Α΄ τάξη 20-21 - 1/2/21-5/2/21

Ευρετήριο Άρθρου




                       Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου έως Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου


Δευτέρα

Ελληνικά            

Στο βιβλίο σου στη σελίδα 66 κοίταξε καλά την εικόνα και απάντησε τις παρακάτω ερωτήσεις προφορικά.

Τι έκανε τελικά η Ιωάννα όταν είδε το κουτάβι στο πεζούλι; 
Απάντηση: Το βοήθησε.


Πώς το βοήθησε;
Απάντηση: Το έβαλε μέσα στο σπίτι και το σκέπασε με μια πετσέτα για να στεγνώσει.

Για να μάθουμε πώς το βοήθησε και τι λένε τα παιδιά πρέπει να διαβάσουμε το κείμενο από κάτω. Για να το κάνουμε όμως αυτό πρέπει πρώτα να μάθουμε το Δδ.

 Για να ακούσεις πολλές λέξεις από Δδ μπορείς να βάλεις το παρακάτω βίντεο. ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!


Μπορείς να σκεφτείς και εσύ 3 λέξεις από δ και 3 ονόματα από Δ; 

Μπες τώρα στο παιχνίδι με τον Γκούφι και κάνε κλικ σε όσες εικόνες αρχίζουν από Δδ. ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!

Ψάξε κι εσύ τα Δδ στο παιχνίδι με τον Πλούτο! ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!


Τώρα πάρε το κόκκινο σου χρώμα και βρες και όλα τα Δδ μέσα στο κείμενο του βιβλίου σου στη σελίδα 66.

Οι λέξεις που βρήκαμε στο κείμενο είναι οι εξής:

εδώ, δρόμο, σανίδα, σκοτάδι, ποδαράκια, χάδια, μουσούδα, Δώστε.

Αναλύω τις λέξεις! Κόβω σε συλλαβή, γράμμα-γράμμα, γράμμα-γράμμα συλλαβή και λέω ολόκληρη τη λέξη!
Τώρα άκουσε την ανάγνωση σου όπως είναι ηχογραφημένη στο βάιμπερ στην κοινότητα της τάξης μας..
Άκουσέ την δυο τρεις φορές και μετά προσπάθησε και εσύ να διαβάσεις το κείμενο.

Τελικά πώς βρέθηκε εκεί το κουτάβι;
Απάντηση: Μάλλον έχασε το δρόμο του.

Και πώς ανέβηκε πάνω στο πεζούλι;
Απάντηση: Θα πάτησε στη σανίδα.

Σε τι κατάσταση είναι το κουταβάκι;
Απάντηση: Τρέμουν τα ποδαράκια του.

Τι κάνουν τα παιδιά για να το κάνουν να νιώσει καλύτερα;
Απάντηση: Του κάνουν χάδια στη μουσούδα.

Τι τα συμβουλεύει ο παππούς;
Απάντηση: Να του δώσουν και λίγο γάλα.

Τι θέλει όμως το κουτάβι;
Για να μάθεις, βάλε τα Δδ που λείπουν από την σελίδα 67 και διάβασε. Για να εξασκηθείς περισσότερο στην ανάγνωση βρες ποιος είπε τι στο παιχνίδι με την Ντέιζη. ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!

Αφού διαβάσεις πολλές φορές την ανάγνωσή σου και την μάθεις καλά στείλε μου την στο βάιμπερ. 

Τώρα δες τον Κύρο πώς κάνει το Δδ και στο βιβλιαράκι της γραφή σου με ωραία γράμματα κάνε κι εσύ το Δδ και γράψε με ωραία γράμματα τις λέξεις αδιάβροχο και δρόμος.

Στο φυλλάδιο παρακάτω μπορείς να εξασκηθείς στις συλλαβές του Δδ με τη βοήθεια και του τροχού των συλλαβών σου.



Στη δεύτερη άσκηση τώρα που έμαθες το Δδ μπορείς να γράψεις τι δείχνει η κάθε εικόνα.

Στην τρίτη άσκηση διαβάζω το ένα και δίπλα γράφω τα πολλά! Θυμάσαι που είπαμε ότι όταν το ένα γίνεται πολλά τότε στο τέλος ακούγεται -ια;; Έτσι το ρόδι γίνεται τα ρόδια, το πόδι γίνεται τα πόδια και ούτω καθεξής..

Για ορθογραφία θα έχεις τις λέξεις δώρο, αδιάβροχο, δρόμος, σανίδα. Γράψε τις 3 φορές στο τετράδιο Μαθαίνω να γράφω.



Μαθηματικά


Για να εξασκηθείς στις προσθέσεις και αφαιρέσεις μέχρι το 10 αλλά και στα ζευγαράκια του 10 κάνε την άσκηση 13 σελίδα 111, άσκηση 26 σελίδα 120, άσκηση 27 σελίδα 121, ασκήσεις 28-29 σελίδα 122, άσκηση 30 σελίδα 123 και άσκηση 38 σελίδα 128. 

Επιπλέον προαιρετική εργασία!!!


Στο τετράδιο εκθέσεων γράφω λίγες προτάσεις για το τι θα έκανα εγώ αν έβρισκα ένα ζωάκι μόνο του που χρειάζεται βοήθεια! Σκεφτείτε τι θα κάνατε αν βρίσκατε ένα γατάκι, ένα σκυλάκι, ένα πουλί αβοήθητο στο δρόμο και δίπλα κάνετε μια ωραία ζωγραφιά!




Τετάρτη

Ελληνικά        

Στο τετράδιο εργασιών μου σελίδα 60 γράφω με ωραία γράμματα το Δδ και διαβάζω/αναλύω τη λέξη σανίδα! Πάνω παρατηρώ τις εικόνες και βρίσκω το Δδ και το κυκλώνω. 

Στη σελίδα 61 βάζω σε κύκλο τις λέξεις που έχουν δ και τις διαβάζω για να μάθω τι αρέσει στη γάτα, στην άσκηση 2. Τις λέξεις που βρήκα τις βάζω από κάτω στην άσκηση 3 και διαβάζω τι λέει η γάτα!

Στην άσκηση 4 παρατηρώ καλά την εικόνα και τι φοράει η γάτα. Δίπλα βάζω τα γράμματα που λείπουν απ΄οτις λέξεις για να διαβάσω τι φοράει. Στο τέλος διαβάζω την λέξη που δημιουργήθηκε καθέτως με τα γράμματα που έβαλα (είναι η λέξη δώρο).

Στην άσκηση 5 βάζω τη λέξη δώρο και διαβάζω τι είναι μέσα στο κουτί που μεταφέρει η γάτα. Την πρόταση αυτή "Ένα δώρο για το κουτάβι" την γράφω με ωραία γράμματα στην άσκηση 6 και μετά στο βιβλιαράκι της γραφής μου γιατί αυτή είναι η ορθογραφία μου!

Τώρα παίζω τα παιχνίδια με τον Ντόναλντ, τον Φέρθυ και τον Μίκυ για να φτιάξω και να διαβάσω πολλές λέξεις με το Δδ!ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!

Για περισσότερη εξάσκηση κάνω το φυλλάδιο του Δδ. ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!



Μαθηματικά



Από το βιβλίο Μαθηματικών μου κάνω τις παρακάτω ασκήσεις:
άσκηση 31 σελίδα 123, 
άσκηση 37 σελίδα 127 και
άσκηση 40 σελίδα 130.


Επιπλέον προαιρετική εργασία

Στο φυλλάδιο που θα βρείτε στο νέο πακέτο φυλλαδίων που σας έδωσα μπορείτε να κάνετε προτάσεις με το έχει και το είναι! Οι εικόνες θα σας βοηθήσουν!







Πέμπτη

Ελληνικά      


Στον ιστότοπο teachingtherapy.gr υπάρχουν πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα διαδραστικά παιχνίδια!

Εδώ μπορείτε να παίξετε το παρακάτω παιχνίδι για να μπορείτε να διακρίνετε το β-δ και να μην τα μπερδεύετε!ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!

Εδώ μπορείτε να παίξετε αυτό το παιχνίδι για να μην μπερδεύετε το β-γ! ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!

Εδώ μπορείτε να παίξετε αυτό το παιχνίδι για να μην μπερδεύετε το γ-χ! ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!

Τέλος, εδώ μπορείτε να παίξετε αυτό το παιχνίδι για να μην μπερδεύετε το κ-χ! ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!

Τώρα μπορείς να εξασκηθείς στα γράμματα που έχουμε μάθει σε αυτή την ενότητα ως τώρα κάνοντας το παρακάτω φυλλάδιο! ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!

Τέλος, μπορείς να εξασκηθείς στο Δδ και να γράψεις πολλές νέες λέξεις και προτάσεις στα δύο παρακάτω φυλλάδια που έχεις στο νέο πακέτο φυλλαδίων που σου έδωσα!

Οι οδηγίες για ορθογραφία και ανάγνωση στα φυλλάδια ΔΕΝ ισχύουν!

           




Παρασκευή 

Ελληνικά       

Πότε η λέξη παίρνει και πότε -ο στο τέλος; Ας θυμηθούμε τον κανόνα!

Όταν η λέξη μου δείχνει ότι εγώ κάνω κάτι και τελειώνει σε , τότε γράφεται με ωμέγα!Πχ. (εγώ) τρώω, γελώ, παίζω, αγαπώ κλπ.

Όταν η λέξη μου είναι ουδέτερο ουσιαστικό, δηλαδή μπροστά παίρνει το άρθρο το και τελειώνει σε -ο, τότε γράφεται με όμικρον. Πχ. (το) βουνό, μήλο, βάζο κλπ.

Πάμε τώρα να παίξουμε ένα παιχνίδι για να εξασκηθούμε!ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ!



Τώρα μπορείς να κάνεις το φυλλάδιο από κάτω για να θυμηθείς τον κανόνα με το -ω αλλά και το Ωω!
        



Μαθηματικά



Στο τετράδιό μου με τα τετραγωνάκια γράφω τις παρακάτω προσθέσεις και αφαιρέσεις και τις λύνω!

4+5=        8+2=      5+3=     4+4=       3+4=     6+3=     7+3=      9+1=      2+5=


10-8=       9-2=       5-2=      6-1=        8-3=      9-4=      10-4=     7-3=       9-3=


Επιπλέον προαιρετική εργασία

1.Στο νέο πακέτο φυλλαδίων μπορώ να κάνω τα φυλλάδια του Ββ, του Ωω και του Δδ ή να διαλέξω κάποιες ασκήσεις από αυτά τα φυλλάδια.

2.Διαβάζω ένα βιβλίο της ηλικίας μου από την προσωπική μου βιβλιοθήκη και κάνω μια ζωγραφία για την αγαπημένη μου σκηνή. Από πάνω από τη ζωγραφιά γράφω τον τίτλο του βιβλίου.