριότητας 1α, β, γ και δ.

Αν δεν έχετε εκτυπωτή απαντήστε τις στο τετράδιό σας.

Περιμένω τις απαντήσεις σας όποτε είναι έτοιμες μέχρι τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2020.


Σχεδιασμός και Τεχνολογία

Παιδιά από τα προηγούμενα μαθήματα είχαμε μιλήσει για:

  • κατασκευαστικά συστήματα και δομές. Δομές δυο και τριών  διαστάσεων: Πιο κάτω στις παρουσιάσεις  μπορείτε να δείτε κάποια παραδείγματα δομών
archeia.moec.gov.cy/sd/497/gefyres_stin_kypro_k_ston_kosmo.pptx

archeia.moec.gov.cy/sd/497/katafygia_spitia.pptx

 archeia.moec.gov.cy/sd/497/paraxena_ktiria.pptx

κάνω copy paste σε άλλο παράθυρο


μπορείτε να παίξετε και το παιχνίδι : https://www.crazygames.com/game/bridge-builder

  • μηχανισμούς και τροχαλίες . για να θυμηθείτε μπορείτε να δείτε τις πιο κάτω παρουσιάσεις :
archeia.moec.gov.cy/sd/499/trochos_mia_spoudaia_anakalipsi.ppt


archeia.moec.gov.cy/sd/499/exelixi_avtokinitou.pptm

κάνω copy paste και τα ανοίγω σε άλλο παράθυρο

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Πατώντας εδώ μπορείτε να βρείτε πολύ υλικό και δραστηριότητες για το Πάσχα (πηγή prwtokoudouni)

Παρακολουθήστε μια παιδική ταινία για τη ζωή του Χριστού εδώ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Πατώντας εδώ και επιλέγοντας τη Στ΄ τάξη μπορείτε να δείτε όλα τα μαθήματα που παρουσιάστηκαν μέχρι τώρα,  καθώς επίσης και το πρόγραμμα των επόμενων ημερών.




Eλληνομάθεια

Για τα αλλόγλωσσα παιδιά ο κ. Νικόλας ετοίμασε τα πιο κάτω:

Αγαπημένα μου παιδιά πιο κάτω σας παραθέτω ορισμένους ιστότοπους με παιχνίδια για γρηγορότερη εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας. Υπάρχουν επίσης και κάποιες σελίδες με λεξικά που μπορουν να βοηθήσουν και τους γονείς σας στην εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας.

  • Akelius (Για αρχάρια παιδιά όλων των ηλικιών)Ηλεκτρονική Πλατφόρμα για διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας

https://languages.akelius.com/subjects/el/1980

  • Πρόγραμμα «Γεια χαρά» Διαδικτυακά παιχνίδια

https://www.geiaxara.eu/el/language-games

  • Το Βαλιτσάκι, με μεταφράσεις στα αραβικά.Το βιβλίο αυτό έχει μεταφράσεις στα αραβικά και μπορούν τα παιδιά να το βλέπουν με τους γονείς τους, αν διαβάζουν αραβικά.

http://www.pi.ac.cy/pi/files/epimorfosi/entaxi/2017Athina_ta_prwta_mou_ellinika_2.pdf

  • Βιβλίο λέξεις και εικόνες

http://www.keda.uoa.gr/epam/pdf/high/lexeis_eikones_lex.pdf

  • Φιλογλωσσία: ενότητες έτοιμες με βίντεο και ηχητικά αρχεία,δωρεάν

http://www.xanthi.ilsp.gr/filog/

  • Διαδικτυακό λογισμικό, δωρεάν. Περιέχει δραστηριότητες για την εξάσκηση στη δεξιότητα της κατανόησης προφορικού λόγου.

http://www.xanthi.ilsp.gr/akoustikh/default2.asp

Επιλέγουν «Είμαι δάσκαλος» και βάζουν κωδικούς Teacher1 και Teacher123

  • Σε αυτό το link έχει αρκετά παιχνίδια λεξιλογίου με μεταφράσεις σε πολλές γλώσσες:

http://www.mikrapaidia.gr/ccs9/




Υπενθυμίζω, ακόμη, ότι πρέπει να βλέπετε κάθε φορά και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι
που σας κάνουν τα υπόλοιπα μαθήματα.

Καλό Πάσχα και να προσέχετε!easter22

Η δασκάλα σας