Στ΄τάξη 19-20 - Υλικό Μαΐου
Ευρετήριο Άρθρου
Δευτέρα 4 Μαΐου 2020
Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!
Συνεχίζουμε και σήμερα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με το υλικό που ακολουθεί.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Σήμερα θα ασχοληθείτε με την παραγωγή γραπτού λόγου. Το θέμα είναι «Το σχολείο μου».
Το κείμενό σας θα έχει έκταση 1 – 1 ½ σελίδα και θα πρέπει να περιγράψετε το σχολείο σας σε τρεις παραγράφους με ωραία γράμματα, τόνους και πρέπει να προσέξετε την ορθογραφία.
Στην 1η παράγραφο θα αναφέρετε σε ποια περιοχή βρίσκεται το σχολείο, αν είναι παλιό ή καινούριο κτίριο και θα το περιγράψετε εξωτερικά.
Στη 2η παράγραφο θα αναφέρετε ποιους χώρους έχει και θα περιγράψετε κάποιους από αυτούς.
Στην 3η παράγραφο θα γράψετε με τι σας αρέσει να ασχολείστε στον χώρο του σχολείου και θα περιγράψετε τα συναισθήματά σας.
Θα το γράψετε στο τετράδιο που χρησιμοποιούμε αυτές τις μέρες.
Περιμένω το κείμενό σας μέχρι την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Διαίρεση κλασμάτων.
1. Συνεχίζουμε με το ίδιο υλικό που δουλέψατε και την προηγούμενη βδομάδα. Για να βρείτε το υλικό πατήστε εδώ.
2. ΣΗΜΕΡΑ θα διαβάσετε το μάθημα 2. ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΑΚΕΡΑΙΟ ΑΡΙΘΜΟ (σελ. 5). Για δική σας ευκολία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τον δεύτερο τρόπο, δηλαδή να αντιστρέφετε τον ακέραιο και να πολλαπλασιάζετε, όπως περιγράφεται και στο βίντεο πιο κάτω.
3. Πριν να λύσετε τις ασκήσεις να παρακολουθήσετε και το βίντεο που ακολουθεί και ανέβασε στο youtube ο εκπαιδευτικός κ. Μάριος Γεωργίου.
Βίντεο για τη διαίρεση κλάσματος με ακέραιο αριθμό
4. Στη συνέχεια να κάνετε τις δραστηριότητες στις σελ. 6-7 των φυλλαδίων.
Αν δεν έχετε εκτυπωτή να αντιγράψετε στο τετράδιό σας τις δραστηριότητες και να τις λύσετε.
Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020.
7) Να εξασκηθείτε με το εφαρμογίδιο που προτείνεται στη σελ. 7.
ΙΣΤΟΡΙΑ
1. Πατήστε εδώ και θα οδηγηθείτε στο αρχείο ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
2. Είναι σημαντικό να κάνετε τις δραστηριότητες με τη σειρά που εμφανίζονται μέχρι τη σελίδα 9. Μην προχωρήσετε πιο κάτω και μετά να επιστρέψετε να κάνετε τις δραστηριότητες που προηγούνται. Το ίδιο φύλλο εργασίας πρέπει να το συμπληρώσετε δύο φορές: μία πριν να διαβάσετε τις πληροφορίες για τον πίνακα και μία μετά που θα διαβάσετε τις πληροφορίες.
Εάν δεν έχετε εκτυπωτή κάνετε τις δραστηριότητες στο τετράδιό σας.
Να φωτογραφίσετε τις απαντήσεις σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020.
Υπενθυμίζω, ακόμη, ότι πρέπει να βλέπετε κάθε φορά και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι
που σας κάνουν τα υπόλοιπα μαθήματα.
Καλή συνέχεια!
Η δασκάλα σας
Πέμπτη 7 Μαΐου 2020
Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα!
Συνεχίζουμε και σήμερα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με το υλικό που ακολουθεί.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Την Κυριακή που μας έρχεται είναι η γιορτή της μητέρας γι’ αυτό το κείμενο που θα διαβάσετε σήμερα είναι επίκαιρο και έχει τον τίτλο «Ώρες με τη μητέρα μου», της Λίτσας Ψαραύτη.
Θα το βρείτε στη σελίδα 84 του βιβλίου των ελληνικών σας «Λέξεις …Φράσεις…Κείμενα».
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
- Ανάγνωση: Διαβάστε το κείμενο όσες φορές χρειάζεται μέχρι να μπορείτε να το διαβάζετε μεγαλόφωνα, χωρίς να κάνετε λάθη. Όταν τα καταφέρετε διαβάστε το στους γονείς σας.
- Βάλτε αριθμούς στις παραγράφους του κειμένου (μέσα στο βιβλίο).
- Γράψτε τον τίτλο του κειμένου και τη συγγραφέα στο τετράδιό σας και από κάτω απαντήστε τις ερωτήσεις 1 και 2 σελ. 85.
- Κάνετε την άσκηση 3 σελ.86 στο βιβλίο.
- Διαλέξετε τρεις λέξεις από το κείμενο και συμπληρώστε το φυλλάδιο που θα βρείτε πατώντας εδώ.
- Φτιάξετε μια κάρτα για να τη δώσετε στη μητέρα σας την Κυριακή που γιορτάζει. Μπορείτε να βρείτε ιδέες πατώντας εδώ
Περιμένω φωτογραφίες από τις δουλειές σας μέχρι την Κυριακή 10 Μαΐου 2020.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Διαίρεση κλασμάτων.
1. Συνεχίζουμε και ολοκληρώνουμε σήμερα τη διαίρεση κλασμάτων στο ίδιο υλικό που δουλέψατε και την προηγούμενη βδομάδα. Για να βρείτε το υλικό πατήστε εδώ.
2. ΣΗΜΕΡΑ θα διαβάσετε το μάθημα 3. ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΚΛΑΣΜΑ (σελ. 8). Για δική σας ευκολία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τον δεύτερο τρόπο, δηλαδή να αντιστρέφετε το 2ο κλάσμα και πολλαπλασιάζετε. Τους μικτούς αριθμούς τους μετατρέπετε πρώτα σε καταχρηστικά κλάσματα.
3. Πριν να λύσετε τις ασκήσεις να παρακολουθήσετε και τα βίντεο που ακολουθούν και ανέβασε στο youtube ο εκπαιδευτικός κ. Μάριος Γεωργίου.
Βίντεο για τη διαίρεση κλάσματος με κλάσμα
Βίντεο για τη διαίρεση μικτού με κλάσμα
Βίντεο για τη διαίρεση μικτού με μικτό
4. Στη συνέχεια να κάνετε τις δραστηριότητες στις σελ. 9 των φυλλαδίων.
Αν δεν έχετε εκτυπωτή να αντιγράψετε στο τετράδιό σας τις δραστηριότητες και να τις λύσετε.
Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Κυριακή 10 Μαΐου 2020.
7) Να εξασκηθείτε με τα εφαρμογίδια που προτείνεται στη σελ. 10 -11.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
- Πατήστε εδώ και διαβάστε τις σελ 4-7 για τα προσωπικά δεδομένα (Είναι από το ίδιο υλικό που εργαστήκατε και την προηγούμενη φορά).
- Παρακολουθήστε και το πιο κάτω βίντεο για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
https://www.youtube.com/watch?v=y41bXahQVLk
- Να κάνετε τις ασκήσεις της δραστηριότητας 2 στη σελ. 4, δηλαδή πρώτα να καταγράψετε με ωραία γράμματα, σωστή ορθογραφία και τόνους τι είναι τα προσωπικά δεδομένα και μετά να φτιάξετε τη δική σας αφίσα.
Αν δεν έχετε εκτυπωτή απαντήστε στο τετράδιό σας.
Περιμένω τις απαντήσεις σας μέχρι την Κυριακή 10 Μαΐου 2020.
Υπενθυμίζω, ότι όπως κάθε φορά, πρέπει να βλέπετε και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι που σας κάνουν τα υπόλοιπα μαθήματα (Φυσικές Επιστήμες, Γαλλικά, κ.ά).
Καλή συνέχεια!
Η δασκάλα σας
Δευτέρα 11 Μαΐου 2020
Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!
Συνεχίζουμε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με το υλικό που ακολουθεί.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Σήμερα θα επιστρέψουμε στο βιβλίο μας μετά από δύο μήνες. Θα έχετε για κάθε μέρα καινούριες σελίδες από το βιβλίο, γι΄ αυτό είναι σημαντικό να διαβάζετε με πρόγραμμα καθημερινά. Αν έχετε απορίες ή δυσκολίες, σημειώστε τις για να τις συζητήσουμε στο διαδικτυακό μας μάθημα.
Δευτέρα 11/5/20: Μαθημα 1
1. Να διαβάσετε τις νέες έννοιες σελ. 62 και τα παραδείγματα σελ.63-64.
2. Να κάνετε τις δραστηριότητες σελ. 65- 66.
3. Προαιρετικά όσοι θέλετε μπορείτε να λύσετε και τη σελ.67 .
Τρίτη 12/5/20: Μαθημα 2
1. Να διαβάσετε τις νέες έννοιες σελ. 70 και τα παραδείγματα σελ.71.
2. Να κάνετε τις δραστηριότητες σελ. 72.
3. Προαιρετικά όσοι θέλετε μπορείτε να λύσετε και τη σελ.73 .
Τετάρτη 13/5/20: Μαθημα 3
1. Να διαβάσετε τις νέες έννοιες σελ. 75 και τα παραδείγματα σελ.76.
2. Να κάνετε τις δραστηριότητες σελ. 77 και 78 (την άσκηση 3).
Να φωτογραφίσετε τις δουλειές σας και να μου τις στείλετε μέχρι την Τετάρτη 13 Μαΐου 2020.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Με λένε Σόνια
1. Ανάγνωση το κείμενο «Με λένε Σόνια», σελ.62-64 από το βιβλίο. Το διαβάζετε όσες φορές χρειάζεται για να το μάθετε καλά. Όταν είστε έτοιμοι το διαβάζετε στους γονείς σας.
2. Να κάνετε την εργασία 1 σελ. 64-65.
Περιμένω την εργασίας σας μέχρι την Τετάρτη 13 Μαΐου 2020.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Επανάληψη στην Αίγυπτο
Παρακολούθησε την παρουσίαση για να θυμηθείς σημαντικές πληροφορίες για τη χώρα αυτή:
https://www.slideshare.net/zizzelita/ss-72895469
https://www.slideshare.net/stelmanta/ss-43750366
Η Αίγυπτος σύμφωνα με τον ιστορικό Ηρόδοτο αποτελεί «δώρο του ποταμού Νείλου.» Πατήστε εδώ για να αντλήσετε πληροφορίες για το Νείλο.
Φτιάξτε στο τετράδιο ένα κρυπτόλεξο με 6 λέξεις που έχουν σχέση με τον ποταμό Νείλο. (παράδειγμα: δέλτα)
Ένα τεράστιο αναπτυξιακό έργο που έγινε στην Αίγυπτο είναι το φράγμα Ασουάν. Τι θυμάστε γι΄αυτό; Ακολουθήστε τους πιο κάτω συνδέσμους και θα σε βοηθήσουν να θυμηθείς.
https://www.slideshare.net/hellaka/ss-21248745
https://www.slideshare.net/hellaka/ss-21248714
Η Αίγυπτος όπως είδαμε έχει ένα σπουδαίο αρχαίο πολιτισμό και πολλά αξιοθέατα!
Ακολουθήστε τον πιο κάτω σύνδεσμο και αφού αντλήσετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε, γράψτε στο τετράδιό σας 3 μέρη που θα θέλατε να επισκεφτείτε στην Αίγυπτο και για ποιους λόγους. (αιτιολογώ τις επιλογές μου)
https://travelsbytravelers.com/sto-rithmo-tou-nilou/
Να συμπληρώσετε την ακροστιχίδα της λέξης « ΑΙΓΥΠΤΟΣ» :
Α _ _ _ _ _ Αναπτυξιακό έργο της Αιγύπτου ( φράγμα )
Ι _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Αρχαία γραφή Αιγυπτίων
Γ _ _ _ _ _ Οι πιο διάσημες πυραμίδες του κόσμου ( γενική )
Υ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Ενέργεια που παράγεται στο φράγμα του Ασουάν
Π _ _ _ _ Απαρχές του ποταμού
Τ _ _ _ Από αυτή πηγάζει ο Νείλος (λίμνη της Αιθιοπίας)
Ο _ _ _ _ Στις ………… του Νείλου φυτρώνει ο πάπυρος
Σ _ _ _ _ Έτσι ονομάζεται η διώρυγα της Αιγύπτου
Καλή συνέχεια!
Πέμπτη 14 Μαΐου 2020
Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!
Συνεχίζουμε και σήμερα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με το υλικό που ακολουθεί. Θα έχετε για κάθε μέρα καινούριες εργασίες από τα βιβλία σας, γι΄ αυτό είναι σημαντικό να διαβάζετε καθημερινά με πρόγραμμα. Αν έχετε απορίες ή δυσκολίες, θα τις συζητήσουμε στο διαδικτυακό μας μάθημα.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Πέμπτη 14/5/20
1. Ανάγνωση το κείμενο «Δρόμο παίρνω … δρόμο αφήνω», σελ.68-70 από το βιβλίο. Το διαβάζετε όσες φορές χρειάζεται για να το μάθετε καλά. Όταν είστε έτοιμοι το διαβάζετε στους γονείς σας.
2. Μαθαίνω περισσότερα για την ασφάλεια με ποδήλατο πατώντας εδώ
3. Ακούστε το τραγούδι Το ποδήλατο πατώντας εδώ
Παρασκευή 15/5/20
Να απαντήσετε στο τετράδιό σας τις ερωτήσεις της Δραστηριότητας 1 σελ. 71.
Περιμένω τις απαντήσεις σας μέχρι την Κυριακή 17 Μαΐου 2020.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Πέμπτη 14/5/20
1. Να διαβάσετε τις νέες έννοιες σελ. 81 και τα παραδείγματα σελ.82.
2. Να κάνετε τις δραστηριότητες σελ. 83.
Παρασκευή 15/5/20:
1. Να κάνετε τη δραστηριότητα 3 σελ. 84 και τη δραστηριότητα 5 σελ. 79
Περιμένω τις δουλειές σας μέχρι την Παρασκευή 15 Μαΐου 2020.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Πατώντας εδώ θα βρείτε το υλικό που σας στέλνει ο κ. Νικόλας για τον Σχεδιασμό Τεχνολογία για την περίοδο μέχρι τις 22 Μαΐου.
Υπενθυμίζω ότι πρέπει να βλέπετε και το υλικό που ανεβάζουν οι δάσκαλοι που σας κάνουν και τα υπόλοιπα μαθήματα.
Καλή συνέχεια!
Η δασκάλα σας
Δευτέρα 18 Μαΐου 2020
Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!
Συνεχίζουμε και σήμερα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με το υλικό που ακολουθεί. Θα έχετε για κάθε μέρα καινούριες εργασίες από τα βιβλία σας, γι΄ αυτό είναι σημαντικό να διαβάζετε καθημερινά με πρόγραμμα. Αν έχετε απορίες ή δυσκολίες, θα τις συζητήσουμε στο διαδικτυακό μας μάθημα.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Σήμερα και τις επόμενες μέρες θα εργαστείτε στο Τετράδιο Εργασιών.
Δευτέρα 18 Μαΐου 2020
Τ.Ε. σελ.56 και 57 (γ)
Προτού λύσετε τις ασκήσεις παρακολουθήστε και το πιο κάτω βίντεο:
Απλές και επαυξημένες προτάσεις
Εξασκηθείτε πατώντας εδώ
Τρίτη 19 Μαΐου 2020
Τ.Ε. σελ.59
Τετάρτη 19 Μαΐου 2020
Τ.Ε. σελ.61-63
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Δευτέρα 18/5/20
1. Να διαβάσετε σελ. 85-86, 88 (μόνο την 1η στρατηγική) και τα παραδείγματα σελ.89.
2. Πριν λύσετε τις ασκήσεις παρακολουθήστε και το βίντεο που θα βρείτε πατώντας εδώ
2. Να κάνετε τη δραστηριότητα 1 σελ. 91 (από το α μέχρι το θ).
Τρίτη 19/5/20
1. Να κάνετε τη δραστηριότητα 1 σελ. 91 (από το ι μέχρι το ρ).
Τετάρτη 20/5/20
1. Να κάνετε τις δραστηριότητες σελ. 92.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Αφού μελετήσετε το σχεδιάγραμμα που θα βρείτε εδώ να απαντήσετε στο τετράδιό σας την ερώτηση:
Από ποιους ιδρύθηκε η Φιλική Εταιρεία και ποιος ήταν ο σκοπός της;
Περιμένω τις δουλειές σας και μέχρι την Τετάρτη 20 Μαΐου 2020.
Καλή συνέχεια! Θα τα πούμε την Πέμπτη ή την Παρασκευή.
Η δασκάλα σας